ReCO - nelogično proženje društev/enot
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
ReCO - nelogično proženje društev/enot
Zdravo,
stičišče problema sicer ni na ReCO, ampak verjetno v načrtih proženja na intervencije, ki jih izdelajo občine, država??, pa vendar, zadeve so res tako zelo nelogične in bi si počasi res zaslužile sprememb. Nekatera območja so od enot oddaljena po par 10km, hkrati pa: požarov je čedalje manj, tehničnih nesreč pa čedalje več. Zakaj se v osnovi pgd-ji ne začenjajo usmerjati tudi na to problematiko?? Razumem, da to ne gre čez noč, pa vendarle, nekje je treba začeti. Lepo je na primer pokrit Konjiški konec - pgd Sl. Bistrica, Konjice, Zreče se prožijo na razne tehnične intervencije poleg požarov, spet drugje pa so anomalije. Predstavljam dva primera, bizarna iz našega konca.
a) Prvi primer danes:
Nesreče v cestnem prometu
02.02.2021 6:17
VRANSKO
Ob 6.17 sta na avtocesti pri Vranskem trčili dve osebni vozili. Gasilci PGE Celje in CZR Domžale so zavarovali kraj dogodka, oskrbeli eno poškodovano osebo, posuli cestišče z vpojnim sredstvom in odklopili akumulatorja.
PGE Celje iz Dečkove ceste je do kraja nesreče imelo cca. max. 15 minut s HTV oz. cca. 27km; če so izvažali še iz AC baze Vransko, pa praktično par minut do izvoza Vransko, kjer se je pripetila nesreča.
CZR Domžale: cca. 20 minut in 35km, če računamo še, da se je zgodilo na izvozu Vransko iz smeri Celja, so morali do naslednjega izvoza v Šentrupertu in nazaj...
VPRAŠANJE: Razumem, da ta odsek pokrivajo od Vranskega do Blagovice obojni, samo wait what? Čemu takšno proženje? Udeleženo je bilo 1 vozilo in ena poškodovana oseba, nesreča na izvozu, niti ne v tunelu itd. itd.. Medtem je bil domžalski konec prikrajšan za vozila, osebje in opremo, če bi prišlo do kakšne resnejše zadeve... za celih 20 min do pol ure proč. Prožili so Domžale, ki so premagali Trojane, šli globoko v spodnjo Savinjsko dolino in vozili nazaj, zaradi takšne nesreče, ki jo verjamem da PGE Celje sam uspe obvladat? Razumem, protokoli so takšni... ja nelogični predvsem.
b) predpostavimo, da pride do prometne nesreče ali pa delovne nesreče na Bohorju ali pa nekje od Planine pri Sevnici proti Sevnici. To je cca. 30km oddaljen konec, ki ga pokriva v tem primeru PGE Celje, ki vodi iz centra Celja po glavni cesti, polni pločevine do Šentjurja, nato pa strmi klanci do Planine... HTV verjamem, da zadevo relativno hitro premagal, vse ostalo pa vprašanje kako hitro.
c) predpostavimo, da pride do PN ali delovne nesreče v Podsredi, koncesijo ima PGD Steklarna Rog. Slatina. Cca. 30 minut oddaljen kraj oz. cca. 30 km oddaljeno. Ozka cesta.
d) Lahko bi dal še skrajnejše primere, kakšne ceste tik ob mejah med eno in drugo enoto... npr. primer so Radeče, kjer izvažajo PGE Celje, Sevnica s koncesijo, par km stran pa ne itd. vsaj mislim da ne, če pa že pokrivajo še radeški konec, pa zagotovo ne Zid. Most, ki je vseeno zelo blizu.
e) Nesreča na vodi Slivniško jezero, PGD Gorica pri Slivnici je oddaljena par minut vožnje do jezera - prožili pa bodo v resnici PGE Celje, ki bo prišlo do kraja cca. 20 minut kasneje od klica...
ne rabite mi sedaj razlagati koncesij in da je potrebno imeti opremo itd. ker mi je jasno, razmišljam bolj o tem, zakaj se na tem področju ne dela ničesar, da bi se vsaj začelo premikati?
takih anomalij po Sloveniji je še ogromno... namesto da se proži najbližja enota s koncesijo, se gremo v že tako mali državi še drobit z nekimi regijami. Druga težava kot že rečeno... npr. Planina ali vsaj Šentjur, kot glavna enota ene največjih občin, bi si npr. vsaj zaslužili neko osnovno opremo za posredovanje za ta območja, na drugi strani imaš pa Pge Celje, Konjice, Bistrica, Zreče, sosednje občine, vse s koncesijo.
