cevi kot tudi vsa oprema so kupljene v Nemčiji
Opis v zgleda
Druckschlauch Vollsynthetic HD 90, DIN 14811:2008
Qualität: Innenauskleidung aus EPDM, Platzdruck 90 bar
Farbe: natur
Durchmesser: D/25
Länge: 20 m
Mit MS-Saug-/Druckkupplung, Storz
Novo vozilo GCGP-1 v PGD Materija nadgradnja METTIS
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
-
Gost
Odg: Novo vozilo GCGP-1 v PGD Materija nadgradnja METTIS
lep pozdrav!
kašne pa so mere vozila nisem nikjer zasledil?
kašne pa so mere vozila nisem nikjer zasledil?
Odg: Novo vozilo GCGP-1 v PGD Materija nadgradnja METTIS
Torej so to D cevi premera 25mm.cevi napisal/-a:Durchmesser: D/25
-
Gost
Odg: Novo vozilo GCGP-1 v PGD Materija nadgradnja METTIS
Brez odgovora? Prav, še eno vozilo na forumu s komentarji "čestitke, naj vam dovro služi..." Pa saj ne težim, rad bi samo opozoril ostale ki naročajo vozilo naj upoštevajo tudi take stvari. LPdober gost napisal/-a:Eno nadebudno vprašanje: kako pa pridete do motorja, da olje pogledate, pa tekočino za stekla itd? Kolikor opazujem cevna zaščita ni "na pantih".
lp
Odg: Novo vozilo GCGP-1 v PGD Materija nadgradnja METTIS
Gost da ti odgovorim.
Cevna zaščita ni na »pantih« zaradi same moči bull bara. (če je na »pantih« ni funkcionalna, so prisotni tresljaji). To je rešeno z dvema vijakoma, ki se odvijačita (vzame 1min) in se cevna zaščita kipne.
Kipne se do tal, vendar ostane pritrjena na dveh vijakih (vijaka sta na nosilcu vitla). Vijaka, ki se odvijeta, pa se nahajata za ukrivljeno cevjo na sredini.
Dolžina vozila cca 7,3m, višina obremenjenega cca 3.3 (top najvišji del).
Vitel je Mamut CE 15.000, vlečna sila 6,8 T.
Cevna zaščita ni na »pantih« zaradi same moči bull bara. (če je na »pantih« ni funkcionalna, so prisotni tresljaji). To je rešeno z dvema vijakoma, ki se odvijačita (vzame 1min) in se cevna zaščita kipne.
Kipne se do tal, vendar ostane pritrjena na dveh vijakih (vijaka sta na nosilcu vitla). Vijaka, ki se odvijeta, pa se nahajata za ukrivljeno cevjo na sredini.
Dolžina vozila cca 7,3m, višina obremenjenega cca 3.3 (top najvišji del).
Vitel je Mamut CE 15.000, vlečna sila 6,8 T.

