podeljevanje koncesij
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Peter, "igrice" se gredo inšpektorji ne gasilci. Če enota dobi obvestilo iz ReCO-ja, da naj izvozi na nesrečo, verjetno to naredi. Ravno pri tem preverjanju, ko je inšpektor stal na kraju nesreče, se je naš poveljnik po alarmiranju peljal mimo sporočenega kraja nesreče in seveda ni videl nobene nesreče, kar se mu je zdelo zelo čudno, ampak, ker so tovrstna preverjanja pri nas kar pogosta, je domneval, da gre za kaj takšnega.
So pa to ljudje, ki dajejo denar in si s tega naslova vzamejo možnost preverjanja pripravljenosti enot.
Ob tem istem preverjanju je inšpektor potem od 9.00 do 14.00 v PGD-ju preverjal vse možne in nemožne dokumente, kako je kaj urejeno. Med drugim tudi, vprašanje, na podlagi česa vejo, da imamo v komandni sobi točno uro.
Lep dan,
Simona
So pa to ljudje, ki dajejo denar in si s tega naslova vzamejo možnost preverjanja pripravljenosti enot.
Ob tem istem preverjanju je inšpektor potem od 9.00 do 14.00 v PGD-ju preverjal vse možne in nemožne dokumente, kako je kaj urejeno. Med drugim tudi, vprašanje, na podlagi česa vejo, da imamo v komandni sobi točno uro.
Lep dan,
Simona
- Mitja Gregorič
- Naj forumovec 2003
- Prispevkov: 4959
- Pridružen: 23. September 2002, 10:37
- Kraj: Volčja Draga
- Kontakt:
Kaj pa če je ura DCF ...potem mogoče vejo???!
DCF stenska ura WT 870.
Radijsko vodena kvarčna ura s prikazom ur, minut in sekund. Izredna natančnost prikaza z avtomatskim preklopom med zimskim in poletnim časom. Jasna in pregledna številčnica, lepa in enostavna oblika ter cenovna ugodnost so lastnosti zaradi katerih se WT 870 še posebno odlikuje v razredu stenskih ur. Tehnični podatki: Premer 25 cm • Obratovalna napetost 1,5 V preko baterije Mignon (ni v kompletu) • Okvir ure je črne barve.
Lp Mitja
P.s.
če je nimate jo lahko dobite tukaj
http://www.e-trading.si/conrad/conrad.asp
- Peter
- Upravnik
- Prispevkov: 4829
- Pridružen: 5. Julij 2002, 23:40
- GE: Zabreznica
- Kraj: Breznica
- Kontakt:
Vsi vemo, da gasilci po alarmu ne vozimo ravno počasi proti gasilskemu domu, še manj pa potem na intervencijo. Ali bo v primeru, če se kaj zgodi, odgovornost prevzel inšpektor? Kako je z lažnimi prijavami? Verjetno se je že kdo tudi pozanimal, kje ima inšpektor podlago za lažno alarmiranje.Simona napisal/-a:So pa to ljudje, ki dajejo denar in si s tega naslova vzamejo možnost preverjanja pripravljenosti enot.
Tako na vožnji v gasilni dom, kot tudi kasneje pri vožnji na intervencijo je voznik dolžan spoštovati vse CPP. Ob taki vožnji pa je verjetnost, da pride do nesreče majhna. Pri nas je poveljnik izdal striktno navodilo, da je potrebno voziti v skladu s CPP, ne glede na vse. Ni vožnje v rdečo in prehitevanj preko polne črte. Kljub spoštovanju tega navodila so naša vozila na kraju intervencije v nič krajšem času, kot z "divjanjem", predvsem pa vedno prispejo, kar je najvažneje.
Pri vožnji na intervencijo so v večini primerov to relativno kratke razdalje, z divjanjem pa pridobiš na času samo na dolgi razdalji.
Pri vožnji na intervencijo so v večini primerov to relativno kratke razdalje, z divjanjem pa pridobiš na času samo na dolgi razdalji.
- Mitja Gregorič
- Naj forumovec 2003
- Prispevkov: 4959
- Pridružen: 23. September 2002, 10:37
- Kraj: Volčja Draga
- Kontakt:
- Gregor K.
- moderator
- Prispevkov: 3046
- Pridružen: 16. Februar 2003, 13:20
- Kraj: Nekje na poti...
- Kontakt:
Kar se tiče izvoza in dela PGD Zreče, sem slišal le najboljše zanekrat, to moram priznati.
Glede časa izvoza pa moram pritrditi Milanu.
