Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Nasveti, vprašanja, sojenje, ...

Moderator: Janez Koncilija

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava Janez Koncilija » 1. junij 2016, 11:54

žanvandam je napisal:Razvrščanje pionirkji/ke- je prišlo do kakšnih sprememb napram lanskemu letu? Tekmovalci kot prejšnja leta enoto formirajo v prostoru ali (po novem) v prostor prikorakajo v formirani enoti? Ali pa gre pač za nepoznavanje pravil sodnika...:)


Najbrž je vajo zamenjal z mladinskim oziroma članskim razvrščanjem :?:

LP

Janez 8)
Ne prehitevaj, poglej drevo, ki raste!
Uporabnikova podoba
Janez Koncilija
Naj forumovec 2006
 
Objave: 4608
Registriran: 21. avgust 2003, 10:38
Lokacija: Topole

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava noel » 6. februar 2017, 23:06

pozdravljeni,
zanima me samo kaj soditi v primeru: vodarja in cevarja spajata sesalni vod, spojko spneta in odložita, ter se cevarja obrneta na naslednji spoj, V1 pa je opazil, da je spojka, ki sta jo spajala razpeta in je počakal pri spoju, vodarja se nista premaknila naprej, ko je C1 opazil se je vrnil in sta ponovno spela. Pri tem spajanju pa je C2 zamudil pri dvigovanju.
ali je ND C2 -10 točk
ali je razpeta 20 točk
lp
noel
 
Objave: 5
Registriran: 10. februar 2015, 23:36

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava Janez Koncilija » 7. februar 2017, 12:51

noel je napisal:ali je ND C2 -10 točk

lp


Če je seveda sesalni vod ostal spet.

LP

Janez 8)
Ne prehitevaj, poglej drevo, ki raste!
Uporabnikova podoba
Janez Koncilija
Naj forumovec 2006
 
Objave: 4608
Registriran: 21. avgust 2003, 10:38
Lokacija: Topole

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava noel » 8. februar 2017, 8:25

ja se strinjam, ampak če pri ponovnem spajanju kateri od tekmovalcev ni pravilno sodeloval, se sodi razpeta spojka 20točk.
lp
noel
 
Objave: 5
Registriran: 10. februar 2015, 23:36

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava Janez Koncilija » 8. februar 2017, 11:50

noel je napisal:ja se strinjam, ampak če pri ponovnem spajanju kateri od tekmovalcev ni pravilno sodeloval, se sodi razpeta spojka 20točk.
lp


Se opravičujem, sem še enkrat prebral vprašanje in vidim, da C2 pri ponovnem spajanju sploh ni sodeloval, tako, da imaš prav ti.

Ravno pravšnje vprašanje pred testiranjem, hvala!

LP

Janez 8)
Ne prehitevaj, poglej drevo, ki raste!
Uporabnikova podoba
Janez Koncilija
Naj forumovec 2006
 
Objave: 4608
Registriran: 21. avgust 2003, 10:38
Lokacija: Topole

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava tsinkov » 19. marec 2017, 20:07

gštd 2013 dopolnjena izdaja
str 138, poglavje ponovno spajanje.

gre za kombinacijo 2 odstavka: V in C se lahko samostojno odločijo za ponovno spajanje
in 3. odstavka: tekmovalci morajo opraviti delo enako kot ob prvem spajanju , drugače se oceni kot odpeta spojka.

velja pa to le v primeru kot ga je opisal noel, se pravi C1 in C2 sta že zapustila svojo pozicijo (češ da je speto) in nato se je samo C1 vrnil nazaj.
V kolikor bi C1 ostal na poziciji in bi se premaknil samo C2, potem pa velja "nepravilno delo".

PS. dobro vprašanje pred testi :)
Uporabnikova podoba
tsinkov
 
Objave: 50
Registriran: 10. februar 2006, 16:51
Lokacija: PGD ROVA

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava SimonB » 11. april 2017, 8:07

Zdravo. Imam eno vprašanje, in sicer: kaj se sodi v tem primeru: N1 odloži trojak čez črto, ampak ga ne obrne v smeri napada (B vhod je v smeri napada, trije C izhodi pa so obrnjeni proti MB. Ko pride do trojaka N2, da bi pripel B in C cev, pa ga ta obrne... zanima me, če so kazenske točke in če so kakšne se lahko sodijo (delo drugega, nepravilno delo ...).

Hvala za odgovore.

LP, Simon
SimonB
 
Objave: 32
Registriran: 19. januar 2015, 15:41
GE: Podgorje

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava Janez Koncilija » 20. april 2017, 10:29

SimonB je napisal:Zdravo. Imam eno vprašanje, in sicer: kaj se sodi v tem primeru: N1 odloži trojak čez črto, ampak ga ne obrne v smeri napada (B vhod je v smeri napada, trije C izhodi pa so obrnjeni proti MB. Ko pride do trojaka N2, da bi pripel B in C cev, pa ga ta obrne... zanima me, če so kazenske točke in če so kakšne se lahko sodijo (delo drugega, nepravilno delo ...).

Hvala za odgovore.

LP, Simon


Zanimivo vprašanje- sam bi dosodil nepravilno delo, vendar dopuščam možnost, da se lahko tudi motim (tako kot sodnik na eni od nogometnih tekem v tem tednu [-o< )

LP

Janez 8)
Ne prehitevaj, poglej drevo, ki raste!
Uporabnikova podoba
Janez Koncilija
Naj forumovec 2006
 
Objave: 4608
Registriran: 21. avgust 2003, 10:38
Lokacija: Topole

Odg: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava linkotite » 30. april 2017, 14:17

Zdravo!

Ne nejdem primerne teme za tole vparšanje, pa ga bom postavil kar tukaj. Zanima me na koliko barov so bili nastavljeni omejevalci tlaka, na državnem mladinskem tekmovanju matevža haceta v Ormožu? Vem, da piše v pravilih 5bar ampak mislim, da so bili tam nastavljeni na več, saj če ga nastaviš na 5 bar gre vse skupaj počasneje, tam je pa kar "letela" voda. nekak se mi po spominu vrti da je bilo na 7bar, da je zagotovljeno potem 5barov tlaka pri pretoku vode (odprtju ventila na hidrantu). Če je kdo "strojnik" iz ormoža bo to zagotovo vedel :) , ali pa ostali če kdo slučajno ve.

LP

Martin
Uporabnikova podoba
linkotite
 
Objave: 111
Registriran: 29. marec 2010, 21:28
Lokacija: Acivkol DGP

Re: Ne znamo soditi? Ne znamo tekmovati?

Objava kmhslo » 1. maj 2017, 8:05

Omejevalec je nastavljen na 5 barov ... črpalka pa od moči ustrezno višje (6bar+) da se pa padec po odprtju ventilov ne občuti.

Dejansko pa pri črpalkah, ki imajo elektronski nastavljiv gas ne bi potreboval vendar še nisem preverjal koliko je občutliv ...
kmhslo
 
Objave: 273
Registriran: 3. junij 2008, 22:22

Nazaj

Nazaj na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Bing [Bot] in 3 gostov