Stran 2 od 3

TUNELSKI BOJEVNIKI

ObjavaObjavljeno: 4. februar 2003, 23:38
man 14.284
O!

Čudna se mi zdi izjava g.GRIZOLDA saj v izjavi v DZ Celjskih poklicnih gasilcev ni niti omenil!

citiram:
"Izvedene so bile ustrezne predpriprave, tudi za reševanje v predorih Zajesovnik in Ločnica. Usposabljanje so že opravile enote iz Domžal, Sežane in Maribora. Enote iz Slovenskih Konjic, Jesenic, Ajdovščine in Kopra pa bodo predvidoma usposobljene v letošnjem oziroma prihodnjem letu. "


Pa še to kako da vozilo iz Iga ni pri celjskih poklicnih gasilcih??

lp

ObjavaObjavljeno: 4. februar 2003, 23:48
Milan Dubravac
Jaz vem in sem osebno sodeloval samo pri usposabljanju celjskih tunelskih bojevnikov. Vaje v predoru smo simulirali med ladijskimi kontejnerji. Tečaj je vseboval še teorijo posredovanja v predorih in praktično delo z IDA ter vroči trening. Fantom je bil najbolj všeč vroči trening čeprav je najnapornejši in je potekal v nemogočih razmerah (junija pri +35 stopinj Celzija). Analiza je pokazala, da so bili fantje z samim usposabljanjem zadovoljni, mi ki smo se trudili kot predavatelji in inštruktorji pa z njihovim resnim pristopom kljub vročini.

ObjavaObjavljeno: 5. februar 2003, 13:33
Milek
Milan 8)
Da vrnem pohvale... Naši fantje so bili zelo zadovoljni z usposabljanjem in še tisti največji skeptiki so morali priznati, da je ICZR Ig in njihovi inštuktorji zelo dober. :wink: Posebno so prehvalili tvoj pristop Milan in način, s katerim si vzel določenim še tisti zadnji kanček dvoma o smislu tovrstnega usposabljanja :P

Kar se pa tiče tunelskega vozila, ki je v LJ in ne v CE.... :lol: Včasih Beograd sedaj pa Ljubljana :roll:

Glede izjave g. Grizolda, pa bi rekel samo tole. F. Prešern je bil in bo zakon zato pa uporabljam njegov stavek v svojem podpisu :wink: :wink: :wink:

ObjavaObjavljeno: 5. februar 2003, 19:33
Milek
Da dopolnim zgornjo izjavo... :shock:

Osebno mislim, da bi bilo zelo koristno (pa tudi pravično), da bi to tunelsko vozilo, ki ga ima v uporabi GB Ljubljana imela v uporabi poklicna gasilska enota Jesenice :wink: . Oni so tisti, kateri morajo posredovati v enem najdaljših predorov v tem koncu Evrope :!: Pa še nekaj... Dejstvo je, da ta predor dnevno prevozi zelo veliko tovornih vozil, katera imajo naložena raznovrstne nevarne snovi :!:

PS: Srčno upam, da se nebo ponovil kakšen scenarij od Tauern tunela, kje v naših predorih... Zanima me kaj bo potem izjavil g. Grizold :twisted:

tunelsko vozilo

ObjavaObjavljeno: 5. februar 2003, 23:22
man 14.284
Glede tunelskega vozila v Jesenicah sem nekje slišal da naj bi gasilci iz jesenic delili takšno vozilo s kolegi iz avstrije in naj bi bil neko časovno obdobje na slovenski strani in bi posredovali slovenski gasilci potem pa bi se zamenjalo in bi imeli vozilo v avstriji??? :?: :?:

Takšno izjavo sem samo slišal in ničesar ne trdim!! Kako je pa res na stvari pa boste vi več vedeli!!!
:shock:

lp :wink:

ObjavaObjavljeno: 6. februar 2003, 9:32
Jaka
Za takšno možnost še nisem slišal, prepričan pa sem, da strokovno ne more biti utemeljena. Ali se potem za nesreče tudi lahko ministri dogovorijo, da bo nekaj časa možno posredovanje s Slovenske strani (dokler bo vozilo na Jesenicah), nekaj časa pa iz Avstrijske.
Saj ja veste, da je zgrajena samo ena predorska cev. Res je sicer, da obstaja še možnost prevoza preko Korenskega sedla, vendar pri reševanju v primeru nesreče v predoru odločajo minute, ne pa ure in dnevi.

ObjavaObjavljeno: 6. februar 2003, 18:57
icko
Ker smo že pri tunelskih bojevnik bi opozoril na članek o požarni varnosti v tunelih v zadnjem gasilcu ali pa na http://www.isp.si. Preberite je zanimivo!!!!!

ObjavaObjavljeno: 7. februar 2003, 1:31
MICKA
man 14.284

Me prav zanima kje si to slišal? Jaz namreč o tem ne vem nič.

LP

ObjavaObjavljeno: 7. februar 2003, 1:35
MICKA
Milek
Zelo lepo misliš. Hvala.

Kar pa se tiče scenarija Tauern - slej ko pre se bo zgodilo, upam samo da ne bo žrtev.

LP

Tuneli

ObjavaObjavljeno: 8. februar 2003, 12:48
DaRkDoG
Zdravo!

