Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

GVM VW Transporter ali Renault Trafic

Slike gasilskih vozil
Gasilska vozila in zaščitna ter reševalna oprema

Moderator: Janez Tratnik

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.

VW T5

Objava -boris- » 11. februar 2007, 1:14

kako je zdej s tole tipizacijo VWja?
gre skozi, al nee?? sem videl že kar nekaj vozil 2.5TDI 4motion tipiziranih. kot GVM-1, le kako jim je uspeko?????

če vprašate mene, je VW edini primeren stroj za intervencijske namene, kar se tiče vzdržljivosti, kvalitete in same trakcije ter lege na cesti...
in tudi z vidika vzdrževanja je bistveno manj štroškow (izrednih) kot pa z kakšnimi "francozi in italjani". Naj kot dokaz samo to dodam, da sem na lastne oči videl dva T4 reševalcev z Obale, katera sta na števcu imela čez 900.000km. predpostavimo da so vse te kilometre prišponali z gasom do podna, in da niso nikoli "ogreli" motorja... torej???? kateri Jumper, Trafic, Master, naredi kot intervencijsko vozilo 900.000km? GA NI!!!
-boris-
 
Objave: 44
Registriran: 13. januar 2005, 13:59

Objava Dušan » 11. februar 2007, 15:02

Boris kolikor vidim je to pr tebi bolj stvar okusa. Vozila, ki jih primerjaš so v drugih državah morda pogosteje uporabljena kot intervencijska in tudi tam opravijo težko delo. Prav tako kot si omenil VW ne bi zdržal tega z rednim servisiranjem tako kot ostali ne. Pri omenjenem vozilu pa dvomim da so vsi km, ki so opravljeni resnično tudi intervencijski s temi vozili se opravljajo tudi drugi prevozi je pa res,da so ta vozila dnevno v uporabi in res opravijo veliko km.
Tehnika nam lajša življenje!
Uporabnikova podoba
Dušan
 
Objave: 1432
Registriran: 27. julij 2003, 22:22
Lokacija: Zgornja Bistrica (Tirgot)

Re: VW T5

Objava Franci » 12. februar 2007, 9:18

-boris- je napisal:kako je zdej s tole tipizacijo VWja?
gre skozi, al nee?? sem videl že kar nekaj vozil 2.5TDI 4motion tipiziranih. kot GVM-1, le kako jim je uspeko????? ...........


Tole bi lahko ivo bolj podrobno razložil? :)
Stati inu obstati. /Trubar/
Uporabnikova podoba
Franci
 
Objave: 1657
Registriran: 27. junij 2005, 10:45
Lokacija: Velike Lašče

Re: GVM VW Transporter ali Renault Trafic

Objava toma » 13. februar 2007, 2:12

Zabavko je napisal:Odločili smo se, da zamenjamo dotrajano vozilo GVM.
Prosil, bi vas, v kolikor je bil že kdo pred dilemo. Kaj predlagate VW Transporter ali Renault Trafic.
Vozilo bi bilo GVM, 8+1 sedežev, seveda povišano.
Kaj predlagate? Imate kake dobre ali slabe izkušnje?
Hvala za vsako informacijo in predlog!
Lep pozdrav

Ob nakupu-odločitvi, pa sporočim rezultat in slike!
Zabavko držite se tipizacije , mi smo leta 2005 nabavljali GVM1 sprinterja 4x4 ker pač imamo gorat teren . Sam se bolj navdušujem v vašem primeru za Transporterja , če pa želiš ti lahko še kaj povem iz izkušenj ki sem jih dobil pri nabavi tako vozila GVM1 in GVC 24/50,kontaktiraj me na ZS lahko priložiš tel . št.
Gasilec znanja ne proda , ampak ga podari.

NA POMOČ !
Uporabnikova podoba
toma
 
Objave: 481
Registriran: 9. februar 2007, 17:45
Lokacija: Mežica

Re: GVM VW Transporter ali Renault Trafic

Objava Franci » 13. februar 2007, 7:46

toma je napisal:Zabavko držite se tipizacije , mi smo leta 2005 nabavljali GVM1 sprinterja 4x4 ker pač imamo gorat teren . Sam se bolj navdušujem v vašem primeru za Transporterja , če pa želiš ti lahko še kaj povem iz izkušenj ki sem jih dobil pri nabavi tako vozila GVM1 in GVC 24/50,kontaktiraj me na ZS


