Stran 2 od 3

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 25. marec 2013, 21:23
Aleks97
Jjaja že že. v tem primeru sta bla notr voznik in sopotnik :D

Re: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 25. marec 2013, 21:32
Timo
mogoče je bil voznik pameten in tudi sam izstopil na sovoznikovi strani.

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 25. marec 2013, 21:40
Gasilec56
Ob požaru so posredovali gasilci ACB Vransko, CPV Domžale in PGE Celje. Vozilo je zagorelo v desni cevi predora Trojane (smer Ljubljana). Kot je razvidno na posnetku je prikazan samo prihod prve enote na kraj požara (3 gasilci/tunelsko vozilo), naknadno so iz Domžal prispeli še z dvema voziloma (tunelsko + AC). Naj omenim, da v primeru kakršnegakoli dogodka na AC Blagovica - Vransko vedno posredujejo vse tri prej omenjene enote.

Luka19 in vsi ostali...kar se izobraževanj tiče, bodo pristojni za to odločali ali je primeren ali ni...vsekakor je v tem primeru nesmiselno biti pikolovski in loviti posredovalce na vsaki potezi, ki so jo naredili...kdo je imel masko gor in kdo ne itd. Vemo, da je vsaka intervencija zgodba zase tako kot tudi ta...fantje so zadevo uredili hitro in profesionalno in po svojih najboljših zmožnostih.

lp

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 25. marec 2013, 21:50
TEO
Samo poznavalci in izkušeni gasilci lahko imajo take butaste komentarje.Kumby,to je malo drugačno posredovanje od gasilskih kolin :lol: .

Re: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 13:36
KUMBY
Sigurno,da so profesionalci, oni že vedo. Jaz sem v tem smislu povedal,da če bi bil to posnetek kakšnega PGD,bi vrjetnu tule gor na forumu res zanimivi komentarji padali kaj vse je bilo narobe in kako slabo je društvo.Tudi na kakšnem izobraževnju je kakšen predavatelj ponavadi pokazal kakšno sliko intervencije v živo z namenom,da tako ne smemo delati. Se pa zvedam da teorija je eno, praksa pa drugo. Pač moje osebno menje. Teo, gasilskega fureža tudi ne moreš delati brez znanja in prakse:)

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 14:23
gapi
Škoda ker je bilo na temo po tistem 20.01.2010 po požaru tovornjaka, cel kup nekih setankov. Zelo slab rezultat je viden na posnetku.

Pa še to, Oki, ja časi so skrivnost, tako kot so oziroma so bili dne 20.01.2010. Mislim da sam veš v katerem grmu zajec tiči. Se pa strinjam s tabo, da bi ob takem dogodku morala biti na mestu dva GVC-ja, a žal je tako da drugi pride iz Celja ali Količevega?? Na tej poti jih je pa koliko drugih na voljo??

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 14:44
sernk
Da ne bom pametoval preveč, bom samo tako vprašal. Kaj nas uči gasilska taktika, koliko gasilcev mora biti da enota lahko posreduje?
Kolikor jaz vem je to skupina, se pravi trije gasilci. Glede IDA pa vrjetno ta ki nima maske dobro ve zakaj je nima.

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 15:33
Luka19
sernk je napisal:Da ne bom pametoval preveč, bom samo tako vprašal. Kaj nas uči gasilska taktika, koliko gasilcev mora biti da enota lahko posreduje?


Malo poglej standardne operativne postopke na strani GZS pa mi prosim povej, kje posreduje skupina?

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 15:40
mundat
in danes spet so imeli prometno nesrečo v predoru:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika ... ojane.html

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 17:12
Aleks97
Zakaj pa od včerajšnjega požara striček spin ni nič vedel oz. ni bilo prikaza dogodka? :shock:

Re: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 18:16
wyx
Jaz pa mislim da je bolje da so tisti trije gasilci bli v ´petih minutah´ tam, kot da bi morali čakati na enote iz Celja in Domžal.
Vsaka intervencija je specifična, torej tisti trije profesionalci, mislim, daimajo dovolj izkušenj da vedo zakaj so kaj storili tako ali drugače.