V kolikor jaz vem imajo v Slovenskih Konjicah koncesijo za tenično reševanje pri tunelih. Žal še pa nimajo vozila, ki ga pričakujejo. Če je pa kdo že usposobljen za te zadeve pa ne bi znal povedat.....

l.p.

ObjavaObjavljeno: 11. februar 2003, 13:13
Milan Dubravac
Letos je uprava razpisala tečaje za gašenje požarov v predorih. Predvsem naj bi se prijavljale enote, ki pokrivajo predore. Razpisano je 6 tečajev.

ObjavaObjavljeno: 14. februar 2003, 22:31
Gost
Vem da si tunelskih vozil želijo prav vsi, ki pokrivajo tunele, da bi le služili tako kot je treba, če bo že kje potrebno posredovati. Bog ne dej, da se mi besede uresničijo. Vsaj za drugi del.


Upam pa, da bojo svoje delo opravili tudi gasilci. Tunelski bojevniki so štartno šolanje opravili in se spoznali z nevarnostmi ter tudi taktiko posredovanja. Opozarjam lahko sem videl narobe če pa sem videl prov, pa je zelo žalostno, da so v zelo kratkem času po opravljenem šolanju tunelski bojevniki posredovali v nesreči v enem izmed tunelov, ki jih pokrivajo. Na slikah, ki so bile v javnosti se vidi neprimerno opremljenost gasilcev (IDA), kar pa mislim da Milan na tečaju ni izpustil če so slučajno ostali. Kar da pomisleke a smo sploh pripravljeni na take avtomobile.

Še enkrat, lahko da se motim. Če se, se že vnaprej opravičujem za izrečene obtožbe. Če pa sem videl prov pa bi žele komentar tunelskih bojevnikov.

Milek morda za začetek tvoj komentar ker vemo da si iz Celja.

ObjavaObjavljeno: 15. februar 2003, 7:35
Milek
No, pa dajmo en komentar za g. gosta :P

Če se ne motim potem imate v mislih požar osebnega vozila v predoru Golo rebro, dne 20.09.2002...

Zadeva je sledeča, sicer nevem katere slike ste gledali, na naših slikah so gaslici bili brez IDA, ampak so slike nastale po požaru oziroma je bilo vozilo že pogašeno :wink: . Na intervenciji sicer nisem sodeloval, vendar koliko so mi povedali fantje je bilo vozilo ob prihodu gasilcev pogašeno. V akciji so poleg naše enote sodelovali še operativni člani domačega društva ter člani PGD Slov. Konjice. :shock:

Po Vaši strokovni oceni o opremljenosti gasilcev... Ali ste mogoče opazili še kakšno napako v predoru :?: :idea:

Če ne, potem Vam bom jaz povedal kaj je bilo še tako hudo narobe :x

Kljub temu, da je operater oziroma varnostni sistem v predoru prižgal na portalu predora rdečo luč, so vozila vseeno nadaljevala vožnjo in tako je v predoru, kjer je gorelo vozilo, nastal pravcati prometni zamašek na obeh pasovih. Ne predstavljam si, kaj bi bilo če bi se požar razširil :evil:

ObjavaObjavljeno: 15. februar 2003, 10:33
Gost
Milek najprej hvala za komentar.
Še enkrat povdarjam, nisem bil tam in ne vem kaj se je dogajalo, zato pa sprašujem vas. To da ljudje ne spoštujejo opozoril je splošno znano in to trpijo vse enote. Se strinjam, da je vrjetno nastal še kakšen drug problem ne samo ta.
Želel bi pa vseno vedeti ker iz tvojega odgovora tega nisem razbral, kljub temu, da je bilo vozilo že pogašeno, ali ste "so" vstopali pod IDA ali jih imeli vsaj oprtane in pripravljene za uporabo. Če slučajno niste bili prvi na prizorišču in ste prišli toliko kasneje, da je bila stvar popolnoma pod nadzorom se tunelskim bojevnikom opravičujem, namreč opis je bil, da ste intrvencijo izpeljali bojevniki (govorim o tako znanem časopisju).

Upam, da nisi preveč užaljen zaradi teme in nadaljujeva kot se spodobi.
Glede moje strokovnosti, je pa takole. Nisem strokovnjak niti ni strokovna ocena, je le opazka morda "verjetno" napačna (upam) in ker je tema tuneli vedno zanimiva, pri nas praktično nova in nepoznana, menim da je dobrodošla vsaka objava in mnenje v povezavi s tuneli.
Saj se spomniš nekdo v neki rubriki je omenjal diamante in ..., glede gradiv na netu, zame osebno je to neke vrste gradivo, ki se še pripravlja in naj imajo vsi vpogled kaj se dogaja na tem področju.

Upam da nisem dolgovezil. Lep pozdrav

ObjavaObjavljeno: 15. februar 2003, 11:34
Milan Dubravac
Ja zamera gor ali dol IDA je v predoru pač zaradi varnosti in nepredvidljivosti potrebno ves čas imeti na hrbtu. To pravijo vsi strokovnjaki v razvitem svetu, ki so o tem že kaj napisali. Mislim, da se s tem strinjajo tudi kolegi gasilci iz Celja. Ostali del intervencije je zaradi pravilne postavitve interventnih vozil, kljub neumnem ravnanju udeležencev v prometu, potekal nemoteno, strokovno in kvalitetno.