Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Re: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Vav, hitro napreduje, že v naprej vam čestitam ob novi pridobitvi. Bo pa prava ''raketa'' 
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Hvala 
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Kakšna pa bo količina vode v vozilu?
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
2500 litrov vode
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Kot je razvidno iz slik je cisterna iz PVC oz. iz poliestra , saj tudi rosenbauer tunelci imajo take
, saj tista serija AT kot je od PGD Postojna . Postojnčani pri njihovem imajo problem pri polnjenju cisterne in morajo uporabljat omejevalec tlaka .Je pa tudi enem od PGD .... ki je izdeloval Mettis že dvakrat počila.
Ne mislim kritizirat nadgraditelja ampak ali so odpravili ta problem ?
Zakaj taka odločitev za cisterno in ne inox ?, Ali je taka praksa v Mettisu !, Ali zaradi teže ?
Ne mislim kritizirat nadgraditelja ampak ali so odpravili ta problem ?
Zakaj taka odločitev za cisterno in ne inox ?, Ali je taka praksa v Mettisu !, Ali zaradi teže ?
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Mene zanima kako bo kaj z zalogo zraka? Dihalni aparati kakšni bodo nameščeni? Bo na vozilu kaj inovativnega glede reševanja in posredovanja v predorih? Kakšna posebna oprema?
Vsekakor pa odlično, da izbira domačega izdelovalca
Vsekakor pa odlično, da izbira domačega izdelovalca
Tehnika nam lajša življenje!
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
mi še do do zdaj nismo imeli nobenega problema z "plastično" cisterno in imamo 2 vozili od Mettis. Sama teža avta pa je tudi tak čist na "najgi", predvsem zaradi vse opreme ki bo not.Deko112 napisal/-a:Kot je razvidno iz slik je cisterna iz PVC oz. iz poliestra , saj tudi rosenbauer tunelci imajo take, saj tista serija AT kot je od PGD Postojna . Postojnčani pri njihovem imajo problem pri polnjenju cisterne in morajo uporabljat omejevalec tlaka .Je pa tudi enem od PGD .... ki je izdeloval Mettis že dvakrat počila.
Ne mislim kritizirat nadgraditelja ampak ali so odpravili ta problem ?
Zakaj taka odločitev za cisterno in ne inox ?, Ali je taka praksa v Mettisu !, Ali zaradi teže ?
Kot pravim...zaenkrat nismo imeli nobenega problema...
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Zaloga zraka je popolnoma identična kot imajo Rosenbauer tunelci ( vsaj ti, ki jih poznamo pri nas ). Vozilo ima 6 flaš, ki tvorijo banko zraka. Mislim da 4 flaše so za posadka ( IDA, reševalni IDA...) in 2 flaši sta za delovanje motorja.Dušan napisal/-a:Mene zanima kako bo kaj z zalogo zraka? Dihalni aparati kakšni bodo nameščeni? Bo na vozilu kaj inovativnega glede reševanja in posredovanja v predorih? Kakšna posebna oprema?
Vsekakor pa odlično, da izbira domačega izdelovalca
Kot inovativnost morda to, da bo vozilo imelo spredaj in zadaj nameščene IR kamere, s konstantnim prenosom slike direkt šoferju ( 2 majhna LCD zaslona ). Razlog - zadimljenost tunela in da lahko z vozilom se zapelješ v takšen tunel, brez strahu ( ali pa vsaj malo manj
Glede same opreme smo kar dosti poudarka dali na opremi za oskrbo ponesrečencev. Spisek te opreme smo delali skupaj z NMP Gornja Radgona, tako da smo res probali optimizirati opremo ki jo potrebujemo.
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Re: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Čestitam ob vse bližji pridobitvi...
Zanima me, kakšno bo naslednje:
- posadka vozila (IDA na vseh sedežih?),
- čas delovanja motorja v dimu, ob koriščenju tlačnih posod vozila,
- vrsta vodnega topa,
Za katerega proizvajalca ste se odločili:
- vgrajena črpalka,
- hidr. orodje,
- elektroagregat.
Hvala in lep pozdrav!
- to je morda bolj pravilno obratnoMislim da 4 flaše so za posadka ( IDA, reševalni IDA...) in 2 flaši sta za delovanje motorja.
Zanima me, kakšno bo naslednje:
- posadka vozila (IDA na vseh sedežih?),
- čas delovanja motorja v dimu, ob koriščenju tlačnih posod vozila,
- vrsta vodnega topa,
Za katerega proizvajalca ste se odločili:
- vgrajena črpalka,
- hidr. orodje,
- elektroagregat.
Hvala in lep pozdrav!
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
UPS...pa je obratno
Posadka vozila je 1+5 - na vsakem sedežu IDA
čas delovanja motorja v dimu...morem pogledat v razpisno dokumentacijo. Isto kot že obstoječi tunelci...mislim da okrog 8 minut
Vodni top - ROSENBAUER
Črpalka - Rosenbauer
Hidravlika - WEBER
Elektroagregat pa ne vem...morem pogledati...
Posadka vozila je 1+5 - na vsakem sedežu IDA
čas delovanja motorja v dimu...morem pogledat v razpisno dokumentacijo. Isto kot že obstoječi tunelci...mislim da okrog 8 minut
Vodni top - ROSENBAUER
Črpalka - Rosenbauer
Hidravlika - WEBER
Elektroagregat pa ne vem...morem pogledati...
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Bo na vozilo nameščen tud vlečni vitel? In kakšen bo če bo?
Tehnika nam lajša življenje!
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
vlečni vitel bo...bo pa električni WARN...
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
smo že malo naprej...banka zraka se montira drugi teden in črpalka tudi...




Še samo 24 dni do dobave....brojimo sitno




Še samo 24 dni do dobave....brojimo sitno
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
Zanimiva oblika. Unikatno. A bo med kabino in napadalci telefon?
Darko
Darko
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Tunelski bojevnik PGD Gornja Radgona
kabina in šasija sta povezani med sabo. Avto še ni končan. Nadgradnja je povezana z kabino vozilo, tak da se nam nebo treba iti "telefona" 
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva