Avtolestve
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Avtolestve
V tej rubriki bi malce podebatirali o teh vozilih, ki so nujno potrebna pri raznih požarih na višinah, služijo tudi za reševanje oseb z višin itd.,.
V mojem širšem okolišu žal (še) ni avtolestve, vendar pa je z strani imetnikov raznih koncesij (PGD Ptuj) slišati da že zbirajo denar za takšno vozilo. Septembra sem se malce mudil na dnevu odprtih vrat v SL. Bistrici. Oni so letos nabavili rabljeno avtolestev. Preko podjetja WEBO so jo uvozili iz Japonske. Stara je nekje okrog 15 let, znamke Magirus-Deutz. Kollikor so mi povedali tamkajšnji gasilci, je omenjeno podjetje za Slovenijo uvozila tri takšne avtolestve. Poleg Sl. Bistrice so jih kupili tudi PGD Steklarna Rogaška Slatina in PGD Slovenj Gradec. Je pa lestev kar draga. Za upravljanje pa je potreben določen kader (strojnik avtolestve).
Zanima me kako je s temi vozili drugod po Sloveniji, kako delujejo, koliko so stara, se bodo kupovala kakšna nova, itd...!!??!!
V mojem širšem okolišu žal (še) ni avtolestve, vendar pa je z strani imetnikov raznih koncesij (PGD Ptuj) slišati da že zbirajo denar za takšno vozilo. Septembra sem se malce mudil na dnevu odprtih vrat v SL. Bistrici. Oni so letos nabavili rabljeno avtolestev. Preko podjetja WEBO so jo uvozili iz Japonske. Stara je nekje okrog 15 let, znamke Magirus-Deutz. Kollikor so mi povedali tamkajšnji gasilci, je omenjeno podjetje za Slovenijo uvozila tri takšne avtolestve. Poleg Sl. Bistrice so jih kupili tudi PGD Steklarna Rogaška Slatina in PGD Slovenj Gradec. Je pa lestev kar draga. Za upravljanje pa je potreben določen kader (strojnik avtolestve).
Zanima me kako je s temi vozili drugod po Sloveniji, kako delujejo, koliko so stara, se bodo kupovala kakšna nova, itd...!!??!!
Zadnjič spremenil Matej B., dne 28. Julij 2015, 16:06, skupaj popravljeno 1 krat.
D kategorija?
Zdravo!
Kar se tiče vožnje avto lestve z D kategorijo mi je to mal čudno
, ker v naši enoti ima samo eden D kategorijo, lestev pa upravljamo oziroma vozimo vsi gasilci, ki imamo C kategorijo
LP
Kar se tiče vožnje avto lestve z D kategorijo mi je to mal čudno


LP

Zadnjič spremenil Milek, dne 28. December 2002, 18:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Tudi pri nas imamo avtolestev, pa je ravnotako potreben samo velajven izpit za voznika C kategorije.
Kar se pa tiše tečaja za strojnika avtolestve, bi rad zastavil vprašanje,kje ste jih naredili (pri proizvajalcu ali kje drugje).Pri nas smo se zanimali na Igu pa do sedaj ni nič (že dve leti nekaj kvačkajo
).
Z gasilskim pozdravom: NA POMOČ!
Kar se pa tiše tečaja za strojnika avtolestve, bi rad zastavil vprašanje,kje ste jih naredili (pri proizvajalcu ali kje drugje).Pri nas smo se zanimali na Igu pa do sedaj ni nič (že dve leti nekaj kvačkajo

Z gasilskim pozdravom: NA POMOČ!
-
- Prispevkov: 267
- Pridružen: 9. Oktober 2002, 17:11
- Kraj: Šoštanj
Pozdravljen Mihael!
Pri nas imamo deset gasilcev, ki imamo opravljeno specialnost upravljalec avtolestve. Ko smo nabavili avtolestev smo opravljali tečaj in izpit pri strokovnjakih od proizvajaca avtolestve. Prišla sta dva strokovnjaka iz Švice, tečaj pa je bil dvodnevni in je obsegal tudi servis avtolestve, tako, da smo se tečajniki seznanili tudi s to zadevo. Po opravljenem tečajo smo od proizvajalca dobili tudi ustrezno potrdilo o opravljenem izpitu. Imamo pa avtolestev Bronto Sky Lift 18 m.
Držimo se pravila, da nihče drug razen tistih, ki imamo opravljen izpit ne sme upravljati z avtolestvijo. Pogoj za opravljanje tečaja je bil izpit "C" kategorije.
Lep pozdrav! Boris
Pri nas imamo deset gasilcev, ki imamo opravljeno specialnost upravljalec avtolestve. Ko smo nabavili avtolestev smo opravljali tečaj in izpit pri strokovnjakih od proizvajaca avtolestve. Prišla sta dva strokovnjaka iz Švice, tečaj pa je bil dvodnevni in je obsegal tudi servis avtolestve, tako, da smo se tečajniki seznanili tudi s to zadevo. Po opravljenem tečajo smo od proizvajalca dobili tudi ustrezno potrdilo o opravljenem izpitu. Imamo pa avtolestev Bronto Sky Lift 18 m.
Držimo se pravila, da nihče drug razen tistih, ki imamo opravljen izpit ne sme upravljati z avtolestvijo. Pogoj za opravljanje tečaja je bil izpit "C" kategorije.
Lep pozdrav! Boris
Boris hvala za sporočilo.
Veš pri nas je nastal problem, ker proizvajalec avtolestve Marija Bistrica iz Hrvaške tega ne opravlja več. Zato prosimo vse, ki imajo kakšen nasvet v zvezi z opravljenjem izpita za strojnika avtolestve, da to sporočijo preko foruma ali pisno na PGD BLED.
V upanju na uspešno rešitev z gasilskim pozdravom: NA POMOČ!
Veš pri nas je nastal problem, ker proizvajalec avtolestve Marija Bistrica iz Hrvaške tega ne opravlja več. Zato prosimo vse, ki imajo kakšen nasvet v zvezi z opravljenjem izpita za strojnika avtolestve, da to sporočijo preko foruma ali pisno na PGD BLED.
V upanju na uspešno rešitev z gasilskim pozdravom: NA POMOČ!
Zadnjič spremenil mihael, dne 6. Januar 2003, 12:54, skupaj popravljeno 1 krat.
JOZO moram ti povedati da smo v našem društvu že organizirali interni tečaj za upravljanje avtolestve vodili so ga člani,ki so bili na tečaju pri proizvajalcu.Vendar manjka pri takšnem tečaju teorija zato bi moral biti takšen tačaj organiziran na Igu ,da tečajniki dobijo nekaj teoretičnega znanja ki je pri teh avtolestvah nujno potrebno.
Moram pa ti povedati da so potekali pogovori o izvedbi tečaja z teorijo v učilnici na Igu praktični del pa z njihovimi predavatelji pri nas z našo avtolestvijo vendar iz tega še zmeraj ni nič.