Poklicni izvozijo takoj!
V našem društvu imamo rekord,da smo bili v primeru, ko se je športno letalo zaletelo v daljnovod, na kraju nesreče le 3 minute po dogodku, ampak to le zato, ker sem jaz dogodek opazoval iz balkona, takoj letel v GD, spotoma klical RECO in ker sta bila dva gasilca slučajno pred gasilskim domom...
Torej je bilo to preklemansko hitro, kajti jaz imam dve minuti vožnje do doma, če grem s kolesom kot takrat.
Sicer pa se suče tam nekje okrog 5 minut...
Profesionalci so profesionalci!
Glede časa izvoza pa moram pritrditi Milanu.
Poklicni izvozijo takoj!
V našem društvu imamo rekord,da smo bili v primeru, ko se je športno letalo zaletelo v daljnovod, na kraju nesreče le 3 minute po dogodku, ampak to le zato, ker sem jaz dogodek opazoval iz balkona, takoj letel v GD, spotoma klical RECO in ker sta bila dva gasilca slučajno pred gasilskim domom...
Torej je bilo to preklemansko hitro, kajti jaz imam dve minuti vožnje do doma, če grem s kolesom kot takrat.
Sicer pa se suče tam nekje okrog 5 minut...
Profesionalci so profesionalci!
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. (Newton)
In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...
http://www.facebook.com/pgdokonina
In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...
http://www.facebook.com/pgdokonina
Treba je razumeti, da ne moremo od prostovoljcev zahtevati in jih primerjati z casi izvozov z poklicnimi enotami, ki so vedno v enoti, mi pa priletimo od raznih strani.
Ampak ravno zaradi tega smo si mi, ker smo imeli moznost spravili pet ljudi v samo blizino PGD-ja najdalj ima 15m od garaznih vrat.
To sta dva soferja in trije gasilci, za izvoz z prvim vozilom vec kot dovolj, zato imamo izvoze nekje med 3 do 5 min. z prvim vozilom in 6 do 8 min z drugim. Eni so res hitri moram priznat.
Veliko krat pridemo na kraj celo pred resevalnim vozilom drugace pa kaksno minutko za njimi.
L.P.
Ampak ravno zaradi tega smo si mi, ker smo imeli moznost spravili pet ljudi v samo blizino PGD-ja najdalj ima 15m od garaznih vrat.
To sta dva soferja in trije gasilci, za izvoz z prvim vozilom vec kot dovolj, zato imamo izvoze nekje med 3 do 5 min. z prvim vozilom in 6 do 8 min z drugim. Eni so res hitri moram priznat.
Veliko krat pridemo na kraj celo pred resevalnim vozilom drugace pa kaksno minutko za njimi.
L.P.
Biti gasilec, pomeni misliti z glavo
- Marko Novak
- moderator
- Prispevkov: 1060
- Pridružen: 4. Marec 2003, 22:59
- Kraj: PGD Zagorje - mesto
- Kontakt:
Iz zakona o ZVCP:Simona napisal/-a:Tako na vožnji v gasilni dom, kot tudi kasneje pri vožnji na intervencijo je voznik dolžan spoštovati vse CPP. Ob taki vožnji pa je verjetnost, da pride do nesreče majhna. Pri nas je poveljnik izdal striktno navodilo, da je potrebno voziti v skladu s CPP, ne glede na vse. Ni vožnje v rdečo in prehitevanj preko polne črte. Kljub spoštovanju tega navodila so naša vozila na kraju intervencije v nič krajšem času, kot z "divjanjem", predvsem pa vedno prispejo, kar je najvažneje.
Pri vožnji na intervencijo so v večini primerov to relativno kratke razdalje, z divjanjem pa pridobiš na času samo na dolgi razdalji.
Voznik na intervencijski vožnji lahko krši CPP, vozi v nasprotni smeri vožnje,po površinah ki niso namenjene javnemu prometu. Vendar pa v nobenem primeru ne sme ogrožati drugih udeležencev v prometu.
Sicer malce izven teme ampak, pred rdečo lučjo v križišču pa na interventni vožnji res ne čakamo na zeleno. Niti na poti v enoto ne, pa takrat ni interventna vožnja, ampak po zakonu moramo biti organizirani tako da zagotovimo izvoz do 5 min. Kako pa to nekaterim uspeva se pa da razbrati iz prispevkov. Res pa je da se strinjam z ugotovitvijo Simone ,da divjanje nikamor ne pelje, ampak ravno posredovanja na prometnih nesrečah nas naučila kje se da še kaj pridobiti na ČAS-u.