Na koncu, pa so itak opravili njihovo delo, pogasili so požar kolker hitro se je dalo.

Zakaj morate vsi samo kritizirat???????????????

Odg: Re: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 18:21
mundat
wyx je napisal:Jaz pa mislim da je bolje da so tisti trije gasilci bli v ´petih minutah´ tam, kot da bi morali čakati na enote iz Celja in Domžal.
Vsaka intervencija je specifična, torej tisti trije profesionalci, mislim, daimajo dovolj izkušenj da vedo zakaj so kaj storili tako ali drugače.

Na koncu, pa so itak opravili njihovo delo, pogasili so požar kolker hitro se je dalo.

Zakaj morate vsi samo kritizirat???????????????


se podpišem!

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 18:41
ljubljančan
Če se prav spominjam, so bile ob prejšnjem požaru - slovaški tovornjak - večinoma pohvale na delo "vranskih" gasilcev. Menda so o njihovem uspehu poročali tudi na nekem tujem gasilskem seminarju. Zdaj pa jih tako kritizirate...

Pa še nekaj me zanima. Zakaj slovenski tunelci nimajo možnosti hitre evakuacije na "rikverc". Kot na primer kontra vozniška kabina ali pa:
https://www.youtube.com/watch?v=EfBiAKPw0AE

Odg: Re: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 18:49
sernk
mundat je napisal:
wyx je napisal:Jaz pa mislim da je bolje da so tisti trije gasilci bli v ´petih minutah´ tam, kot da bi morali čakati na enote iz Celja in Domžal.
Vsaka intervencija je specifična, torej tisti trije profesionalci, mislim, daimajo dovolj izkušenj da vedo zakaj so kaj storili tako ali drugače.

Na koncu, pa so itak opravili njihovo delo, pogasili so požar kolker hitro se je dalo.

Zakaj morate vsi samo kritizirat???????????????


se podpišem!


+1

Odg: Tri gasilci v tunel

ObjavaObjavljeno: 26. marec 2013, 19:03
Pero
Trije niso zato ker je to po taktiki skupina, ampak kr je bil to najmanjši minimum, ki so ga lahko spogajali z DARS-om (ki to plačuje).
Če bi blo taktično praivlno, bi morala biti stacionirana polna ekipa vozila 5+1.
Glede dodatnih GVC-jov in nevem kaj vse.. Koncept predvideva, da je boljše da je manjša ekipa prej na kraju in ne pusti da se požar razvije, kot pa če kasneje pride 20 GVC-jev. Požar bi morala bit sposobna omejiti vsaka posadka tunelskega vozila.

Za predstavljen primer so nas učili:
Opremimo se že v vozilu ker je dosti časa med vožnjo. Pljučni avtomat si nadeneš preden izstopiš iz vozila.
Ko se vozilo ustavi lahko šofer vklopi črpalko iz vozila, potem pa si po potrebi nadene IDA in izstopi.
Ker napadalca izstopita opremljena, takoj začneta z napeljavo napada in ne izgubljata časa z nameščanjem mask.
Če šofer ostane v vozilu in si namešča IDA, lahko eden od napadalcev z 3 pritiski usposobi črpalko (1. odpre navijak, 2. stisne avtomatsko kontrolo tlaka, 3. stisne željen tlak) kar traja ~5s. Črpalaka potem sama doseže in džri željen tlak in ne potrebuje dodatnega nadzora.
Drugi napadalec do konca odvije navijak, vzame pajser (ali nekaj s čim bo odprl pokrov motorja) in se pridruži prvemu pri gašenju.
Šofer opremljen izstopi in nadaljuje s svojim delom.