Stran 1 od 15

262

ObjavaObjavljeno: 19. januar 2007, 21:07
darko
V letu 2006 je bilo 262 mrtvih v prometnih nesrečah v sloveniji. To pomeni štirje več kot v lanskem letu.
Kljub boljšim zakonom, boljši opremljenosti in praksi reševalcev in gasilcev in strožjim ukrepom policije se število mrtvih povečuje.
Kako je to možno?
Darko

hja...

ObjavaObjavljeno: 19. januar 2007, 21:36
Volkec
Več pleha na cestah...

ObjavaObjavljeno: 19. januar 2007, 22:03
Tomkat
Pa vsako leto več prepotentnih idiotov...

ObjavaObjavljeno: 19. januar 2007, 22:21
prostovoljni gasilec
Žal je na vsakega preminulega v prometu še 5 trajno težko poškodovanih.

:( :( :(

LP!

ObjavaObjavljeno: 19. januar 2007, 22:46
swordfish
Slovenska vozniška kultura je na popolnoma na psu in dokler se to ne bo spremenilo (v kar močno dvomim), ne bodo pomagale še tako stroge kazni in represija policije. Katastrofe na cestah se bodo dogajale dokler bodo nekateri vozniki zdravili svoje komplekse v avtomobilu in obenem precenjevali svoje vozniške sposobnosti.Na žalost pa jo pri vsem ponavadi skupi nedolžen udeleženec ki je bil pač nepravi čas na nepravem mestu.

Lp Marko

ObjavaObjavljeno: 20. januar 2007, 15:06
-B-A-L-K-O-
.......hitrost in alkohol.........
ne poznam nobeenega vrstnika ki bi se striktno držal omejitev, poznam pa veliko ljudi, ki vozijo pod vplivom različnih prepovedanih substanc.....

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 11:56
Matjaž Zupan
Prometne kazni naj bi po zagotovilih strokovnjakov lahko zalegle.Tudi drugod po Evropi poznajo visoke kazni za prometne prekrške in baje, da tam kar učinkujejo. Vprašanje, zakaj je tam temu tako. Mogoče je nadzor nad prometom boljši, vozniška mentaliteta je gotovo radikalno drugačna in sodni mlini ne meljejo tako počasi, kot pri nas.
Je pa res, da bi morali najprej razviti boljšo kulturo v prometu, kar pa se očitno ne premakne nikamor.

Problem je tudi alkohol, ki pa ne deluje na vse ljudi enako. Pri nekaterih namreč že nižje koncentracije povzročijo pretirane čustvene odzive, pogum in željo po dokazovanju.

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 16:15
saxtenor3
Moje mnenje:
1. Vse kazni povišat za trikratno ceno
2. Za volanom absolutno 0,0 promila
3. Malo več policije na ceste

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 17:12
Šumadinac
saxtenor3 je napisal:Moje mnenje:
1. Vse kazni povišat za trikratno ceno


Jaz pa mislim, da so kazni že dovolj visoke,....
Samo problem(po moje) je ta, da je potrebno te zakone izvajat bolj in bolj dosledno.
Sploh radarjev po mojem je premalo na cestah, saj je hitrost v večini primerov, tista, ki je povod za nesreče s takimi črnimi izdi.

Z 2. in 3. točko iz zgornjega posta pa se popolnoma strinjam.

Pred nekaj časa sem delal neko seminarsko za prejšnja leta, pa mogoče samo 2 grafa;

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 22:42
MICKA
saxtenor3 je napisal:Moje mnenje:
1. Vse kazni povišat za trikratno ceno
2. Za volanom absolutno 0,0 promila
3. Malo več policije na ceste



Mogoče bi mkorali še

4. Urediti ceste
5. Mladim pobrati izpite do ? leta
6. Omejiti moč vozil za mlade voznike
7. Strogo sankcionirat objestneže
8. nagrade

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 22:44
darko
Micka mislim da je 4 točka tudi mnogokrat vzok hudih nesreč.
Darko

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 22:55
sabirman
micka 4ta bo ZELO DRŽALA :!:

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 23:29
LESCE2
Ne vem no...kazni in sankcije. Pri nas se je to že tolikokrat spremenilo rešuje pa nič. Žal se Slovenci ne moremo pohvaliti, da smo kot vozniki pametni. Dokler vsak pri sebi ne bo pošlihtal v glavi, ne bo nobena kazen pomagala. Ker kdor se ga misli nasekat se ga bo tako ali drugače, kdor pritiska dve leti avto že 200 km/h ga bo še naprej..vse dokler mu ne bo nekaj kapnilo v glavo. Žal je tko, da enim nikol ne kapne.
Jaz vidim razliko že v tem, ko se zdej s kolegom voziva skupaj na tečaj...in moja prva stvar je pas. Njegova postane šele, ko vidi policista. Pa še to napne pas samo čez ramo, nakar ga lepo nazaj poravna. Danes sem mu hotel razložiti, da je varnostni pas velikokrat vez z življenjem...Pa pravi, da ga moti, da se ne more premikat,ipd. Ampak, bi bilo pa bolj, če bi se pripenjal, ker je pa že prevečkrat plačal. Zadnjič prejšnji teden.

No in evo tukej je miselnost slovenca voznika. Pol pa naj še kdo trdi, da bodo kazni kaj rešile.

Kar se pa cest tiče, predvsem lokalnih, pa lahko rečem, da je res danes že kolovoz boljši kot cestišče na določenih mestih.

ObjavaObjavljeno: 21. januar 2007, 23:40
Basulja
Sam imam izpit 3 mesece, star sem 18,5 let, ampak lahko zase rečem, da me niti slučajno ne mika sprobavat svoje sposobnosti ali pa iti pijan vozit. Razlog za to je verjetno v tem, da sva imela letos poleti z prijateljem lažjo prometno prav zaradi prevelike hitrosti in pa seveda mladostne nespametnosti in "prevelikih jajc". Po čudežu sva oba ostala nepoškodovana in sva iz prevrnjenega avta prišla vn sama. Ko pa sem potem gledal sledi kolesnic v makadamu (bila je makadamska gozdna cesta), sem samo Boga zahvalil, da nisva odletela v drugo stran, kjati tam je bil gozd in tudi že pr 70km/h bi bilo lahko zelo grdo...Kakorkoli že, imela sva srečo in te sreče ne mislim več sprobavat. Še potem sem bil v avtošoli nekaj časa čisto trd za volanom in sem samo čakal kdaj mi bo kdo šel prehitevat v škarje,....
Zatorej sem se pri sebi odločil, da je premišljena in varna vožnja na prvem mestu in hkrati sem ponosen, da mi to (zaenkrat) tudi pred prijatelji uspeva in tako ne klonim skušnjavam v stilu divjanja in drugih takih zadev.

Moj predlog je sledeč; morda ne bi bilo slabo, če bi moral vsak, recimo v okviru avtošole, CPP-ja, v rehabilitacijski center Soča....Zase vem, da bi mi dalo misliti....

ObjavaObjavljeno: 22. januar 2007, 8:43
Fire|Man
Tudi jaz se strinjam z vsemi kar ste napisali. Toda jaz bi uvedel še eno stvar. in sicer da bi morali sterejši od recimo 60 let ali pa tisti ki letno prevozijo manj kot 8000km ponovno delati izpit. Imam izkušnje, da starejši vonziki vozijo 60 tam kjer lahko 90km/h in potem je jasno, da človek po....zdi!! Vozijo kar po sredi in mislijo, da so sami na cesti.
Ne vem kakšne izkušnje imate vi s tem, samo pri nas je to kar problem.
Sem pa bral, da mora voznik prevoziri vsaj 50 000km da postane pozoren na stvari, ki se dogajajo na cesti pri tem pa mora letno prevoziti najmanj 4000km.
Lep pozdrav