Ampak država nas pri tem ne ščiti, saj moram prevoziti rdečo, peljati mimo po nasprotnem pasu,da o ogrožanju ostalih ne govorim. Vse za to da zagotovimo izvoz v 5 minutah.!!! To je realnost ,ne moremo si metat peska v oči da smo "angelčki" na poti v enote. Jaz nisem.Pa ne zaradi sebe.
LP Marko
Marko NOVAK...GSM 040 631 011
Na izjavo, ki jo je podala Simona sem se moral tudi jaz oglasiti. Gasilska vozila so vozila s prednostjo, to je določeno z zakonom katerega je ptrebno izvajati tako kot je ta zapisan. Ker v našem društvu opravljam funkcijo glavnega strojnika, mi je zelo pomembno, da prispejo vozila ter posadka kar se da varno v najkrajšem možnem času na mesto intervencije. Iz tega razloga sledi, da si skušam pridobiti vse uporabne informacije iz prve roke. Tako zapisan zakon kot ga predstavljam sem pridobil na oddelku ministersttva za notranje zadeve. GASILSKA VOZILA SO VOZILA S PREDNOSTJO! Vozilo s prednostjo uporablja posebne zvočne in svetlobne signale, če pa vidljivost vozila zadošča pa samo svetlobne. Za vozila s prednostjo NE VELJAJO PROMETNA PRAVILA, POD POGOJEM, DA NE OGROŽAJO VARNOSTI DRUGIH UDELEŽENCEV!!!
IZKORISTI, A NIKDAR NE IZKORIŠČAJ!
Lp
Borut Satler
Lp
Borut Satler
Najprej opravičolo za prejšnji odgovor, ki je malo iz teme, vendar je bila zadeva sporna. Sedaj pa nekaj na pravo temo in to vprašanje. Pred sabo imam vprašalnik, ki ga izpolnjujem izdala pa ga je GZS. Naslov se glasi VPRAŠALNIK O OPREMLJENOSTI IN USPOSOBLJENOSTI GASILSKIH ENOT ZA TEHNIČNO REŠEVANJE IN REŠEVANJE OB NESREČAH Z NEVARNO SNOVJO. Zanima me ali je ta vprašalnik zgolj za informacijo oziroma evidenco, ali pa se pripravljajo kake spremembe v sistemu?
LP SAKI
LP SAKI
IZKORISTI, A NIKDAR NE IZKORIŠČAJ!
Lp
Borut Satler
Lp
Borut Satler
ne morem se strinjat, da je vožnja po hitrostnih omejitvah, zaporedno čakanje na semaforje in brez prečkanje polne črte enako hitra, kot neupoštevanje tega. če na desetih semaforjih zgubiš po deset sekund to ni tak problem, kot speljevanje z vozili iz mesta, ko je povprečna potovalna hitrost 10 km/uro.
bistveno je različna potovalna hitrost 50 ali 10 km na uro. seveda je potrebno upoštevat druge udeležence v prometu. to je 5x na razlika!
povprašajte šoferje ali pa preizkusite.
darko
bistveno je različna potovalna hitrost 50 ali 10 km na uro. seveda je potrebno upoštevat druge udeležence v prometu. to je 5x na razlika!
povprašajte šoferje ali pa preizkusite.
darko
saki
ali si poizkusil odgovoriti na vprašanja na prvi strani. na marsikateri vprašalnik sem že odgovarjal ampak na tega žal ne morem, saj ne vem kaj naj odgovorim (npr:kolikokrat ste istočasno prišli na kraj dogodka s policijo?) istočasno še nikdar saj je bil vedno en bolj hiter. Tudi nihče ne vpraša ali v desetih letih ali v zadnjem mesecu. Tudi ne vem koliko bolničarjev premoremo v sloveniji. pa še..
darko
ali si poizkusil odgovoriti na vprašanja na prvi strani. na marsikateri vprašalnik sem že odgovarjal ampak na tega žal ne morem, saj ne vem kaj naj odgovorim (npr:kolikokrat ste istočasno prišli na kraj dogodka s policijo?) istočasno še nikdar saj je bil vedno en bolj hiter. Tudi nihče ne vpraša ali v desetih letih ali v zadnjem mesecu. Tudi ne vem koliko bolničarjev premoremo v sloveniji. pa še..
darko
LP!
Naj vam bo v poduk!
