V zastavi so razvili nemensko vozilo za težke pogoje.
Podvozje je standardno, motor pa si lahko kupci izbirajo od raznih proizvajalcev.
Trdijo da ima vozilo v nekaterih pogledih še boljše lastnosti kot hamer.
Sploh pa je cena izredno vabljiva.
Darko
srbski hamer
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Odg: srbski hamer
Ne vem, koliko različnih motorjev lahko vgradi tovarna v vozilo NTV 40.13 (razvojna oznaka PT-2), problem vidim trenutno v obstoječem motorju, saj je na tovarniškem prospektu naveden Cummins ISF 2.8 z 96 kw, ki je izvedba EURO 3.
Tako da ga v tem trenutku po tovarniških podatkih ni možno uvoziti kot novo vozilo. Ker imajo v vseh vozilih euro 3 motorje, je njihov trg predvsem ( ob Srbiji) Črna gora, Makedonija, Madžarska in republika Srpska.
Drugi manjko se mi zdi teža podvozja, saj ima vozilo ob NDM 4500 kg ( pa,pa kategorija B) le 1500 kg nosilnosti.
Tako da ga v tem trenutku po tovarniških podatkih ni možno uvoziti kot novo vozilo. Ker imajo v vseh vozilih euro 3 motorje, je njihov trg predvsem ( ob Srbiji) Črna gora, Makedonija, Madžarska in republika Srpska.
Drugi manjko se mi zdi teža podvozja, saj ima vozilo ob NDM 4500 kg ( pa,pa kategorija B) le 1500 kg nosilnosti.
Odg: srbski hamer
Zgleda kot oklepno vozilo, kar mislim da gasilci ne potrebujejo predvsem zaradi odvečne teže. Obstaja kaka "oskubljena" verzija?
Don't raise your voice, Improve your argument!