meje koncesionarjev
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
meje koncesionarjev
Zanima me zakaj zadnje čase na tehnične intervencije v občini Mengeš izvozi CPV domžale ne pa koncesionar za to območje,ki je določen iz strani države.Ko bereš bilten ni nikjer zapisano vsaj dvojno alarmiranje koncesionarjev.Pri tem se pojavlja kar nekaj vprašanj tudi z delom na centru 112!Zakj se ne držijo navodil katere so izdelali sami.Saj teritorija niso določili koncesionarji sami ne!Recimo kdo bo žel slavo ko bo CPV v Mengšu z vsemi 4 gasilci ter 2 voziloma,v trojanskem predoru pa požar,ali nesreča!?Se mi zdi da jih ni dovolj za kolikor toliko uspešn izvoz na dve intervenciji istočasno.Bodo v Mengšu pospravili pa odšli?!Bodo klicali brigado,svoje druge izmene v službo.Ne da bi koga žalil al karkoli samo res me zanima mnenje vas gasilcev.Plani aktiviranja imajo svoj namen.Z njimi vemo kdo pride,z kakšno opremo ter številom ljudi na določen teritorij in v kakšnem času.Saj zaradi tega so uvedena tudi dvojna alarmiranja koncesionarjev mar ne!Povejte svoja mnenja!!
Re: meje koncesionarjev
Kdo pa naj bi posredoval na tehničnih intervencijah v občini Mengeš? Saj je samo CPV primeren. Mislim predvsem prometne nesreče ter nesreče z nevarnimi snovmi.
Odg: meje koncesionarjev
Med_o, če bi postavil samo vprašanje, bi te še toleriral. Ker pa si začel razmišljati šele v tretjem stavku, pa verjetno razmer ne poznaš ali pa provociraš!?
L.p. Miro
L.p. Miro
Odg: Re: meje koncesionarjev
jah malček se boš moral pozanimati kako in kaj je na tem koncu!moje vedenje o tem je, da pridejo v pomoč tako iz Lj,Kamnika,CPV kot tudi iz Kranja če je potrebno.upam na hiter odziv koga, ki nabolje pozna situacijo.V glavnem je važno, da se pomaga in ne kdo pomagamed_o napisal/-a:Kdo pa naj bi posredoval na tehničnih intervencijah v občini Mengeš? Saj je samo CPV primeren. Mislim predvsem prometne nesreče ter nesreče z nevarnimi snovmi.
di-du-di-du
Odg: meje koncesionarjev
Ja ampak iz spina ni razvidno,da bi bil koncesionar zaseden.Niti danes niti nekaj posredovanj nazaj.Tega ni razvino nikjer drugje v Sloveniji.Zakaj imamo načrte aktiviranja enot če se jih ne držimo.Zakaj center se center 112 nedrži planov,načrtov.Meni sezdi da je to samovolja nekaj posameznikov.Upam pa da se jim nebo treba enkrat zagovarjat,takrat bodo pa vse valili na druge.
Re: meje koncesionarjev
jmiro:
Nič ne provociram, tako je moje mnenje. No pa na PGD Kamnik sem pozabil. Ne zanalašč. Mislil sem pa predvsem na večja posredovanja. Da mora biti CPV ali Kamnik zraven. Kako imate pa zmenjeno za domače enote pa ne vem. Zato sem pa vprašal.
p.s.: Ni vsak stavek provokacija!
Nič ne provociram, tako je moje mnenje. No pa na PGD Kamnik sem pozabil. Ne zanalašč. Mislil sem pa predvsem na večja posredovanja. Da mora biti CPV ali Kamnik zraven. Kako imate pa zmenjeno za domače enote pa ne vem. Zato sem pa vprašal.
p.s.: Ni vsak stavek provokacija!
Odg: meje koncesionarjev
bo moral kdo iz RECO-a kakšno povedat kaj in kako je s tem.je pa res, da se zna zgoditi kakšna samovolja ali pač, blago rečeno,napačna logika ali odločitev operaterjev.se je zgodilo, da je operater aktiviral ob prometni GBLj na območje, ki ga pokriva CPV Domžale.zakaj?pojma nimam,vem le ,da so iz Lj. rabili kar krepko časa v primerjavi z CPV.
di-du-di-du
Odg: meje koncesionarjev
Med_o, ker priznaš ti je pol oproščeno, zaradi mene tudi vse!
