meje koncesionarjev
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Odg: meje koncesionarjev
Micka
Plan kdo posreduje na tem obmocju je narejen,ve se kdo naj bi posredoval!Samo ne izvaja se kake pol leta.Na inervencije hodi drug koncesionar kateri nima pristojnosti po planu alarmiranja.Recimo ravno tako kot bi Kranj hodil v Vrbo vi pa nebi vedeli.Pa ne da bi vi bili zasedeni.Samo za ponazoritev situacije.LP
Plan kdo posreduje na tem obmocju je narejen,ve se kdo naj bi posredoval!Samo ne izvaja se kake pol leta.Na inervencije hodi drug koncesionar kateri nima pristojnosti po planu alarmiranja.Recimo ravno tako kot bi Kranj hodil v Vrbo vi pa nebi vedeli.Pa ne da bi vi bili zasedeni.Samo za ponazoritev situacije.LP
Odg: meje koncesionarjev
Skličite sestanek in povabite vse vpletene, tako bo najhitreje razjasnjeno zakaj prihaja do omenjene situacije.
Če se s tem krši pravila sse kršitelje pokliče na odgovornost...
Če se s tem krši pravila sse kršitelje pokliče na odgovornost...
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
-
Markec1
Odg: meje koncesionarjev
Kaj se sekirate, bodite veseli, da ste sploh kdaj proženi na kakšno prometno. Na centru LJ se zelo malokrat odločijo za aktiviranje prostovoljcev na prometno oz. mora biti že res huda prijava.
Mal si po spletu poglejte slike na kakšne prometne jih pošilja ReCO Celje, Maribor, Nova Gorica... In tako je tudi prav, v LJ pa zelo oklevajo razen brigado pošiljajo...
Mal si po spletu poglejte slike na kakšne prometne jih pošilja ReCO Celje, Maribor, Nova Gorica... In tako je tudi prav, v LJ pa zelo oklevajo razen brigado pošiljajo...
- VladoP
- Prispevkov: 255
- Pridružen: 6. Januar 2006, 1:41
- GE: Radlje ob Dravi
- Kraj: Radlje ob Dravi
- Kontakt:
Re: meje koncesionarjev
Daj preberi si uredbo o organiziranju, opremljanju in usposabljanju sil za zaščito, reševanje in pomoč LINK ->
Odg: meje koncesionarjev
Eeeee, ni glih tak, ReCO Celje pošilja samo koncesionarje razen tako kot si napisal kadar gre za res obsežno zadevo. Pri nas v Velenju vem samo za en takšen primer.Markec1 napisal/-a:Kaj se sekirate, bodite veseli, da ste sploh kdaj proženi na kakšno prometno. Na centru LJ se zelo malokrat odločijo za aktiviranje prostovoljcev na prometno oz. mora biti že res huda prijava.
Mal si po spletu poglejte slike na kakšne prometne jih pošilja ReCO Celje, Maribor, Nova Gorica... In tako je tudi prav, v LJ pa zelo oklevajo razen brigado pošiljajo...
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
- Gregor K.
- moderator

- Prispevkov: 3046
- Pridružen: 16. Februar 2003, 13:20
- Kraj: Nekje na poti...
- Kontakt:
Re: meje koncesionarjev
Rfireman ne bo držalo. Naš ReCO pošlje prostovoljce na vsako prometno nesrečo kjer je po načrtu ukrepanja smatrano, da je potrebna pomoč gasilcev.
Z izjemo PGE Celje in nekaj vaših poklicnih v jedru PGD Velenje so namreč vsi ostali prostovoljci.
Z izjemo PGE Celje in nekaj vaših poklicnih v jedru PGD Velenje so namreč vsi ostali prostovoljci.
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. (Newton)
In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...
http://www.facebook.com/pgdokonina
In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...
http://www.facebook.com/pgdokonina
Odg: meje koncesionarjev
Ja, mislil sem prostovoljce brez in s koncesijo 
"For who so ever shall call upon the name of the Lord,shall be saved"
- Gregor K.
- moderator

- Prispevkov: 3046
- Pridružen: 16. Februar 2003, 13:20
- Kraj: Nekje na poti...
- Kontakt:
Re: meje koncesionarjev
Tiste se pa seveda pošlje le na zahtevo vodje intervencije iz enote s koncesijo oziroma v primeru če je prijava, da je v nesreči vozilo tudi zagorelo ipd.