Kakšno je pa vaše videnje na te zadeve? Verjamem, da trenutne enote obvladujejo situacijo, ampak točka a je recimo današnji bizaren primer. Če se spomnim še kakšnega, javim.
stičišče problema sicer ni na ReCO, ampak verjetno v načrtih proženja na intervencije, ki jih izdelajo občine, država??, pa vendar, zadeve so res tako zelo nelogične in bi si počasi res zaslužile sprememb. Nekatera območja so od enot oddaljena po par 10km, hkrati pa: požarov je čedalje manj, tehničnih nesreč pa čedalje več. Zakaj se v osnovi pgd-ji ne začenjajo usmerjati tudi na to problematiko?? Razumem, da to ne gre čez noč, pa vendarle, nekje je treba začeti. Lepo je na primer pokrit Konjiški konec - pgd Sl. Bistrica, Konjice, Zreče se prožijo na razne tehnične intervencije poleg požarov, spet drugje pa so anomalije. Predstavljam dva primera, bizarna iz našega konca.
a) Prvi primer danes:
Nesreče v cestnem prometu
02.02.2021 6:17
VRANSKO
Ob 6.17 sta na avtocesti pri Vranskem trčili dve osebni vozili. Gasilci PGE Celje in CZR Domžale so zavarovali kraj dogodka, oskrbeli eno poškodovano osebo, posuli cestišče z vpojnim sredstvom in odklopili akumulatorja.
PGE Celje iz Dečkove ceste je do kraja nesreče imelo cca. max. 15 minut s HTV oz. cca. 27km; če so izvažali še iz AC baze Vransko, pa praktično par minut do izvoza Vransko, kjer se je pripetila nesreča.
CZR Domžale: cca. 20 minut in 35km, če računamo še, da se je zgodilo na izvozu Vransko iz smeri Celja, so morali do naslednjega izvoza v Šentrupertu in nazaj...
VPRAŠANJE: Razumem, da ta odsek pokrivajo od Vranskega do Blagovice obojni, samo wait what? Čemu takšno proženje? Udeleženo je bilo 1 vozilo in ena poškodovana oseba, nesreča na izvozu, niti ne v tunelu itd. itd.. Medtem je bil domžalski konec prikrajšan za vozila, osebje in opremo, če bi prišlo do kakšne resnejše zadeve... za celih 20 min do pol ure proč. Prožili so Domžale, ki so premagali Trojane, šli globoko v spodnjo Savinjsko dolino in vozili nazaj, zaradi takšne nesreče, ki jo verjamem da PGE Celje sam uspe obvladat? Razumem, protokoli so takšni... ja nelogični predvsem.
b) predpostavimo, da pride do prometne nesreče ali pa delovne nesreče na Bohorju ali pa nekje od Planine pri Sevnici proti Sevnici. To je cca. 30km oddaljen konec, ki ga pokriva v tem primeru PGE Celje, ki vodi iz centra Celja po glavni cesti, polni pločevine do Šentjurja, nato pa strmi klanci do Planine... HTV verjamem, da zadevo relativno hitro premagal, vse ostalo pa vprašanje kako hitro.
c) predpostavimo, da pride do PN ali delovne nesreče v Podsredi, koncesijo ima PGD Steklarna Rog. Slatina. Cca. 30 minut oddaljen kraj oz. cca. 30 km oddaljeno. Ozka cesta.
d) Lahko bi dal še skrajnejše primere, kakšne ceste tik ob mejah med eno in drugo enoto... npr. primer so Radeče, kjer izvažajo PGE Celje, Sevnica s koncesijo, par km stran pa ne itd. vsaj mislim da ne, če pa že pokrivajo še radeški konec, pa zagotovo ne Zid. Most, ki je vseeno zelo blizu.