Verjetno, predvidevam, da kdaj kakšnega koncesionarja spontano alarmira nekdo, ki pokliče direktno (!?), drugega pa ReCo in je podvajanje neizbežno, razen če bi telefonsko alarmirani tudi po takošnjem izvozu preveril na ReCo in po potrebi enoto umaknil. Se bodo že zmenili. Verjetno so za območje občine Mengeš dogovorjeni!?
Na nekih odcekih cest in območij pa iz informacije, ki jo poda prijavljitelj, operater na ReCo težko določi katera enota je pristojna, pač eno alarmira.
L.p. Miro
Verjetno, predvidevam, da kdaj kakšnega koncesionarja spontano alarmira nekdo, ki pokliče direktno (!?), drugega pa ReCo in je podvajanje neizbežno, razen če bi telefonsko alarmirani tudi po takošnjem izvozu preveril na ReCo in po potrebi enoto umaknil. Se bodo že zmenili. Verjetno so za območje občine Mengeš dogovorjeni!?
Na nekih odcekih cest in območij pa iz informacije, ki jo poda prijavljitelj, operater na ReCo težko določi katera enota je pristojna, pač eno alarmira.
L.p. Miro
Odg: meje koncesionarjev
jmiro napisal/-a:
Na nekih odcekih cest in območij pa iz informacije, ki jo poda prijavljitelj, operater na ReCo težko določi katera enota je pristojna, pač eno alarmira.
L.p. Miro
Točno zaradi tega prihaja do prekrivanja terena in istočasnega alarmiranja dveh enot. To je potrebno zapisati v načrt alarmiranja, potem se pa morajo vsi vpleteni tega tudi držati. Vsakršna samovolja okoli aktiviranja ni dovoljena. Zavedati se morate da so v ozadju življenja ki potrebujejo čimhitrejšo pomoč ne glede iz katere smeri pride.
LP
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
-
Koncesionar
Odg: meje koncesionarjev
Gubina no ker si lih drznil v GBL me zanima tvoj primer kje smo mi precej časa rabili. Če veš kje se stika meja Lj in Domžal in Trzina boš kmalu ugotovil da Gbl iz Vojkove nima več kot 5 do 7 minut tako na avtocesti kot do črnuč kjer je spet meja. Tako da ne vidim drugega kot pravokacijo če pa je kje že bil primer tak pa verjetno bilo na tako imenovani nevtralni coni kjer se lahko aktivirajo tako eni kot drugi. Mogoče pa so imeli Naši kolegi tudi že kakšno drugo zadevo in smo mi pokrili njihov rajon samo kolikor vem do tega že dolgo ni prišlo. Za vse tiste ki še ne veste se zdaj aktivira oba koncesionarja če je na meji to je lahko tudi 5 kilometrov znotraj enega območja ki ga pokriva nek koncesionar. Tako tudi ribnica hodi v območje katerega pokriva GBL se pravi za vso občino Velike lašče prav tako Logatec , Vrhnika, Stična pa niso koncesionarji razen Ribnice pa so vseno aktivirani. Tko da upam da vam bo zdej kej več jasno okoli tega zakaj ena enota hodi na neko območje baje ene prov za medvode to zanima kot že rećeno prožena oba tako Gbl kot Kranj. Kar se pa tiče biltena pa ne vse prodati kar gor piše če na nekem območju pride naprimer kranj pred Gbl pač oni sporočijo svojemu reco za kaj so delali in so dostikrat notri pomankljivosti tudi katere enote so vse sodelovale tko, da ne vse kar preberete naprej prodajati ne. In iskreno upram, da s takimi debatami nehate ker imam občutek da samo provocirate eni in isti.
-
aktivni
Odg: meje koncesionarjev
in včeraj ponovno tehnično reševanje v Mengšu in v elementu ponovno CPV Domžale. Adijo pamet 
-
Mr.X
Odg: meje koncesionarjev
V zadnjih nekaj letih se ne spomnim, da bi bilo v občini Mengeš izvedeno pravilno alarmiranje za TR, vedno je nekaj narobe... No edino za NS nesreča dveh tovornjakov na mostu čez Pšato, da smo potem celo dopoldne tisto nafto čistili čez pol Mengša... Razloga sta pa dva: Napaka operaterja na 112: temu se čudim, ker gre za zelo jasno področje, ni to neko neznano območje, kjer se res ne bi vedelo kdo pokriva, kje je lokacija itd. Drugi razlog je pa nevedenje (pod velikim ???) NMP Domžale kdo pokriva Mengeš, ker je kar nekajkrat CPV dobil zaprosilo s strani NMP za posredovanje v Mengšu. V tem primeru pač CPV javi na 112 izvoz in jasno, da je potem najbolje, da "gredo do konca" čeprav mimo pravil in protokola.