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. (Newton)
In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...
http://www.facebook.com/pgdokonina
In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...
http://www.facebook.com/pgdokonina
-
Tilen-ReCO LJ
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 20. Avgust 2006, 22:30
Odg: meje koncesionarjev
Pozdravljeni,
Čeprav mi ni, da bi o tem razpravljal na forumu in bi rajši videl, da se takšne in podobne zadeve rešuje na drugačen način npr. kontaktira vodjo ReCO Ljubljana, lahko tudi mene, bom vseeno poskušal pojasniti kaj se večkrat dogaja v Mengšu. Predvsem zaradi tega, ker nekateri tudi v drugih temah poskušajo na vsak način dokazati kako operaterji v ReCO Ljubljana ne spoštujemo pravil aktiviranja in prijavitelje sprašujemo po nepotrebnih podatkih, čeprav je naše delo sila enostavno, saj itak vedno prevezujemo na brigado.
Poleg državnega načrta za tehnično reševanje in občinskega načrta za posredovanje po prometnih nesrečah imamo v ReCO Ljubljana še dokumenta, medsebojni pisni dogovor ZD Domžale in PGD Kamnik ter ZD Domžale in PGD Mengeš za skupno izvajanje intervencij na območju Mengša. Ta dogovor ne določa samo sodelovanja gasilcev in reševalcev po prometnih nesrečah in nesrečah z nevarnimi snovmi, pač pa tudi pomoč gasilcev pri dogodkih za katere medicinsko osebje smatra, da jim bodo gasilci lahko v pomoč.
Dobro ste prebrali. CPV Domžale ni omenjen nikjer, razen v primeru večjih, masovnih nesreč itd. kar pa ni trenutna tema.
Torej kadar se zgodi nesreča v Mengšu, tudi, če je v ReCO javljeno, da pomoč gasilcev ni potrebna ZD Domžale mimo ReCO aktivira CPV Domžale.
Kar nekajkrat se mi je zgodilo, da so mi iz CPV-ja javili izvoz na prometno, prenos obnemogle osebe itd. v Mengeš na poziv reševalcev. Ob enem takšnem primeru je kmalu za tem, ko so javili izvoz gasilci CPV zazvonil telefon gasilcev iz Mengša. Še preden sem se po protokolu oglasil je že bilo napol v kričanju zastavljeno vprašanje: "Kaj se greste na ReCO? Zakaj pošiljate CPV v Mengeš?"
Človeku sem lepo pojasnil, da mi ne pošiljamo nikogar, da so bili aktivirani preko ZD Domžale, da so opozorjeni, da so po načrtu za to območje pristojni drugi in da smo jih imeli namen o posredovanju CPV na njihovem terenu pravkar obvestiti, prav tako tudi PGD Kamnik.
Ko je klicoči doumel, da pa ReCO res nima prav dosti s tem je rekel, da imajo tudi oni izvoz.
Po končani intervenciji sem o napačni aktivaciji spregovoril nekaj besed z vodjo intervencije iz CPV in mu tudi faksiral nekaj dokumentov kjer jasno piše kako in kaj, saj se je tudi sam skliceval na dogovor z reševalci ZD Domžale. Seveda v njihovem dokumentu ni napisane občine Mengeš.
Prav tako sem po tem, ko se je ekipa NMP iz Domžal vrnila nazaj v ZD opozoril tudi njih. Domžalskih reševalcev se očitno ni kaj dosti prijelo, gasilci pa, če so klicani očitno težko rečejo kličite PGD Kamnik in PGD Mengeš.
Večina primerov je torej v tem stilu. Seveda se včasih zgodi, da napako naredi tudi operater, še posebej, ko so o lokaciji prometne nesreče pomanjkljive informacije. Težava je predvsem cesta Rodica - Mengeš. Nikoli pa moji koelgi ne počno tega namerno.
Aktiviranja gasilcev direktno s PP Domžale je vedno manj, čeprav se je tudi to včasih redno dogajalo.
Kar se tiče biltena. V bilten ReCO ne piše pravljic in vseh podrobnosti postopka posredovanja. Gre le za kratko zabeležko v stilu: "Ob xx.yy je tam pa tam zagorelo tovorno vozilo. Posredovali so gasilci ...... " Tisto kar berete na grafičnem prikazu pa je še dodatno prirejeno s strani CORS. Pojasnil ali tožarjenja kdo je koga napačno aktiviral v biltenu žal ne morete prebrati. Lahko pa to prebere pod opombo vodja intervencije, ko izpolnjuje SPIN.
