Magirus Deutz 192D11
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Magirus Deutz 192D11
Pozdravljeni.
V našem društvu smo lansko leto preko GZ Slovenije pridobili vozilo Magirus-Deutz 192D11. Vozilo je letnik 1982 in ima EVRO1 motor zardi česar tega vozila ne moremo registrirati. Zato me zanima če imate v kakšnem društvu kakšne podobne izkušnje ali kakšno podobno vozilo ki vam je odslužilo.
http://picasaweb.google.com/miha.dodic/ ... 0886296338
V našem društvu smo lansko leto preko GZ Slovenije pridobili vozilo Magirus-Deutz 192D11. Vozilo je letnik 1982 in ima EVRO1 motor zardi česar tega vozila ne moremo registrirati. Zato me zanima če imate v kakšnem društvu kakšne podobne izkušnje ali kakšno podobno vozilo ki vam je odslužilo.
http://picasaweb.google.com/miha.dodic/ ... 0886296338
Odg: Magirus Deutz 192D11
Pravkar sem malo brskal po internetu in zasledil da ima enota Maribor-mesto vozilo Magirus-Deutz 170D11. To vozilo ima čisto isto nadgradnjo in vidom da je vozilo še starješe od našega. Tako da če kdo kaj ve kakšen standard je v tem motorju in kako je potekala registracija vozila bi prosil če napiše tukaj.
-
Vrsho
- moderator

- Prispevkov: 1729
- Pridružen: 11. Junij 2003, 2:08
- GE: PGD Šentvid
- Kraj: Šentvid pri Ljubljani
Odg: Magirus Deutz 192D11
Po mojem je vozilo v Mariboru registrirano že več let in predvidevam, da je takrat EVRO 1 motor zadoščal takratnim ekološkim standardom.
Odg: Magirus Deutz 192D11
Domnevam, da gre za prvo registracijo v Sloveniji. V temi Vozila in oprema je že odprta podobna tema PGD Orehovci, kjer se omenja, da so imeli težave z registracijo. Predlagam, da se obrnete na njih, saj iz prebranega smatram, da imajo rešitev za vaš problem.
viewtopic.php?f=9&t=10154
viewtopic.php?f=9&t=10154
LP
Miha
Miha
Odg: Magirus Deutz 192D11
ja gre za prvo registracijo vozila v Sloveniji. Če sem prav razumel problem v PGD Orehovci so imeli oni problem pri vozu vozila ne pa pri sami registraciji.
Odg: Magirus Deutz 192D11
Ni problem uvoza, ker lahko uvoziš praktično kar hočeš. Problem je, ker ne moreš registrirati vozila. Če se ne motim, mora imeti vozilo vsaj EURO 2 motor, da je lahko prvič registrirano v Sloveniji. Izjema so traktorji in starodobniki. Za vozila, ki so že bila registrirana v Sloveniji pred sprejetjem tega predpisa, ta določba seveda ne velja.Scottusa napisal/-a:ja gre za prvo registracijo vozila v Sloveniji. Če sem prav razumel problem v PGD Orehovci so imeli oni problem pri vozu vozila ne pa pri sami registraciji.
Odg: Magirus Deutz 192D11
Tukaj si lahko podrobneje preberete vse v zvezi z registracijo uvoženih vozil.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=1298
in še spremembe pravilnika:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... evilka=802
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=1298
in še spremembe pravilnika:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... evilka=802
Odg: Magirus Deutz 192D11
Ja z uvozom pri nas najverjetneje ni bilo problema saj imamo vozilo že skoraj eno leto vendar ga ne moremo registrirati. Od vodstva društva sem slišal nekaj da bi vozilo poskušali registritati kot starodobnika. Seveda pa smo razmišljali tudi o možnosti nabave novega motorja, ki bi izpolnjeval standard EURO2.
Odg: Magirus Deutz 192D11
Mislim, da bi menjava motorja bila najboljša možnost, pa še kakšen dober motor znate dobit
Zgleda pa dobro ohranjen za svoj letnik
Zgleda pa dobro ohranjen za svoj letnik
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: Magirus Deutz 192D11
Ja samo bi rablo ugotovit kakšne motorje se da ugradit v ta komjon da bi pasale not. Kar se vozila tiče pa je odlično ohranjeno. Ima tudi zelo malo kilometrov saj je blo to vozilo v Frankfurtu na nekem stadionu. Tako da ni bilo veliko voženo.
Odg: Magirus Deutz 192D11
Malo se pozanimaj za model Iveco,tip Turbo star,to so starejši modeli tovornih vozil 
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
Odg: Magirus Deutz 192D11
Ni tako enostavno kot izgleda. Motor mora imeti tudi ustrezen odgon, potem je pomembno število vrtljajev odgona, morebiten reduktor - multiplikator pred črpalko, da se zagotovi ustrezno število vrtljajev, tako da takšna menjava potegne za seboj cel kup problemov, ki jih je potrebno rešiti. Motorji EURO 2 so v uporabi od konca 80. in začetka 90. let. Dvomim, da boste dobili motor KHD v EURO 2 verziji. Če se ne motim so v TAM-u na koncu vgrajevali vodno hlajene Cummingsove motorje na svoje tovornjake.
Odg: Magirus Deutz 192D11
Sigurno menjava oz. premontaža drugega tipa motorja potegne za sabo toliko drugih stvari in stroškov,da se vam to 100% ne splača.Najboljša varjanta je registrirat kamion kot starodobnik. Bušman
Odg: Magirus Deutz 192D11
Sej vodstvo društva dela na tem. Obstajala pa bi še ena druga rešitev ki pa tudi nebi bila tako problematična vendaar ni lih najbolj legalna 
Odg: Magirus Deutz 192D11
Pozdravljeni
Povprašajte kakšna je razlika med tem motorjem, ki je sedaj v vozilu in med motorjem, ki ustreza euro 2 - 3 - 4 standardom
Kot je meni znano (laično) so načeloma razlike med EURO 3 in 4 samo v dodatnem filtru (izpušni sistem)
Pozanimajte se pri pooblaščenem serviserju teh vozil.
Povprašajte kakšna je razlika med tem motorjem, ki je sedaj v vozilu in med motorjem, ki ustreza euro 2 - 3 - 4 standardom
Kot je meni znano (laično) so načeloma razlike med EURO 3 in 4 samo v dodatnem filtru (izpušni sistem)
Pozanimajte se pri pooblaščenem serviserju teh vozil.