Pa da pogledamo še zadnje akcije:
Ob 9.27 so na Testenovi ulici v Mengšu gasilci CPV Domžale pomagali poškodovani in uklešceni voznici iz osebnega vozila in odstranili posledice nesrece med tovornim in osebnim vozilom.
Zakaj ni bila prožena še GZ Mengeš, če imajo dogovor, da so prožni, poleg tega da je šel sploh CPV? Ker dobesedno naredijo res dobro protipožarno in protinaletno zaščito z najmanj dvema cisternama (7500 litrov vode) + še čim.
Delovne in druge nesreče (22.6.2010)
Ob 19.51 se je pri delu v gozdu v okolici Mengša poškodoval traktorist s traktorjem. Poškodovancu so pomagali gasilci CPV Domžale, PGD Mengeš in PGD Loka pri Mengšu tako, da so dvignili traktor in ga ustrezno oskrbeli skupaj z ekipo NMP Domžale. Odpeljan je bil v zdravstveni dom.
GZ Mengeš prožena, OK tak imajo dogovor, ampak spet CPV
Me resnično zanimajo uradne razlage dogodkov 
Pa da pogledamo še zadnje akcije:
Ob 9.27 so na Testenovi ulici v Mengšu gasilci CPV Domžale pomagali poškodovani in uklešceni voznici iz osebnega vozila in odstranili posledice nesrece med tovornim in osebnim vozilom.
Zakaj ni bila prožena še GZ Mengeš, če imajo dogovor, da so prožni, poleg tega da je šel sploh CPV? Ker dobesedno naredijo res dobro protipožarno in protinaletno zaščito z najmanj dvema cisternama (7500 litrov vode) + še čim.
Delovne in druge nesreče (22.6.2010)
Ob 19.51 se je pri delu v gozdu v okolici Mengša poškodoval traktorist s traktorjem. Poškodovancu so pomagali gasilci CPV Domžale, PGD Mengeš in PGD Loka pri Mengšu tako, da so dvignili traktor in ga ustrezno oskrbeli skupaj z ekipo NMP Domžale. Odpeljan je bil v zdravstveni dom.
GZ Mengeš prožena, OK tak imajo dogovor, ampak spet CPV
Odg: meje koncesionarjev
Ja tako kot pravi micka.Koncesionarji se bi morali držat meja.Ni problem prekrivanje ,težava je ker hodijo na intervencije na področje ko koncesionar ni obveščen.Saj je jasno kje so meje pa kje aktivirajo oba koncesionarja.Kot poklicne gasilce vredne zaupanja bi si mislil da so vsaj toliko častni da bi obvestili enoto na področju ki ga ta pokriva,če že nabirajo intervencije.Pa ne. Verjetno nimajo časa ali dovolj ljudi,bog si ga vedi.Me prav zanima kak vik in krik bi bil če bi si gbl drznil izvozit na teh. reševanja v Trzin.Verjetno samo eno pol bi bilo kup sestankov na UZRS.
Odg: meje koncesionarjev
Stacionar
Narbe si razumel kar sem napisal.
Ne gre za nabiranje intervencij.
Obveščati mora ReCO, če tega ne stori je potrebno preveriti v čem je problem.
Da do podobnih zapletov ne bi prihajalo je potrebno vse to vnesti v plane alarmiranja enot in takšne usklajene dokumente dostaviti tudi v ReCO.
Narbe si razumel kar sem napisal.
Ne gre za nabiranje intervencij.
Obveščati mora ReCO, če tega ne stori je potrebno preveriti v čem je problem.
Da do podobnih zapletov ne bi prihajalo je potrebno vse to vnesti v plane alarmiranja enot in takšne usklajene dokumente dostaviti tudi v ReCO.
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
Odg: meje koncesionarjev
morda pa ni problem samo ali le v ReCO.je kdo pomislil, kakšne podatke dobijo o nesreči ob klicu!?
di-du-di-du