Še to. Pred časom je več enot širšega pomena imelo na naši izpostavi sestanek o skupnem posredovanju na mejnih območjih regij in občin. V ReCO imamo tako nove načrte, v katerih je sedaj jasno napisano, da se mora, kot je že nekdo omenil, za območje npr. Velikih Lašč aktivirati tako GBL kot PGD Ribnica.
Upam, da bo tole kaj razjasnilo ozadje dogajanja in da nisem še dodatno prilil olja na ogenj.
Čeprav mi ni, da bi o tem razpravljal na forumu in bi rajši videl, da se takšne in podobne zadeve rešuje na drugačen način npr. kontaktira vodjo ReCO Ljubljana, lahko tudi mene, bom vseeno poskušal pojasniti kaj se večkrat dogaja v Mengšu. Predvsem zaradi tega, ker nekateri tudi v drugih temah poskušajo na vsak način dokazati kako operaterji v ReCO Ljubljana ne spoštujemo pravil aktiviranja in prijavitelje sprašujemo po nepotrebnih podatkih, čeprav je naše delo sila enostavno, saj itak vedno prevezujemo na brigado.
Poleg državnega načrta za tehnično reševanje in občinskega načrta za posredovanje po prometnih nesrečah imamo v ReCO Ljubljana še dokumenta, medsebojni pisni dogovor ZD Domžale in PGD Kamnik ter ZD Domžale in PGD Mengeš za skupno izvajanje intervencij na območju Mengša. Ta dogovor ne določa samo sodelovanja gasilcev in reševalcev po prometnih nesrečah in nesrečah z nevarnimi snovmi, pač pa tudi pomoč gasilcev pri dogodkih za katere medicinsko osebje smatra, da jim bodo gasilci lahko v pomoč.
Dobro ste prebrali. CPV Domžale ni omenjen nikjer, razen v primeru večjih, masovnih nesreč itd. kar pa ni trenutna tema.
Torej kadar se zgodi nesreča v Mengšu, tudi, če je v ReCO javljeno, da pomoč gasilcev ni potrebna ZD Domžale mimo ReCO aktivira CPV Domžale.
Kar nekajkrat se mi je zgodilo, da so mi iz CPV-ja javili izvoz na prometno, prenos obnemogle osebe itd. v Mengeš na poziv reševalcev. Ob enem takšnem primeru je kmalu za tem, ko so javili izvoz gasilci CPV zazvonil telefon gasilcev iz Mengša. Še preden sem se po protokolu oglasil je že bilo napol v kričanju zastavljeno vprašanje: "Kaj se greste na ReCO? Zakaj pošiljate CPV v Mengeš?"
Človeku sem lepo pojasnil, da mi ne pošiljamo nikogar, da so bili aktivirani preko ZD Domžale, da so opozorjeni, da so po načrtu za to območje pristojni drugi in da smo jih imeli namen o posredovanju CPV na njihovem terenu pravkar obvestiti, prav tako tudi PGD Kamnik.
Ko je klicoči doumel, da pa ReCO res nima prav dosti s tem je rekel, da imajo tudi oni izvoz.
Po končani intervenciji sem o napačni aktivaciji spregovoril nekaj besed z vodjo intervencije iz CPV in mu tudi faksiral nekaj dokumentov kjer jasno piše kako in kaj, saj se je tudi sam skliceval na dogovor z reševalci ZD Domžale. Seveda v njihovem dokumentu ni napisane občine Mengeš.
Prav tako sem po tem, ko se je ekipa NMP iz Domžal vrnila nazaj v ZD opozoril tudi njih. Domžalskih reševalcev se očitno ni kaj dosti prijelo, gasilci pa, če so klicani očitno težko rečejo kličite PGD Kamnik in PGD Mengeš.
Večina primerov je torej v tem stilu. Seveda se včasih zgodi, da napako naredi tudi operater, še posebej, ko so o lokaciji prometne nesreče pomanjkljive informacije. Težava je predvsem cesta Rodica - Mengeš. Nikoli pa moji koelgi ne počno tega namerno.
