Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreči
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč
Tole je dokument.
- Priponke
-
- SCAN0001.pdf
- (1.62 MiB) Prenešeno 443 krat
Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč
Ta dopis smo tudi mi prejeli in se meni mali dvoumno zdi, na žačetku piše:
- ...aktiviranja GE, ki ga potrdi župan oz. poveljstvo lokalne GZ, torej če se poveljstvo odloči da bodo akdivirali enoto glede na teritorij tudi če to ni osrednja enota potem je pa napisano:
- ... predvideno aktiviranje lokalne OSREDNJE GE, se istočasno aktivira osrednjo GE in GEŠP
toraj kako je to mišljeno se avtomatsko aktivira osrednjo GE ali se aktivira tisto enoto ki jo določi poveljstvo GZ in to potrdi župan?
- ...aktiviranja GE, ki ga potrdi župan oz. poveljstvo lokalne GZ, torej če se poveljstvo odloči da bodo akdivirali enoto glede na teritorij tudi če to ni osrednja enota potem je pa napisano:
- ... predvideno aktiviranje lokalne OSREDNJE GE, se istočasno aktivira osrednjo GE in GEŠP
toraj kako je to mišljeno se avtomatsko aktivira osrednjo GE ali se aktivira tisto enoto ki jo določi poveljstvo GZ in to potrdi župan?
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Ne razumem, zakaj osrednjo enoto? Logično bi bilo, da bi aktivirali najbližjo enoto - torej lokalno. Lahko je v občini enota III.kat osrednja enota; sosednje PGD pa ima enoto II.kat, ki ni nič slabše opremljena oz. izurjena ...
Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč
Tudi jaz enako mislim, samo jaz si tako tolmačim dopis iz ministerstva. Po moje je dvoumno napisano.
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
V naši GZ so se društva usposabljala na temo tehničnega reševanja pri prometnih nesrečah , ker bo v primeru prometne nesreče na območju ki ga pokriva PGD I., II. ali III...aktivirano sočasno z GEŠP enoto. Menim pa da tudi PGD I. kategorije mora imeti nekaj znanja na tem področju ( Javljanje stanja GEŠP-u, požarno in naletno varovanje, stabilizacija , prva pomoč ...). Podoben dogodek je lahko delovna nesreča s traktorjem itd.
Pri nas se to ureja tudi v načrtih alarmiranja , GEŠP nam nudi strokovno pomoč kar je pohvalno . Navsezadnje smo imeli že dve masovki in nam to znanje in delo skupaj z Gešp enoto prav pride.
Tako da kategorija II. ali III. sploh ni važna katera se prej aktivira , osebno menim najbližja tudi če je to I. kat. , mora pa seveda imeti nekaj znanja in dober odziv.
Pri nas se to ureja tudi v načrtih alarmiranja , GEŠP nam nudi strokovno pomoč kar je pohvalno . Navsezadnje smo imeli že dve masovki in nam to znanje in delo skupaj z Gešp enoto prav pride.
Tako da kategorija II. ali III. sploh ni važna katera se prej aktivira , osebno menim najbližja tudi če je to I. kat. , mora pa seveda imeti nekaj znanja in dober odziv.
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Človek bi pričakoval, da bi bil dokument, ki podaja neka navodila, nedvoumen.
Sam sem imal priliko videti tudi dokument, ki je bil podpisan samo s strani GZS. Prebral sem ga vsaj 3x in mi ni bilo jasno kaj je sporočilo. Žal je nekaj teh dvoumnosti ostalo tudi v končnem dokumentu.
Zakaj pa naj bi bila poleg GEŠP enote le osrednja. To so bile usmeritve Komisije za GEŠP pri GZS.
Predvidevam da je razlog v tem, da naj bi bila osrednja enota bolje opremljena (mogoče tudi z opremo za prometne nesreče) in usposobljena. Verjamem pa da na terenu obstaja primer (primeri), ko je to kakšna druga enota v posmezni občini in ne osrednja enota. V takem primeru res ne vem če je smiselno da se vztraja, da je aktiviranje GEŠP+osrednja.
Sam sem imal priliko videti tudi dokument, ki je bil podpisan samo s strani GZS. Prebral sem ga vsaj 3x in mi ni bilo jasno kaj je sporočilo. Žal je nekaj teh dvoumnosti ostalo tudi v končnem dokumentu.
Zakaj pa naj bi bila poleg GEŠP enote le osrednja. To so bile usmeritve Komisije za GEŠP pri GZS.
Predvidevam da je razlog v tem, da naj bi bila osrednja enota bolje opremljena (mogoče tudi z opremo za prometne nesreče) in usposobljena. Verjamem pa da na terenu obstaja primer (primeri), ko je to kakšna druga enota v posmezni občini in ne osrednja enota. V takem primeru res ne vem če je smiselno da se vztraja, da je aktiviranje GEŠP+osrednja.
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
V našem društvu uspešno opravljamo tečaje za posredovanje v dvocevnih predorih, ker smo v požarnem načrtu predvideni za posredovanje v predorih na avtocesti čez Rebrnice. Menim, da je to zelo pozitivno za vse udeležence in posredovalce, saj je v primeru večjega požara oziroma nesreče lahko poklicanih več enot katerih člani so usposobljeni za tako delo. Smo enota 2. kategorije in nismo osrednja enota, saj v našem okolišu deluje poklicna enota.
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Ali pa če je že kar "vsaka" enota 2. katMayamaya napisal/-a:Ne razumem, zakaj osrednjo enoto? Logično bi bilo, da bi aktivirali najbližjo enoto - torej lokalno. Lahko je v občini enota III.kat osrednja enota; sosednje PGD pa ima enoto II.kat, ki ni nič slabše opremljena oz. izurjena ...
Vem tudi za slabo izkušnjo, aktiviranje lokalne enote, ko niso imeli drugega "opraviti" kot to, "kdo je in kaj je počel"
Ne vem, koliko se ta dokument upošteva in se drži?
Kar se govori za mojim hrbtom, je vzpodbudno, saj so tisti, ki govorijo, vedno vsaj korak za menoj
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Zdravo.
Meni se poraja vprasanje ob tej nesreci ce je smiselno posredovanje dveh GESP enot ter se ene gasilske enote za tako nesreco.
Tudi ce bi bilo potrebno tehnicno posredovanje ali pa ce bi bilo udelezenih vec vozil bi po mojem mnenju dva koncesionarja ze lahko opravila sama.
Opis nesrece:
Nesreče v cestnem prometu
9.6.2016 18:11
BOROVNICA
Ob 18.11 je na cesti Vrhnika–Borovnica v občini Borovnica osebno vozilo zapeljalo s ceste. Posredovali so gasilci GB Ljubljana, PGD Stara Vrhnika in Borovnica, ki so zavarovali kraj prometne nesreče, nudili pomoč reševalcem ter odklopili akumulator na vozilu. Reševalci RP Ljubljana so eno poškodovano osebo prepeljali v UKC Ljubljana.
Meni se poraja vprasanje ob tej nesreci ce je smiselno posredovanje dveh GESP enot ter se ene gasilske enote za tako nesreco.
Tudi ce bi bilo potrebno tehnicno posredovanje ali pa ce bi bilo udelezenih vec vozil bi po mojem mnenju dva koncesionarja ze lahko opravila sama.
Opis nesrece:
Nesreče v cestnem prometu
9.6.2016 18:11
BOROVNICA
Ob 18.11 je na cesti Vrhnika–Borovnica v občini Borovnica osebno vozilo zapeljalo s ceste. Posredovali so gasilci GB Ljubljana, PGD Stara Vrhnika in Borovnica, ki so zavarovali kraj prometne nesreče, nudili pomoč reševalcem ter odklopili akumulator na vozilu. Reševalci RP Ljubljana so eno poškodovano osebo prepeljali v UKC Ljubljana.
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Pozdravljeni
Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.
LP
Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.
LP
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Kolikor je meni znano imajo sedaj možnosti za posredovanje na prometnih nesrečah le koncesionarji in osrednje enote, druge enote niti pod razno naj nebi sodelovale.mareex napisal/-a:Pozdravljeni
Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.
LP
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Na prometno nesrečo je lahko aktivirana tudi enota 1.kategorije, če je tak občinski načrt alarmiranja ..Aleks97 napisal/-a:Kolikor je meni znano imajo sedaj možnosti za posredovanje na prometnih nesrečah le koncesionarji in osrednje enote, druge enote niti pod razno naj nebi sodelovale.mareex napisal/-a:Pozdravljeni
Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.
LP
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Ne, GZS je dala v obravnavo nov predlog kjer lahko posredujejo samo OE in koncesionarji. Če se bodo občinski načrti razlikovali jih ne-bodo odobrili.Mayamaya napisal/-a:Na prometno nesrečo je lahko aktivirana tudi enota 1.kategorije, če je tak občinski načrt alarmiranja ..Aleks97 napisal/-a:Kolikor je meni znano imajo sedaj možnosti za posredovanje na prometnih nesrečah le koncesionarji in osrednje enote, druge enote niti pod razno naj nebi sodelovale.mareex napisal/-a:Pozdravljeni
Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.
LP
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Sepravi ce je lahko prozena samo osrednja enota na prometno nesreco kako bo to pri vas aleks97, kot vidim ste hidravliko kupili vi osrednja enota pa če se ne motim je Pgd Podpeč?
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Naša hidravlika počiva in čaka na boljše čase oz. se še vedno izobražujemo in dopolnjujemo znanja nikoli se ne ve kdaj bo kakšna *štala* (bognedaj ampak nikoli ne recei nikoli). Drugega nimam kaj rečtpobovc2 napisal/-a:Sepravi ce je lahko prozena samo osrednja enota na prometno nesreco kako bo to pri vas aleks97, kot vidim ste hidravliko kupili vi osrednja enota pa če se ne motim je Pgd Podpeč?