Toma če si prebral celo temo, bi videl da so že kupili Renault - Masterja. :wink:
Stati inu obstati. /Trubar/
Uporabnikova podoba
Franci
 
Objave: 1657
Registriran: 27. junij 2005, 10:45
Lokacija: Velike Lašče

VW Transporter

Objava ivo » 13. februar 2007, 9:43

Pozdravljeni

Os septembra 2006, je možno tudi v Slovenji kupiti kombija VW-Transporter 2,5 TDI DMR 4MOTION (to je pogon 4x4), z dovoljeno skupno maso do 3200 kg. Povečano nosilnost je potrebno doplačati.
Za GVM-1 je primeren le takšen s povečano nosilnostjo. Do sedaj sta v Sloveniji izdelani dve taki vozili. Tehtanja so pokazala da je podvozje primerno.
Do tega smo prišli po kar nekaj razgovorih s prodjalacem v Sloveniji.
Zakaj ni prišlo do tega že prej, naj odgovorijo trgovci, več kot dopovedovat se pač ne da.
Podvozje je že tudi uvrščeno na seznam primernih podvozij. Obnovljen seznam primernih podvozij bo na razpolago v kratkem. V zadnjih nekaj mesecih je namreč večina proizvajalcev ponudila nove različice vozil, pa je tako nekaj več dela.
Ivo
ivo
 
Objave: 56
Registriran: 14. april 2003, 15:15
Lokacija: hajdina

Re: VW Transporter

Objava Franci » 13. februar 2007, 9:53

ivo je napisal:Pozdravljeni

Os septembra 2006, je možno tudi v Slovenji kupiti kombija VW-Transporter 2,5 TDI DMR 4MOTION (to je pogon 4x4), z dovoljeno skupno maso do 3200 kg. .... Ivo


Ej, da popizdiš, kako je mogoče sedaj kar naenkrat povečat skupno maso pri transporterju na 3,2T v mesecu marcu pa to ni bilo možno pri istem tipu vozila s tem da jih niso nič spremenili. Banda trgovska vsi so za pred :gunfirej: :punch: :jail:, mater sem jezen. Jao banda ....
Stati inu obstati. /Trubar/
Uporabnikova podoba
Franci
 
Objave: 1657
Registriran: 27. junij 2005, 10:45
Lokacija: Velike Lašče

Re: VW Transporter

Objava Jani » 13. februar 2007, 18:53

ivo je napisal:Do tega smo prišli po kar nekaj razgovorih s prodjalacem v Sloveniji.
Zakaj ni prišlo do tega že prej, naj odgovorijo trgovci, več kot dopovedovat se pač ne da.


Nekaj podobnega se dogaja tudi pri Nissanu. Naša Navara, kupljena v Nemčiji ima NDM 3.210 kg, če jo pa kupiš pri nas, pa ima 2.805 kg. Če upoštevaš, da je samo vozilo težko nekaj kg čez dve toni, ima Nemška različica 50% več nosilnosti.

Pol pa ni primerna za GVGP-1, pa Ivo se mora jezit... :roll:

Mal izven teme...

lp Jani
Uporabnikova podoba
Jani
 
Objave: 650
Registriran: 19. avgust 2002, 19:09
Lokacija: Kranjska Gora

podvozja

Objava ivo » 13. februar 2007, 21:01

Pozdravljeni

Fantje ne se jezit. MIslim da je članstvo SLO v EU tudi naredilo svoje. Podobno je bilo s Sprinterji pri MB, V SLO je imel dovoljeno skupno maso 4600 kg, v Avstriji in Nemčiji pa 4900 kg. Pri GVV-1 bi 300 kg zelo prav prišlo. Koliko sem poslal mailov pa telefoni, pa nič. So pa mi pri nekaterih tgovcih pokazali kaj ijm dovoli tovarna prodajati, tako da malo so jih po mojem tovarne držale.
Je pa še eno. Prodajalci naredijo v SLO tako imenovano tipsko homologacijo, ki pa ni poceni. Verjetno jih potem homologacija za tipe vozil, ki jih je malo ne zanima kaj dosti. ( V SLO smo v letu 2006 kupili gasilci le 8 vozil VW)
Mislim da bo sedaj kaj bolje, pustimo se presenetit upam da prijetno..
L.P.I
ivo
 
Objave: 56
Registriran: 14. april 2003, 15:15
Lokacija: hajdina

Re: podvozja

Objava Franci » 13. februar 2007, 23:24

No in eno izmed teh osmih vozil je tudi naše. :evil:

Glede na Ivotovo razlago nosilnosti pri VW transporterju 4motion v tujini in pri nas, ter da je bil s zadevo seznanjen bi se lahko tudi komisija pri naši krovni organizaciji malo prilagodila oz. bi lahko bila bolj "prožna". :idea:

In če bi lani kupili VW transporterja 4motiona v Nemčiji s homologacijskimi papirji na 3,2 T, bi šlo na gasilski tipizaciji brez problemov skozi? :roll:

Pa naj mi g. Ivo ne zameri saj sva imela že lani tak čas nekaj kar ostrih tel. pogovorov pa sva se koncu vseeno vse zmenila :arrow: samo mi smo ostali brez 4motiona. :(
Stati inu obstati. /Trubar/
Uporabnikova podoba
Franci
 
Objave: 1657
Registriran: 27. junij 2005, 10:45
Lokacija: Velike Lašče

Objava Zabavko » 14. februar 2007, 19:45

Odgovor za TONA:
Hvala za predlog in POMOČ!
Vendar naše vozilo že kar nekaj časa pridno služi namenu!
In mislim, da smo zadeli, ko smo kupili Master-ja
Je neprimerno večji. Res da so napram VW vozne lastnosti slabše, vendar nam je prostor že prav prišel in ne 1x!

Torej mi (jaz) zadovoljno vozimo Master

Lep pozdrav!
In ugodne nakupe VSEM!
Priloge
R Master.JPG
Novi Renault Master
Gasilci smo čudne žvali! Ko drugi spijo mi na pomoč hitimo!
Uporabnikova podoba
Zabavko
 
Objave: 354
Registriran: 23. julij 2005, 12:25
Lokacija: Kranj-Primskovo

Re: VW T5

Objava comendatore » 14. februar 2007, 21:26

-boris- je napisal:kako je zdej s tole tipizacijo VWja?
gre skozi, al nee?? sem videl že kar nekaj vozil 2.5TDI 4motion tipiziranih. kot GVM-1, le kako jim je uspeko?????

če vprašate mene, je VW edini primeren stroj za intervencijske namene, kar se tiče vzdržljivosti, kvalitete in same trakcije ter lege na cesti...
in tudi z vidika vzdrževanja je bistveno manj štroškow (izrednih) kot pa z kakšnimi "francozi in italjani". Naj kot dokaz samo to dodam, da sem na lastne oči videl dva T4 reševalcev z Obale, katera sta na števcu imela čez 900.000km. predpostavimo da so vse te kilometre prišponali z gasom do podna, in da niso nikoli "ogreli" motorja... torej???? kateri Jumper, Trafic, Master, naredi kot intervencijsko vozilo 900.000km? GA NI!!!



še to se pozanimaj koliko motorjev so zamenali
comendatore
 
Objave: 170
Registriran: 2. avgust 2006, 17:59
Lokacija: jesenice

Re: VW T5

Objava -boris- » 3. marec 2007, 20:43

sem kontaktiral s trgovcem na Porsche Ljubljana na Bravnicarjevi, in pravi mozakar, da se resnicno da dvignit skupno maso na 3200kg tudi pri 4motion-u.. najverjetneje se bomo u nasem drustvu kar odlocli za nakup.

comendatore je napisal:še to se pozanimaj koliko motorjev so zamenali

pri 900in nekaj tisoc je spustu kompresijo tretji cilinder. vmes niso menjavali nic!
-boris-
 
Objave: 44
Registriran: 13. januar 2005, 13:59

Objava pgd_babici » 18. marec 2007, 19:33

Pozdravljeni!
Zanima me kje bi dobil seznam primernih podvozij za GVM.
LP Robert
pgd_babici
 
Objave: 212
Registriran: 24. december 2004, 21:26
Lokacija: Koper/Babiči

Objava Franci » 18. marec 2007, 21:03

pgd_babici je napisal:Pozdravljeni!
Zanima me kje bi dobil seznam primernih podvozij za GVM.



Tule. http://www.gasilec.net/ul-priloge/Pregled%20primernih%20podvozij-MALA%20VOZILA.doc
Stati inu obstati. /Trubar/
Uporabnikova podoba
Franci
 
Objave: 1657
Registriran: 27. junij 2005, 10:45
Lokacija: Velike Lašče

NazajNaprej

Nazaj na Vozila in oprema

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Google [Bot] in 2 gostov

cron