Aktiviranja gasilcev direktno s PP Domžale je vedno manj, čeprav se je tudi to včasih redno dogajalo.
Kar se tiče biltena. V bilten ReCO ne piše pravljic in vseh podrobnosti postopka posredovanja. Gre le za kratko zabeležko v stilu: "Ob xx.yy je tam pa tam zagorelo tovorno vozilo. Posredovali so gasilci ...... " Tisto kar berete na grafičnem prikazu pa je še dodatno prirejeno s strani CORS. Pojasnil ali tožarjenja kdo je koga napačno aktiviral v biltenu žal ne morete prebrati. Lahko pa to prebere pod opombo vodja intervencije, ko izpolnjuje SPIN.
Še to. Pred časom je več enot širšega pomena imelo na naši izpostavi sestanek o skupnem posredovanju na mejnih območjih regij in občin. V ReCO imamo tako nove načrte, v katerih je sedaj jasno napisano, da se mora, kot je že nekdo omenil, za območje npr. Velikih Lašč aktivirati tako GBL kot PGD Ribnica.
Upam, da bo tole kaj razjasnilo ozadje dogajanja in da nisem še dodatno prilil olja na ogenj.
Lep pozdrav,
Tilen
Tilen
Odg: meje koncesionarjev
Da malo obudim temo.
Razlog za moje pisanje pa je zgolj radovednost. (Ker zadeve ne poznam in jo vidim samo preko računalnika in preko pol Slovenije.)
In sicer:
Danes sem na grafičnem prikazu zasledil zapis: Ob 17.16 sta v Radovljici trčili osebni vozili. Gasilci GARS Jesenice so na vozilih odklopili akumulatorja, razsvetljevali kraj nezgode in z vpojnim sredstvom posuli razlite motorne tekočine. Dve poškodovani osebi so oskrbeli reševalci NMP Radovljica.
Zdaj pa vprašanje: Ali mi lahko kdo od tistih, ki zadevo poznate, malce pojasni, kje je v radovljiškem koncu meja med koncesionarji? Tu mislim predvsem na PGD Bled, GARS Jesenice in tudi GRS Kranj (če slučajno sodijo zraven).
K temu me je napeljalo zgolj skromno znanje geografije in s tem povezano mnenje, da je Bled nekoliko bližji Radovljici kot Jesenice. Če se motim me prosim popravite in seveda malo pojasnite kako je s tem. Ponavljam: sem zgolj radoveden. (Da ne bo kake hude krvi!)
Hvala za odgovor. Lep pozdrav,
Razlog za moje pisanje pa je zgolj radovednost. (Ker zadeve ne poznam in jo vidim samo preko računalnika in preko pol Slovenije.)
In sicer:
Danes sem na grafičnem prikazu zasledil zapis: Ob 17.16 sta v Radovljici trčili osebni vozili. Gasilci GARS Jesenice so na vozilih odklopili akumulatorja, razsvetljevali kraj nezgode in z vpojnim sredstvom posuli razlite motorne tekočine. Dve poškodovani osebi so oskrbeli reševalci NMP Radovljica.
Zdaj pa vprašanje: Ali mi lahko kdo od tistih, ki zadevo poznate, malce pojasni, kje je v radovljiškem koncu meja med koncesionarji? Tu mislim predvsem na PGD Bled, GARS Jesenice in tudi GRS Kranj (če slučajno sodijo zraven).
K temu me je napeljalo zgolj skromno znanje geografije in s tem povezano mnenje, da je Bled nekoliko bližji Radovljici kot Jesenice. Če se motim me prosim popravite in seveda malo pojasnite kako je s tem. Ponavljam: sem zgolj radoveden. (Da ne bo kake hude krvi!)
Hvala za odgovor. Lep pozdrav,
LP iz Celja
Tomaž K.
