Stran 2 od 7

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 24. februar 2015, 23:16
Zbiljc
gapi je napisal:. Če gre za požar na vozilu, ki je posledica prometne nesreče in je vozilo na cestišču, tu je pristojna izključno GEŠP enota, seveda se lahko, če je tako v načrtu, aktivira tudi kakšna lokalna enota, a nikakor brez GEŠP-a. Če pa gre za požar mirujočega vozila, ki je izven cestišča, to pa je izključno pristojnost lokalne gasilske službe in se enote aktivira po načrtu. Vsaj tako so meni enkrat razlagali na URSZR.



Kako bo pa operater vedel za kaj točno se gre? Tisti, ki pokliče na 112 mu je vseeno kdo pride, samo da pride.
Smo imeli primer, ko je "gorel" avto, proženo število enot več kot "preveč", na kraju pa avto ki je voznici zakuhal...

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 25. februar 2015, 14:31
gapi
Zbiljc je napisal:Kako bo pa operater vedel za kaj točno se gre?

Enako vprašanje sem takrat na URZR postavil tudi sam, odgovor, ki sem ga dobil je bil zelo nedoločen. A tak je trenutno sistem.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 25. februar 2015, 14:40
ssecnik
Probajte imeti nesrečo na Višnjegorskem klancu,potem pa čakajte ali Brigado Ljubljana ali pa Trebnje.Vmes bodo prišli grosupeljčani,samo oni niso GEŠP. [-X
Ali pa v Logatcu,boste čakali Postojno ali Brigado?
Sploh pa gre samo za denar,če ne bi bilo plačano posebej,bi gešpovci rade volje odstopili delo tudi drugim.

Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč

ObjavaObjavljeno: 27. februar 2015, 8:08
sašo123
Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

ObjavaObjavljeno: 27. februar 2015, 9:25
Saso11
sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo


Bravo! =D> =D> =D>

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

ObjavaObjavljeno: 27. februar 2015, 9:40
Luka90
Saso11 je napisal:
sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo


Bravo! =D> =D> =D>


Bravoo Sašo11 =D> =D> in tak sistem zagotovo deluje in je uspešen! Tam kjer pa so enote GEŠP preponosne da so GEŠP in tam kjer teritorialne enote mislijo da so edine "na svetu", tam pa tak sistem ne bo deloval. Ampak to je žalostno.

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

ObjavaObjavljeno: 27. februar 2015, 14:13
Mayamaya
sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo


Se popolnoma strinjam :)

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

ObjavaObjavljeno: 27. februar 2015, 15:40
pgdl
sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo

Lepo povedano! Bravo! =D>

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 28. februar 2015, 18:41
Pero
Se strinjam s sašo123 samo pozabil je dve ključni stvari: oprema in znanje.

Bodimo realni. Koliko enot nižje kategorije (1 in 2), ki so od Osrednjih enot malo bolj oddaljeni ima
naslednjo opremo:
- za stabilizacijo vozila
- za prvo pomoč ponesrečencem v vozilu (zaščita za airbag, vratne opornice, medicinske rokavice, torbe prve pomoči ki niso iz JNA, nosila)

ustrezno znanje prve pomoči:
- stabilizacija glave
- nameščanje opornic
- kdaj in kako se osebo izvnese iz vozila
- pregled ponesrečenca in zaustavljanje krvavitev

Zelo malo...

V nasprotnem primeru lahko samo zavarujejo kraj in čakajo na prihod NMP in GEPŠ enote. Med tem, ko ponesrečenci lezejo iz vozila in očividci deljo paniko če bo kdo pomagal.

V naši zvezi smo imeli pred leti vajo iz prve pomoči za vsa društva, ki se je ocenjavala. Stanje znanja je bilo porazno.
Prav tako se pred spremembo alarmiranja ni nabavila potrebna oprema, niso se izvedla izobraževanja ter ni se preverila dejanska usposobljenost operativcev. Pravzaprav se ni izvedla niti ena skupna vaja.

Da ne omenjam bodočega reorganiziranja enot NMP, ki v večini mest ne predvideva več enot NMP. Kar pomeni, da se bo na NMP čakalo bistveno dlje, in bo še več odgovornosti padlo na pleča gasilcem...