e) Nesreča na vodi Slivniško jezero, PGD Gorica pri Slivnici je oddaljena par minut vožnje do jezera - prožili pa bodo v resnici PGE Celje, ki bo prišlo do kraja cca. 20 minut kasneje od klica...
ne rabite mi sedaj razlagati koncesij in da je potrebno imeti opremo itd. ker mi je jasno, razmišljam bolj o tem, zakaj se na tem področju ne dela ničesar, da bi se vsaj začelo premikati?
takih anomalij po Sloveniji je še ogromno... namesto da se proži najbližja enota s koncesijo, se gremo v že tako mali državi še drobit z nekimi regijami. Druga težava kot že rečeno... npr. Planina ali vsaj Šentjur, kot glavna enota ene največjih občin, bi si npr. vsaj zaslužili neko osnovno opremo za posredovanje za ta območja, na drugi strani imaš pa Pge Celje, Konjice, Bistrica, Zreče, sosednje občine, vse s koncesijo.
Kakšno je pa vaše videnje na te zadeve? Verjamem, da trenutne enote obvladujejo situacijo, ampak točka a je recimo današnji bizaren primer. Če se spomnim še kakšnega, javim.
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
a.) Posredovala je ekipa, ki je nastanjena na Vranskem v sestavi PGE Celje in CZR Domžale. Nihče iz Domžal ni premagoval Trojan in šel globoko v Savinjsko dolino. PGE Celje iz Celja izvozi na Trojane, kjer zamenja ekipo, ki je izvozila na intervencijo.
b.) Proži se tudi PGD Sevnica...
c.) Tako je.....Glede na število intervencij na oddaljenih krajih ni smiselno, da ima "vsaka vas" GEŠP enoto. Lahko pa se vodja intervencije že v startu odloči za aktiviranje domačega PGD
d.) Radeče pokriva tudi PGD Sevnica! PGE Celje pride dovolj hitro do Zidanega mostu s prvim vozilom
e.) Proži se tudi domače PGD
Prostovoljci ponavadi delajo samo gužvo na intervencijah poleg koncesionarja.....To je podobno kot to, da na dimniški požar izvozijo 3 PGD.
b.) Proži se tudi PGD Sevnica...
c.) Tako je.....Glede na število intervencij na oddaljenih krajih ni smiselno, da ima "vsaka vas" GEŠP enoto. Lahko pa se vodja intervencije že v startu odloči za aktiviranje domačega PGD
d.) Radeče pokriva tudi PGD Sevnica! PGE Celje pride dovolj hitro do Zidanega mostu s prvim vozilom
e.) Proži se tudi domače PGD
Prostovoljci ponavadi delajo samo gužvo na intervencijah poleg koncesionarja.....To je podobno kot to, da na dimniški požar izvozijo 3 PGD.
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Da še ti jaz malo pomagam,prihajam iz občine Kozje,našo občino pokriva pgd steklarna rogaška čeprav imamo na drugem koncu občine bližje pge krško,pa ima vseeno pogodbo pgd steklarna iz rogaške,ki je odaljena skoraj 50 minut vožnje ali pa še več.
Potem imamo tukaj pgd kozje,osrednja enota v občini 3.kategorija,ki pokrije občino v dobrih 20.minut. Potem imamo tukaj še občino šentjur,ki prav tako meji z našo občino,pokriva jo pa pge celje čeprav bi lahko nekaj občine pokrilo pgd kozje,ki imamo časovni dostop okoli 10-15.minut. V primeru pn v kraju prevorje ali pa okoliške kraje smo na kraju prej kot pgd šentjur,kje je še le potem pge celje.
Kar se tega tiče bo treba še veliko dela vložiti,da bo to nekako pokrito v nekem normalem času.Lahko bi to enostavno rešili z
gešp 0.kategorije,z vsaj osrednjimi enotami v občini,čeprav je bilo na eni izmed sej komsije za gešp,da se naj nebi več ustanavljale gešp 0.kategorije češ,da je zdaj vse v časovnih okvirjih,če je 50.minut ali pa še več normalno za gešp pol se nam slabo piše za naprej.
Mene tudi prav zanima po kakšem kriteriju so lahko pge celje,pgd slo.konjice,slo.bistrica pgd zreče skupaj na avtocesti ki bi ga lahko pokrila pge celje sama,drugje pa je gešp enota odaljena 50 kilometrov.
lp martin
Potem imamo tukaj pgd kozje,osrednja enota v občini 3.kategorija,ki pokrije občino v dobrih 20.minut. Potem imamo tukaj še občino šentjur,ki prav tako meji z našo občino,pokriva jo pa pge celje čeprav bi lahko nekaj občine pokrilo pgd kozje,ki imamo časovni dostop okoli 10-15.minut. V primeru pn v kraju prevorje ali pa okoliške kraje smo na kraju prej kot pgd šentjur,kje je še le potem pge celje.
Kar se tega tiče bo treba še veliko dela vložiti,da bo to nekako pokrito v nekem normalem času.Lahko bi to enostavno rešili z
gešp 0.kategorije,z vsaj osrednjimi enotami v občini,čeprav je bilo na eni izmed sej komsije za gešp,da se naj nebi več ustanavljale gešp 0.kategorije češ,da je zdaj vse v časovnih okvirjih,če je 50.minut ali pa še več normalno za gešp pol se nam slabo piše za naprej.
Mene tudi prav zanima po kakšem kriteriju so lahko pge celje,pgd slo.konjice,slo.bistrica pgd zreče skupaj na avtocesti ki bi ga lahko pokrila pge celje sama,drugje pa je gešp enota odaljena 50 kilometrov.
lp martin
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Koliko intervencij je na AC in kaksne? Koliko intervencij je v kraju Kozje? In kje si dobil podatek 50 min?
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
za Kozje ne vem, ampak na cesti Šentjur - Planina je precej nesreč in v zadnjem letu 3 smrtne žrtve v dveh nesrečah, če rečem zadnjih 5 let pa precej več. Logično je, da vsaka vas ne more imeti svoje enote - ideja moje objave je bila pa, da zakaj se ne začne razmišljati o tem, da je požarov čedalje majn, tehničnih intervencij pa čedalje več... mi se pa obnašamo, kot da smo še vedno pred 20-30 leti, ko je bilo prometa malo in štale/hiše (inštalacije) še iz stare juge, ko jih je vsak teden zagorelo ducat.rfireman napisal/-a:Koliko intervencij je na AC in kaksne? Koliko intervencij je v kraju Kozje? In kje si dobil podatek 50 min?
Mnogo društev ima nova vozila za požare, kvalitetno opremo, sposobne ljudi, ki se čutijo odgovorne, da gredo na intervencije, na koncu so pa ti avtomobili in ljudje (hvalabogu) poklicani vsega parkrat letno na intervencijo. A ni škoda, da ima vsaka vas gasilce v 95% (govorim zelo na grobo) samo za požare in kakšno manjšo zadevo, za ostalo pa ne obstajajo in ti avtomobili stojijo v garaži in ne služijo namenu. Kaj pa če bi bilo kakšno društvo prioritetno opremljalo tudi za tehnične intervencije in raje tja vložijo sredstva? Npr. Šentjur ali pa Kozje bi lahko brez problema imel en HTV kombi ali pa kakšnega terenskega, za 3-5 gasilcev, ki bi lahko izvozili na nesrečo in naredili prvo triažo, stabilizacijo vozil in ostalo kar je potrebno, dokler ne pride npr. Celje do kraja in prevzame vodenje ali pa se obvesti ReCO, da dodatna pomoč PGE ni potrebna. Šentjur ima npr. 3 avte za požare + cca. 5-6 društev oddaljenih 5-10 min... precej bolj prav bi verjetno prišel namesto vozila za gašenje raje kakšno htv
Preden se kdo najde, forum prenese vse, to so ideje in pogled na situacijo s strani zunanjega opazovalca, verjamem da je birokracije in preprek ogromno. Gre samo za pogovor, ker sem že od mnogih slišal, kakšne anomalije vse se pojavljajo in se ne naredi nič na to temo.
Tudi o ReCO je bilo povedano kar nekaj negativnega, pa ne samo s strani gasilcev.