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Odg: meje koncesionarjev
Nimam navade pisati po forumu, ker nima smisla, ampak takale neumna vprašanja me pa mal zživcirajo! Prvo kar je, kolikor vidim prihajas iz Škofje vasi, prometna se je zgodila dobrih 150km stran od tebe in lej ga, njega zanima, kje so meje koncesionarjev! Kaj te moti? Kaj vam ni jasno?? Kakšne meje?? Meje so navadna BUDALEŠTINA!! Najprej, GARS je poklicna enota in dežura 24 ur na dan, če še kdo ne ve! GRS Kranj enako. PGD Bled vemo kaj je!! Za nepoznavalce!! Iz Jesenic do Radovljice je dobrih 10km po avtocesti, iz Kranja do Radovljice okoli 18km. Iz Bleda do Radovljice pa je okoli 7km, magistralka, odvisno od lokacije( velja za vse)! GARS izvozi v minuti, GRS Kranj enako, Bled naj bi v petih minutah. GARS do Radovljice potrebuje okoli 10 min, GRS Kranj nekaj več, za Bled ne vem. Po AC si precej hitrejši! PREVERJENO IN DOKAZANO! Kar se pa mej tiče je neka navidezna pod Betinovem klancem ( Bled ), Proti Kranju pa naj bi bila Peračica, oz. odvisno od operativca v ReCo Kranj!
Ne razumem vas forumaše, zakaj se tako hudičevo zanimate za TE MEJE????!!!! Držite se svojega dela pa bo vse v redu!!
Ne razumem vas forumaše, zakaj se tako hudičevo zanimate za TE MEJE????!!!! Držite se svojega dela pa bo vse v redu!!
Odg: meje koncesionarjev
Da ne bo vse tako na ... kot je Luka1 napisal
Stvar je sledeča.
Km do Radovljice so kar pravi (nisem preverjal), kar pa se "mej" tiče pa je stvar nekoliko spremenjena.
Če gledamo relacijo Jesenice/Kranj
Včasih je bila meja na regionalni cesti nekje pri bencinskem servisu v Radovljici. Z izgradnjo AC so se nekako ukinile navidezne meje, prišlo pa je do terena ki ima dvojno prekrivanje. Se pravi GARS v smeri Kranja pokriva pas do izvoza Podtabor, GRS Kranj pa v smeri Jesenic do izvoza Lesce.
Enako prekrivanje je tudi na magistralni cesti proti Bledu. Nekdaj je bila navidezna meja most čez reko Savo, sedaj pa je dvojno prekrivanje od semaforiziranega križišča za Lesce pa do vrha Betinovega klanca.
Kdo kam izvaža je opredeljeno v planih alarmranja ki se na našem koncu kar v redu uporabljajo, jih pa tudi sproti dopolnjujemo in posodabljamo.
Pa da nebi mislil da so takšni tereni kjer se prekriva delo več enot samo pri nas. To naj bi bila utečena praksa povsod, če pa jo izvajajo je pa drug problem.
Če te še kaj zanima napiši.
LP
Stvar je sledeča.
Km do Radovljice so kar pravi (nisem preverjal), kar pa se "mej" tiče pa je stvar nekoliko spremenjena.
Če gledamo relacijo Jesenice/Kranj
Včasih je bila meja na regionalni cesti nekje pri bencinskem servisu v Radovljici. Z izgradnjo AC so se nekako ukinile navidezne meje, prišlo pa je do terena ki ima dvojno prekrivanje. Se pravi GARS v smeri Kranja pokriva pas do izvoza Podtabor, GRS Kranj pa v smeri Jesenic do izvoza Lesce.
Enako prekrivanje je tudi na magistralni cesti proti Bledu. Nekdaj je bila navidezna meja most čez reko Savo, sedaj pa je dvojno prekrivanje od semaforiziranega križišča za Lesce pa do vrha Betinovega klanca.
Kdo kam izvaža je opredeljeno v planih alarmranja ki se na našem koncu kar v redu uporabljajo, jih pa tudi sproti dopolnjujemo in posodabljamo.
Pa da nebi mislil da so takšni tereni kjer se prekriva delo več enot samo pri nas. To naj bi bila utečena praksa povsod, če pa jo izvajajo je pa drug problem.
Če te še kaj zanima napiši.
LP
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
Odg: meje koncesionarjev
Lej ga vraga! Luka1, hvala za res "prijazen" odgovor!
se drži stran od tipkovnice, kot pa da na prvo žogo ustreliš iz vseh topov po nedolžnem vprašanju.
Nič me ne moti, celo 2X sem poudaril da sprašujem zato, ker stvari ne poznam, iz radovednosti, ker bi rad kaj novega izvedel (zato pa je forum, a ne?).
