Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

Tri gasilci v tunel

Moderatorji: Oskar, BAČO, Gregor K.

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava Pero » 26. marec 2013, 19:07

Tega "rikverca" v sloveniji praktično ne potrebuješ. Edino kjer bi prišel prav bi bil Karavanški predor.
Če je situacija tako nevarna da je potreben umik, si prej na varnem da se umakneš peš preko najbližjega prečnika, kot pa da s tem načinom obračaš tovornjak (ob predpostavki da tovornjaka ne moreš obrnit na normalni način).
Don't raise your voice, Improve your argument!
Uporabnikova podoba
Pero
 
Objave: 1091
Registriran: 17. april 2006, 17:34

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava mali_tona » 26. marec 2013, 20:25

ljubljančan je napisal:Pa še nekaj me zanima. Zakaj slovenski tunelci nimajo možnosti hitre evakuacije na "rikverc". Kot na primer kontra vozniška kabina ali pa:
https://www.youtube.com/watch?v=EfBiAKPw0AE


Prvo mislim da mi nimamo tako strašnih tunelov da bi potrebovali takšne tunelce. Drugo pa je da te zadeve niso najbol poceni ta kontra kabina pa ta hidravlična noga.
Vijolčno sveti se nebo !
Uporabnikova podoba
mali_tona
 
Objave: 387
Registriran: 16. januar 2010, 12:54
GE: Malečnik

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava Aleks97 » 26. marec 2013, 20:26

Pe glede na št. predorov in njihove velikosti... pri nekaterih ne vem če bi se zlahka obrnil..
Uporabnikova podoba
Aleks97
 
Objave: 176
Registriran: 7. januar 2013, 20:28

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava ljubljančan » 26. marec 2013, 22:51

Od zdaj naprej bodo imeli tunelca kar v tunelu parkiranega, da se ne bodo kar naprej gor in dol vozili :)
ljubljančan
 
Objave: 123
Registriran: 5. december 2011, 22:27
GE: občan

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava mundat » 27. marec 2013, 10:26

http://www.slovenskenovice.si/crni-scen ... ru-podmilj

tu so zdaj video posnetki brez izrezanih delov.
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Uporabnikova podoba
mundat
 
Objave: 812
Registriran: 29. september 2008, 9:46
Lokacija: PGD Gor. Radgona
GE: Gornja Radgona

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava MICKA » 27. marec 2013, 11:23

Mene pa zanima na katerih "globinah" sta se zgodili ti dve nesreči.
Nikjer ne najdem teh podatkov.

LP
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)

V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
Uporabnikova podoba
MICKA
 
Objave: 1939
Registriran: 31. december 2002, 16:25
Lokacija: Slovenski Javornik

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava Bobby » 27. marec 2013, 11:39

......dream until your dream come true......

Bobby
Uporabnikova podoba
Bobby
 
Objave: 643
Registriran: 25. november 2004, 17:03

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava Oskar » 27. marec 2013, 12:15

Pero je napisal:Trije niso zato ker je to po taktiki skupina, ampak kr je bil to najmanjši minimum, ki so ga lahko spogajali z DARS-om (ki to plačuje).
Če bi blo taktično praivlno, bi morala biti stacionirana polna ekipa vozila 5+1.
Glede dodatnih GVC-jov in nevem kaj vse.. Koncept predvideva, da je boljše da je manjša ekipa prej na kraju in ne pusti da se požar razvije, kot pa če kasneje pride 20 GVC-jev. Požar bi morala bit sposobna omejiti vsaka posadka tunelskega vozila.
,


Evo pa je Pero napisal bistvo cele teme. Če pišete da nekdo nekaj kritizira bodite natančni. Jaz ne vidim nobene omembe vredne kritike. Če nekdo nekaj razmišlja in vprašuje še ni kritika.
Pirotehniki so zelo iskani, še posebej ko kaj narobe naredijo !
Uporabnikova podoba
Oskar
Naj forumovec 2004
Naj forumovec 2004
 
Objave: 8401
Registriran: 8. november 2002, 20:59
Lokacija: Malečnik

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava jmiro » 27. marec 2013, 17:39

Vsi ste pozabili na možakarja, ki je prvi začel gasit z gasilnikom. =D>

Mene je tudi zmotilo, da je brez čelade in IDA pa naj bo strojnik gor ali dol saj niso na prostem, da bi šel dim v zrak; čeprav je videti, da ventilacija dobro opravila delo.


Dim se vedno giblje v smeri vožnje, kar omogoča tako imenovani "batni efekt", ki ga povročajo skozi predor vozeča vozila, ki potiskajo zrak pred seboj. Omenjeni efekt pojenja po cca 8 minutah, verjetno prej, če je promet redkejši. Za tem se, v cevi kjer je požar, vklopi ventilacija po cca 11 min od začetka požara, da prezračuje v isti smeri. V sosednji cevi ventilacija deluje tako, da potiska zrak od obeh odprtin v tunel, ustvarja nadtlak,in s tem preprečuje vstop plinov v cev pri odpiranju prečnih prehodov.
Če sem v zmoti me prosim opozorite.

Voznik, ki je želel pomagati je zaustavil vozilo na neprimernem mestu.

L.p. jmiro
jmiro
 
Objave: 197
Registriran: 4. marec 2008, 14:59

Odg: Tri gasilci v tunel

Objava Suban » 28. marec 2013, 14:21

jmiro je napisal:
Vsi ste pozabili na možakarja, ki je prvi začel gasit z gasilnikom. =D>

Mene je tudi zmotilo, da je brez čelade in IDA pa naj bo strojnik gor ali dol saj niso na prostem, da bi šel dim v zrak; čeprav je videti, da ventilacija dobro opravila delo.


Dim se vedno giblje v smeri vožnje, kar omogoča tako imenovani "batni efekt", ki ga povročajo skozi predor vozeča vozila, ki potiskajo zrak pred seboj. Omenjeni efekt pojenja po cca 8 minutah, verjetno prej, če je promet redkejši. Za tem se, v cevi kjer je požar, vklopi ventilacija po cca 11 min od začetka požara, da prezračuje v isti smeri. V sosednji cevi ventilacija deluje tako, da potiska zrak od obeh odprtin v tunel, ustvarja nadtlak,in s tem preprečuje vstop plinov v cev pri odpiranju prečnih prehodov.
Če sem v zmoti me prosim opozorite.

Voznik, ki je želel pomagati je zaustavil vozilo na neprimernem mestu.

L.p. jmiro


Jaz bi samo dopolnil, da se dim v začetni fazi požara večinoma giblje v smeri vožnje zaradi batnega efekta. Odvisno je od gostote prometa in velikosti vozil, naklona predora, geometrije predora, meteoroloških razmer na eni in drugi strani predora, velikosti zaustavljenih vozil (ovir) in moči požara, kako hitro bo efekt ponehal, tako, da 8 min je preveč posplošen podatek. Lahko je čas precej krajši, da poneha. V tem primeru dobimo backlayering oz. povratni tok dima. Zato tudi sam algoritem prezračevanja, ki je nastavljen na točno določen čas, da se vklopi (11 min), ni najbolj primeren, ampak bi moral biti voden in reguliran preko meritve stanja v predoru. Merilci zračnega toka so že vgrajeni, vzpostaviti je potrebno samo še sistem ali pa izučiti operaterje. Seveda pa je to bolj kompleksno in posledično dražje.
A. Suban
Uporabnikova podoba
Suban
 
Objave: 133
Registriran: 17. november 2010, 14:00
GE: Sečovlje

Nazaj

Nazaj na Gašenje

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Ni registriranih uporabnikov in 1 gost

cron