Zanima me koliko od vas, ki tukaj ploskate, je samih kot vodja intervencije pripravljenih prevzeti vso odgovornsot, ki spada zraven na takšni intervneciji do prihoda GEŠP ali NMP?
"Gremo pogledat, pa če bo kaj hudega bomo pač ob strani stali" ni po načelih, ki jih opisuje sašo123... ravno nasprotno, vaša hitra pomoč bo najbolj potrebna ob hudih pormetnih nesrečah, in ne v primerih ko sta zvita dva blatnika.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 28. februar 2015, 19:47
Saso11
Uh Pero.

Bom predstavil še moj pogled. Sam menim, da se zraven aktivira predvsem osrednje enote v odaljenih krajih kjer gešp potrebuje več časa. Veliko enot že ima opremo in znanje. Da, manjka praksa pri čemer pa lahko veliko pomagate vi. Naša enota že tako veliko posreduje pri delovnih nesrečah, pomoči NMP, dežuranje... ravno zaradi oddaljenosti. Imamo 20 gasilcev bolničarjev s kar nekaj izkušnjami In dajte gledati stvari s strani tistih kateri čakajo pomoč 30 minut in več. Menim, da skupno aktiviranje ni nič slabega. In, da verjetno ni potrebno čisto ob vsaki intervenciji.

No nazadnje me zanima kje Pero ste pa vi dobili prakso in znanje nekaj let nazaj, ko ste še sami imeli mokre sanje. Hitro pozabljaš.

Pa lep pozdrav.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 1. marec 2015, 12:55
gapi
Pero je napisal:in ne v primerih ko sta zvita dva blatnika.


Se popolnoma strinjam, če se navežem na ves tvoj post, da mora biti taka enota ustrezno opremljena in kar je še pomembneje, ustrezno usposobljena. To sem zapisal tudi v enem od svojih prejšnjih postov.
Me pa vseeno zanima sledeče, v primeru ko res ni več kot zvita dva blatnika in ni potrebno neko posebno znanje, ali je res v teh primerih nujno da posreduje le GEŠP enota, še sploh v primerih ko je ta časovno oddaljena?? Izklopit akumulator in zavarovati kraj nesreče pa menda zna vsak, ali se motim??

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 1. marec 2015, 18:28
Dino90
Gapi glede na moje izkušnje , ki so že kar bogate čeprav sem aktiven komaj 6 let, ti povem da je tudi to problem pri nekaterih enotah. Imeli smo nedaven primer ob železniški nesreči, ko je domača enota ob našem prihodu , le z razdalje opazovala delo nmp. In z tako enoto si na žalost nimaš kaj začet resnici na ljubo.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 1. marec 2015, 18:48
gubina
Dino90 je napisal:Gapi glede na moje izkušnje , ki so že kar bogate čeprav sem aktiven komaj 6 let, ti povem da je tudi to problem pri nekaterih enotah. Imeli smo nedaven primer ob železniški nesreči, ko je domača enota ob našem prihodu , le z razdalje opazovala delo nmp. In z tako enoto si na žalost nimaš kaj začet resnici na ljubo.


Ali se je kdo iz te enote ponudil za pomoč NMP? Je kdo zaprosil koga iz te enote za pomočNMP? Je tej enoti kdo zaukazal pomoč NMP? Je ta enota imela kakšne zadolžitve in naloge na ob tej nesreči?

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 1. marec 2015, 19:04
Dino90
Ja za pomoč so prosili reševalci nmp vendar so pomoč dobili komaj ob našem prihodu.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 1. marec 2015, 20:19
gubina
Dino90 je napisal:Ja za pomoč so prosili reševalci nmp vendar so pomoč dobili komaj ob našem prihodu.


Ste jih povprašali, zakaj so samo opazovali in ne pomagali? Mogoče so premalo usposobljeni in so se temu primerno odzvali, pa vendarle toliko pa sigurno niso nevešči, da nebi mogli vsaj nekaj pomagati.Ali so jih pa NMP zavrnili?