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Na cesti Šentjur - Planina je nesreč ki bi posredovali gasilci zelo malo. Za vse ostalo kar praviš...po mojem je ravno dovolj vsega. Fajn pa je,da poznas kako zadeve "stojijo" in kaksna je realnost v zahodno-štajerski regiji. Mnenje pa seveda lahko izraziš,zato je forum
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Od Šentjurja do Planine je bilo ogromno nesreč, kjer posredujejo PGE Celje - zadnja je bila pravzaprav prejšnji teden, k sreči nič hujšega, drugače pa se motiš okoli te relacije. Konec koncev pa se ne gre samo za to relacijo, ampak govorimo na splošno, da so med kraji/občinami anomalije in tega ne more nihče zanikati.rfireman napisal/-a:Na cesti Šentjur - Planina je nesreč ki bi posredovali gasilci zelo malo. Za vse ostalo kar praviš...po mojem je ravno dovolj vsega. Fajn pa je,da poznas kako zadeve "stojijo" in kaksna je realnost v zahodno-štajerski regiji. Mnenje pa seveda lahko izraziš,zato je forum
Vidim da si iz PGD Velenje s poklicnim jedrom, tako da verjamem, da je pri vas "ravno prav", čeprav se mi zdi, da so se ravno vaši preko foruma jokali glede koncesije in "(pre)majhnega" območja pokrivanja. Se ne spomnim kje sem že to bral enkrat.
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Ogromno nesreč? Pa kje ti živiš? Ne spomniš se kje si prebral da smo Velenjčani jokali glede območja pokrivanja,ker nikoli nismo. Če kdo joka potem si to ti...Lp
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
In ja,mene ni strah imet v avatarju napisano iz katerega drustva sem tako kot je nekatere....
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Se popolnoma strinjam s tabo,da bi lahko imele enote,ki so dlje od gešp enot htv,ali pa v gvc opremo za tehnično reševanje,ne gre se zato,da bo imela vsaka vas gešp,ampak tiste,ki smo daleč stran,ker je dostopni čas gešp predolg,pa tudi vsak zaselek ne najdejo ker,tudi gps ne pomaga,če ima gešp 50.klilometrov do zadnjega kraja v občini,ki ga pokriva potem ni to 15.minut.
Pge Celje in pgd steklarna rogaška skupaj mejita z občino kozje in šentjur,do tega kraja imata pgd kozje in pgd šentjur Cca 15.minut, ki ga nobena gešp ne doseže zaradi oddaljenosti in pa prometa v času prometne konice.
Sedanje aktiviranje enot na pn.skupaj z gešp pa tudi ni prava rešitev,ker moraš spet čakati gešp,da pričnejo z reševanjem nekoga potem gledati pod traktorjem pa čakati pa ni najbolj prijetno.
Bistvo vsega je da smo predaleč od gešp,če bi recimo ena enota pokrila tri občine v radio 15-20 kilometrov bi pokrili te sive lise ki so sedaj ,pa če ima potem enota okoli 15 intervencij letno pa tudi ni čisto malo.
Človeško življenje je pa enako vredno na ac kot tudi nekje na oddaljeni kmetiji.
Strošek pa tudi ni tako veliki,da nebi mogli malo povečati 0.katerorije.
Specialnosti v enoti za tehinično reševanje pa tako ali tako moramo imeti že zaradi kategorije.
lp martin
Pge Celje in pgd steklarna rogaška skupaj mejita z občino kozje in šentjur,do tega kraja imata pgd kozje in pgd šentjur Cca 15.minut, ki ga nobena gešp ne doseže zaradi oddaljenosti in pa prometa v času prometne konice.
Sedanje aktiviranje enot na pn.skupaj z gešp pa tudi ni prava rešitev,ker moraš spet čakati gešp,da pričnejo z reševanjem nekoga potem gledati pod traktorjem pa čakati pa ni najbolj prijetno.
Bistvo vsega je da smo predaleč od gešp,če bi recimo ena enota pokrila tri občine v radio 15-20 kilometrov bi pokrili te sive lise ki so sedaj ,pa če ima potem enota okoli 15 intervencij letno pa tudi ni čisto malo.
Človeško življenje je pa enako vredno na ac kot tudi nekje na oddaljeni kmetiji.
Strošek pa tudi ni tako veliki,da nebi mogli malo povečati 0.katerorije.