Celje - Celjski policisti so pojasnili okoliščine prometne nesreče, ki se je zgodila v petek na Mariborski ulici v Celju, v njej pa je bilo udeleženo policijsko vozilo.
Kot so v sporočilu za javnost zapisali v celjski policijski upravi, je bil policijski avto na nujni vožnji, zaradi gneče na voznem pasu je zavil na nasprotni pas in pri tem trčil v eno izmed nasproti vozečih vozil, ki ga policist ni pravočasno opazil. Ker je s svojim ravnanjem ogrožal druge udeležence v prometu in povzročil tudi posledice z lažjimi telesnimi poškodbami, se bo moral policist soočiti z vsemi posledicami svojega ravnanja, so sporočili celjski policisti.
Zakon o varnosti cestnega prometa sicer določa, da se za vozila s prednostjo, kar je tudi policijsko vozilo, ne uporabljajo pravila cestnega prometa in cestnoprometna signalizacija. Vendar pa vozila pri tem ne smejo ogrožati drugih udeležencev v cestnem prometu. (STA)
http://www.siol.net/novice/default.asp? ... 1816122720
Naj vam bo v poduk!
Celje - Celjski policisti so pojasnili okoliščine prometne nesreče, ki se je zgodila v petek na Mariborski ulici v Celju, v njej pa je bilo udeleženo policijsko vozilo.
Kot so v sporočilu za javnost zapisali v celjski policijski upravi, je bil policijski avto na nujni vožnji, zaradi gneče na voznem pasu je zavil na nasprotni pas in pri tem trčil v eno izmed nasproti vozečih vozil, ki ga policist ni pravočasno opazil. Ker je s svojim ravnanjem ogrožal druge udeležence v prometu in povzročil tudi posledice z lažjimi telesnimi poškodbami, se bo moral policist soočiti z vsemi posledicami svojega ravnanja, so sporočili celjski policisti.
Zakon o varnosti cestnega prometa sicer določa, da se za vozila s prednostjo, kar je tudi policijsko vozilo, ne uporabljajo pravila cestnega prometa in cestnoprometna signalizacija. Vendar pa vozila pri tem ne smejo ogrožati drugih udeležencev v cestnem prometu. (STA)
http://www.siol.net/novice/default.asp? ... 1816122720
Darko
Mislom, da imava isti problem kajti tudi naša enota ne prispe isto časno s policijo ali NMP. Jaz vidim tukaj pomankljivost, ker ni istočasnega alarmiranja NMP, koncesionarja ter najbližje usposobljene enote za TR. Večinoma šele reševalci ko so že na mestu intervencije zahtevajo od 112, da vključi v akcijo tudi gasilsko enoto za TR. Kakor mi je znano do sedaj imajo to zadevo dobro organizirano v Kranju. Glede sodelovanja s policijo in predlog za izboljšanje tudi ne vidim drugega kot, da vpišem, da je sodelovanje korektno. V naše strokovno delo se ne vtikajo, mi pa se včasih v njihovega, ker si moramo sami zavarovati cestišče ! Želim ti mnogo uspeha pri reševanju vprašalnika!
Ostalim glede vožnje na intervencijo pa to, da sem tudi jaz napisal v nadaljevanju DA NE OGROŽAJO VARNOSTI OSTALIH UDELEŽENCEV V CESTNEM PROMETU! HALO, to je pač logično.
Mislom, da imava isti problem kajti tudi naša enota ne prispe isto časno s policijo ali NMP. Jaz vidim tukaj pomankljivost, ker ni istočasnega alarmiranja NMP, koncesionarja ter najbližje usposobljene enote za TR. Večinoma šele reševalci ko so že na mestu intervencije zahtevajo od 112, da vključi v akcijo tudi gasilsko enoto za TR. Kakor mi je znano do sedaj imajo to zadevo dobro organizirano v Kranju. Glede sodelovanja s policijo in predlog za izboljšanje tudi ne vidim drugega kot, da vpišem, da je sodelovanje korektno. V naše strokovno delo se ne vtikajo, mi pa se včasih v njihovega, ker si moramo sami zavarovati cestišče ! Želim ti mnogo uspeha pri reševanju vprašalnika!
Ostalim glede vožnje na intervencijo pa to, da sem tudi jaz napisal v nadaljevanju DA NE OGROŽAJO VARNOSTI OSTALIH UDELEŽENCEV V CESTNEM PROMETU! HALO, to je pač logično.
IZKORISTI, A NIKDAR NE IZKORIŠČAJ!
Lp
Borut Satler
Lp
Borut Satler