Sprašujem pa zato, ker me delo gasilcev zanima, po celi Sloveniji, ne samo v lastnem vrtičku. Lahko bi bil doma tudi 300 km stran, pa bi še vedno vprašal isto stvar. Če imaš s tem problem, je žal tvoj, ne moj.
Če te moti izraz meja med koncesionarji lahko vprašam tudi drugače: kje je območje posredovanja posameznega koncesionarja?
Pa toliko sem poznavalec, da ločim poklicno od prostovoljne enote. In vem kako je urejeno delo / dežurstvo v posameznih enotah.
Jaz se bom že držal svojega dela, če boš tudi ti malo bolj pozorno bral kaj drugi pišejo. Bom še enkrat prilepil moj navedek iz prejšnje objave:
Ne vem kaj tebe moti, če nekdo nekaj vpraša, ker ga stvar pač zanima? Če misliš, da je vse kar se na forumu pojavi neumno, potem bodi raje tihoNimam navade pisati po forumu, ker nima smisla, ampak takale neumna vprašanja me pa mal zživcirajo! Prvo kar je, kolikor vidim prihajas iz Škofje vasi, prometna se je zgodila dobrih 150km stran od tebe in lej ga, njega zanima, kje so meje koncesionarjev! Kaj te moti? Kaj vam ni jasno?? Kakšne meje??
Nič me ne moti, celo 2X sem poudaril da sprašujem zato, ker stvari ne poznam, iz radovednosti, ker bi rad kaj novega izvedel (zato pa je forum, a ne?).
Sprašujem pa zato, ker me delo gasilcev zanima, po celi Sloveniji, ne samo v lastnem vrtičku. Lahko bi bil doma tudi 300 km stran, pa bi še vedno vprašal isto stvar. Če imaš s tem problem, je žal tvoj, ne moj.
Če te moti izraz meja med koncesionarji lahko vprašam tudi drugače: kje je območje posredovanja posameznega koncesionarja?
Pa toliko sem poznavalec, da ločim poklicno od prostovoljne enote. In vem kako je urejeno delo / dežurstvo v posameznih enotah.
Jaz se bom že držal svojega dela, če boš tudi ti malo bolj pozorno bral kaj drugi pišejo. Bom še enkrat prilepil moj navedek iz prejšnje objave:
In že v prvem odgovoru je kri zavrela. Neverjetno!Ponavljam: sem zgolj radoveden. (Da ne bo kake hude krvi!)
LP iz Celja
Tomaž K.
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Odg: meje koncesionarjev
Micka, hvala za odgovor.
V bistvu si mi pojasnil kar me je zanimalo.
Kar se pa tiče dvojnega pokrivanja, pa hvala bogu da obstaja in da živi tudi v praksi. Že zaradi težav, ki nastanejo ob morebitni pomanjkljivi informaciji o točni lokaciji dogodka.
V bistvu si mi pojasnil kar me je zanimalo.
Kar se pa tiče dvojnega pokrivanja, pa hvala bogu da obstaja in da živi tudi v praksi. Že zaradi težav, ki nastanejo ob morebitni pomanjkljivi informaciji o točni lokaciji dogodka.
LP iz Celja
Tomaž K.
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Odg: meje koncesionarjev
Zanimiva tema.Tomkat napisal/-a:Kar se pa tiče dvojnega pokrivanja, pa hvala bogu da obstaja in da živi tudi v praksi. Že zaradi težav, ki nastanejo ob morebitni pomanjkljivi informaciji o točni lokaciji dogodka.
Tomkatov odgovor je odgovor na vse ki si ste v dvomih.
Vidim pri nas , kjer smo to uvedli letos (smo koncesionar), in se je v sosednji občini (zaradi oddaljenosti sosednjega koncesionarja) uvedlo dvojno pokrivanje ( izažamo mi (PGD Sevnica) in sosednji koncesionar oddaljen 40 km (PGE Celje)).Smo imeli že parkrat priliko sodelovati in to uspešno!
Izvozita obe enoti , kdor prej pride prej pomaga in samo to je važno! V končni fazi bolje da nas je preveč kot premalo!
Ker redno prebiram forum, se mi zdi da pa po tej naši deželici še vedno prevladuje rivalstvo in prevelika fovšija med enotami, pa četudi so 100 km oddaljeni (in komentirajo stvari ki se jih posredno ne tičejo).Počasi bo treba skapirat da je gasilerija team work (pa četudi je skregan sosed zraven)!
Lp