Specialnosti v enoti za tehinično reševanje pa tako ali tako moramo imeti že zaradi kategorije.
lp martin
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Nekaj na to temo se je pisalo tukaj, tako da se je na te težave očitno že opozarjalo:
http://www.gasilci.org/forum/viewtopic. ... je#p181673
glede jokanja... saj sem napisal, da se ne spomnim kje sem slišal nekoč pripombe in nisem prepričan če so bili vaši oz. vaš član, mislim pa da je bilo govora glede dela pri Pirešici in slovenjgraškega območja.
glede društva, ga ne morem napisati, ker nisem član in sem lepo zapisal, da sem zunanji opazovalec sistema - hkrati pa se ogromno pogovarjam s člani društev in imajo veliko bolj ozke poglede oz. dogajanja okoli ReCO in proženja, tako da ne vem, koliko je kaj merodajno biti član ali ne
http://www.gasilci.org/forum/viewtopic. ... je#p181673
glede jokanja... saj sem napisal, da se ne spomnim kje sem slišal nekoč pripombe in nisem prepričan če so bili vaši oz. vaš član, mislim pa da je bilo govora glede dela pri Pirešici in slovenjgraškega območja.
glede društva, ga ne morem napisati, ker nisem član in sem lepo zapisal, da sem zunanji opazovalec sistema - hkrati pa se ogromno pogovarjam s člani društev in imajo veliko bolj ozke poglede oz. dogajanja okoli ReCO in proženja, tako da ne vem, koliko je kaj merodajno biti član ali ne
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Bolj je bilo mišljeno, da začne pgd že z reševanjem do samega prihoda gešp, ki prevzamejo vodenje in pgd po potrebi ostane, ali pa se vrne v matično društvo.gasilec36 napisal/-a: Sedanje aktiviranje enot na pn.skupaj z gešp pa tudi ni prava rešitev,ker moraš spet čakati gešp,da pričnejo z reševanjem nekoga potem gledati pod traktorjem pa čakati pa ni najbolj prijetno.
lp martin
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Območje Velike Piresice in Pake pri Velenju je urejeno z dvojnim pokrivanjem. Če pa nisi gasilec ali če nimaš izkušenj okoli teh stvari pa ne vem kaj sploh delaš tukaj in nekaj trdiš. To pogovarjanje z gasilci je pa tako, da nikoli ni realno in vsak ima svojo predstavo o tem a pojma o pojmu nima. Ocitno ti gasilci s tabo vred tudi ne veste sistem prozenja enot s strani ReCO tk da prosim raje zakljucimo to debato in temo moderator zaklene. Lpvselic napisal/-a:Nekaj na to temo se je pisalo tukaj, tako da se je na te težave očitno že opozarjalo:
http://www.gasilci.org/forum/viewtopic. ... je#p181673
glede jokanja... saj sem napisal, da se ne spomnim kje sem slišal nekoč pripombe in nisem prepričan če so bili vaši oz. vaš član, mislim pa da je bilo govora glede dela pri Pirešici in slovenjgraškega območja.
glede društva, ga ne morem napisati, ker nisem član in sem lepo zapisal, da sem zunanji opazovalec sistema - hkrati pa se ogromno pogovarjam s člani društev in imajo veliko bolj ozke poglede oz. dogajanja okoli ReCO in proženja, tako da ne vem, koliko je kaj merodajno biti član ali ne
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: ReCO - nelogično proženje društev/enot
Ne se hecat no....vselic napisal/-a:Bolj je bilo mišljeno, da začne pgd že z reševanjem do samega prihoda gešp, ki prevzamejo vodenje in pgd po potrebi ostane, ali pa se vrne v matično društvo.gasilec36 napisal/-a: Sedanje aktiviranje enot na pn.skupaj z gešp pa tudi ni prava rešitev,ker moraš spet čakati gešp,da pričnejo z reševanjem nekoga potem gledati pod traktorjem pa čakati pa ni najbolj prijetno.
lp martin
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Re: ReCO - nelogično proženje društev/enot
treba bi bilo dejansko na terenu preveriti pa bi se dejansko vidle potrebe za kakšno 0.kategorijo več ali pa res mogoče še dvojno pokrivanje kot ga imate vi urejenega.
lp martin
lp martin