Stran 1 od 1

Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 26. avgust 2012, 23:51
zagii
Živjo. Moderator naj prestavi temo v pravi forum če to tle sločajno ne paše :)

Na avtocesti iz Celja proti Mariboru sem kilometer pred izvozom za Dramlje zasledil tale zanimiv prometni znak. Znak je postavljen na obeh straneh v razdalji 100m od enega do drugega. Postavljen je samo na levem robu cestišča se pravi za voznike na prehitovalnem pasu.

novznak.JPG


Mogoče ve kdo kaj ta znak dejansko sporoča? Deluje mi kot nekakšen plamen... :shock:

Lp
Klemen

Odg: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 27. avgust 2012, 0:07
Gost
cona kjer se odpre sredinska pregrada na ac kjer lahko intervencijska vozila preidejo na drugo stran ceste :D poglej da se ograja za tem znakom lahko sname za potrebe intervencij :D

Odg: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 27. avgust 2012, 11:13
zagii
Potem mi pa povej prosim zakaj je to tukaj ko pa imamo za tem znakom v dobrem kilometru izvoz Dramlje kjer lahko intervencijska vozila obrnejo? Mar nebi bil bolj praktičen v kakem drugem kraju kjer ni možnosti obračanj vsaj kake 5km?

Recimo znak sem videl tudi od cestninske postaje Dob naprej okol 500m. Mar gasilci nemorjo obrnat na cestninski postaji pa zapeljat čez količke?

Nevem tudi nasplošno me zanima kako gasilci ravnajo recimo če se osredotočimo na gasilce PGD Slovenske Konjice.
Prometna nesreča se naredi na AC iz smeri Celje - Maribor mal naprej od izvoza Dramlje. Kako se potem gasilci vozijo grejo po pravi strani do izvoza Dramlje in tam obrnejo in gredo do kraja nesreče al se že od začetka kontra pelejo?

Lp

Odg: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 27. avgust 2012, 19:54
Tomkat
Kot je že gost napisal, prometni znak označuje "intervencijski prehod" - to je mesto, kjer je odbojna ograja, ki ločuje vozišče na sredini AC snemljiva.
Takšnih mest je na slovenskem AC križu kar nekaj.
Tudi mesto, kjer je fizično prehod možen je posebej označeno. Če boš pozoren, boš videl, da je del kovinske ograje obarvan rdeče.

Sam prehod posredovalci opravijo praviloma s pomočjo DARS-a. Ali gre za fizično zaporo na prehitevalnem pasu in ustrezno označitev, zavarovanje ali pa tudi za ustrezno "zaporo" npr. tunelov z za takšne namene nameščeno signalizacijo (semaforji).

Za praktični primer, ki ga navajaš (AC CE-MB, odsek Dramlje-Tepanje), bi bili proženi na PGE Celje. Konjičani bi verjetno obračali na Dramljah.

Odg: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 28. avgust 2012, 6:53
MartinV
Pozdravljeni!

A gre res za označbo intervencijskega prehoda ali ne gre morda za označbo mesta, kjer avtocesto prečka plinovod?

Lep dan!

Martin

Re: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 28. avgust 2012, 8:10
Tadcom
http://www.zurnal24.si je napisal:Na pomurski avtocesti so prehodi montažni (ograja, pobarvana rdeče, prehod pa je označen tudi z rdečim znakom, na katerem je črna kaplja, znotraj nje pa bela). Te je treba odpreti ročno.


Članek v Žurnalu: http://www.zurnal24.si/semaforji-tudi-na-avtocesti-clanek-99620

Odg: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 18. september 2012, 9:45
Petrič d.o.o.
Kot proizvajalci prometne signalizacije in odbojnih ograj ta znak pomeni "Intervencijski prehod" - namenska odbojna ograja, ki je dokaj hitro demontirana in omogoča da intervencijsko vozila gre na drugo stran avtoceste.

http://www.petric.si

lep pozdrav

Odg: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 9. avgust 2013, 10:54
tilenso
Takšne znake izdelujejo v podjetju ELSA Veržej. Oni verjetno točno vejo kaj ta prometni znak pomeni :)
www.elsaverzej.com

Odg: Zanimiv prometni znak, ki ne vem niti kaj pomeni

ObjavaObjavljeno: 4. november 2013, 21:16
Pero
Kot ste že ugotovili so to prehodi za "interventna" vozila. Bili so psotalvjeni z namenom, da bi gasilci to odmontirali in bili sposobni obrniti v primeru zastojev.
Pri tem so se pojavile razne težave:
- Kot prvo sama varnost gasilcov med obračanjem in demontažo. Kot je omenil Tomkat bi bila že za samo ustavljanje na voznem pasu potrebna pravilna označitev , fizična zapora (svetlobne označbe, količki itd..). Te opreme gasilci nimamo, niti nismo usposobljeni za tako delo. Na našem koncu (konjice-celje) teh prehodov prav zaradi varnosti samih gasilcev ne uporabljamo. Uporabili bi jih samo v primeru da bi DARS že pred našim prihodom pravilno uredil označevanje in prehod (kar pa je malo verjetno).
- Kolegi z Gornje Radgone so med vajo poizkušali en tak prehod uporabiti. Ugotovili so , da so vijaki s katerimi so pritrjene "odstranljive" ograje na takrat "novem" delu pomurske avtoceste zapikali, tako da so porabili mislim da več kot 10min da so jo odstranili (uradno bi jih naj bilo možno odstraniti v nekaj minutah). Hitreje bi enostavno odrezal birokateri kos ograje.

Za primer omenjenega odseka (oba tunela in viadukt Tepanje - Dramlje) smo zahtevali, da se postavijo primerna obračališča pred vsakim portalom tunela. To pomeni da je obračališče dovolj široko, da gasilsko vozilo zapelje in se popolnoma umakne iz voznega pasa, preden odstrani premično oviro (količke ali zapornico), ter ima potem dovolj prostora da se na drugi strani varno vključi v promet. Ta obračališča lahko vidite direktno pred vsakim portalom. Dalje po trasi jih zaradi finančnih in tehničnih omejitev niso delali, zato za obračanje uporabljamo izvoze (dramlje, bistrica jug). V kontra smeri se po AC ne vozi niti z intervencijskim vozilom.

Tudi aktiviranje je temu primerno, sploh zaradi večjih zastojev, ki se radi zgodijo na tem odseku ter odsekov brez odstavnega pasu (tuneli, viadukt). Bilo je kar nekaj primerov ko je bila javljena napačna smer lokacije nesreče (namesto smer Mb-celje -> celje - MB). Zato se na odseku Tepanje-Dramlje vzporedno prožita PGE Celje ter PGD Slovenske Konjice, neglede na smer nesreče. Isto je na odseku Tepanje - Sl.Bistrica Jug PGD Slovenska Bistrica in PGD Slovenske Konjice. Eden pač vedno obrača... Tisti, ki je prvi na kraju vodi intervencijo, drugi se po potrebi vrne v orodišče.