Moram pa ti povedati da so potekali pogovori o izvedbi tečaja z teorijo v učilnici na Igu praktični del pa z njihovimi predavatelji pri nas z našo avtolestvijo vendar iz tega še zmeraj ni nič.


Mico enako je bilo tudi pri nas.
Tudi pri nas smo opravili interni tečaj (bolj v smislu vaje) za strojnika avtolestve in ravno tako, smo bili dogovorjeni z ICZR IG, pa se iz tega do danes ni nič izcinilo.
Saj ne da bi kakorkoli kritiziral ta zavod, pa vendar mislim, da bi morali delovati bolj razsodno.
Verjetno nihče, ali vsaj večina ljudi nekaj ne obljubi če tega potem ne more izvesti, zato še enkrat povdarjam,da bi na Igu morali organizirati specialnost (strojnik avtolestve), z malo bolj obsežno teorijo, praktično pa bi pod njihovim nadzorom vsak opravil izpit na svoji avtolestvi.
Ne vem kaj se ob nesreči,strojelomu,ipd. lahko zgodi z upravljalcem avtolestve če nima ustrezne izobrazbe
(opravljenega tečaja).
V upanju na ugodno rešitev vas pozdravljam z gasilskim pozdravom:
NA POMOČ!
Tudi pri nas smo opravili interni tečaj (bolj v smislu vaje) za strojnika avtolestve in ravno tako, smo bili dogovorjeni z ICZR IG, pa se iz tega do danes ni nič izcinilo.
Saj ne da bi kakorkoli kritiziral ta zavod, pa vendar mislim, da bi morali delovati bolj razsodno.
Verjetno nihče, ali vsaj večina ljudi nekaj ne obljubi če tega potem ne more izvesti, zato še enkrat povdarjam,da bi na Igu morali organizirati specialnost (strojnik avtolestve), z malo bolj obsežno teorijo, praktično pa bi pod njihovim nadzorom vsak opravil izpit na svoji avtolestvi.
Ne vem kaj se ob nesreči,strojelomu,ipd. lahko zgodi z upravljalcem avtolestve če nima ustrezne izobrazbe

V upanju na ugodno rešitev vas pozdravljam z gasilskim pozdravom:
NA POMOČ!
- Mitja Gregorič
- Naj forumovec 2003
- Prispevkov: 4959
- Pridružen: 23. September 2002, 10:37
- Kraj: Volčja Draga
- Kontakt:

Po mojem je je tukaj na tem področju tudi prisoten eden večjih porblemov -vzdrževanje lestev in dvižnih ploščadi- tu gre za lepe "težke" denarce (pooblaščeni servisi, potrebni a-testi, zahtevani redni pregledi,itd.).Marsikateremu društvu ali enoti to predstavlja krepak finančni zalogaj s katerim se mora poleg drugih spoprijeti.
Zanima pa me kako v primeru,da društvo ali enota,ki tovrstno opremo ima (zaradi specifične strtukture naselj oz.objektov) nima pa oz. ne more zagotoviti sredstev za redno servisiranje le teh.

Ni problem samo v servisiranju avtolestev... Problem se pojavlja, da imamo določene enote avtolestve, katere so stare blizu 25 let
Sprašujem se od kod bomo vzeli denar za novo lestev oziroma zakaj se avtolestve ne nabavijo v okrilju države
. Vsak trgovec - proizvajalec, bi na veliko število naročenih avtolestev sigurno dal zelo dobre popuste. Hkrati pa bi se poenotil vozni park avtolestev po vsej državi, kar prinaša spet prednosti pri izobraževanju strojnikov, rednem servisiranju...
Seveda se bo sedaj kdo našel, ki bo zagovarjal teorijo, da bi lahko uvažali rabljene obnovljene avtolestve iz drugih držav
. Le zakaj
Če je nemškim gasilcem avtolestev svoje odslužila, kje pa piše, da je potem za nas še vedno dobra
Mar smo slovenski gasilci manj vredni kot nemški in je za nas dobra stara lestev...




Seveda se bo sedaj kdo našel, ki bo zagovarjal teorijo, da bi lahko uvažali rabljene obnovljene avtolestve iz drugih držav






