Pozdravljeni,
mene pa zanima, če bi kdo delil kakšno sliko kako imate narejene predelave za vozila GV-1, ki so bili prej kombiji. Namreč želimo si predelati kombi, ki bi imel opremo za trodelni napad, pa bi rabili nekaj idej. Gre pa za starejši model Mercedes Sprinter.
Na pomoč!
Nadgradnja GV-1
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Nadgradnja GV-1
Denis Trstenjak
Poveljnik PGD Banovci I. kat
V SLOGI JE MOČ, NA POMOČ!
Poveljnik PGD Banovci I. kat
V SLOGI JE MOČ, NA POMOČ!
-
RomanB
- Prispevkov: 269
- Pridružen: 13. December 2010, 12:29
- GE: PGD Repnje-Dobruša
- Kraj: Vodice
- Kontakt:
Re: Nadgradnja GV-1
Kakšna slika se že na tem portalu najde: http://www.gasilci.org/galerija/v/vozil ... 213697287/
Odg: Nadgradnja GV-1
Kateri trodelni napad?trsta91 napisal/-a:Pozdravljeni,
mene pa zanima, če bi kdo delil kakšno sliko kako imate narejene predelave za vozila GV-1, ki so bili prej kombiji. Namreč želimo si predelati kombi, ki bi imel opremo za trodelni napad, pa bi rabili nekaj idej. Gre pa za starejši model Mercedes Sprinter.
Na pomoč!
Namreč mi smo pred leti v Fiat Ducato gvm1 namestili opremo za trodelni napad iz podzemnega/nadzemnega hidranta, dva RG 6kg na prah, veliko in malo gasilsko sekiro, lopato in kramp.Smatrali smo namreč, da je kombi popolnoma neuporaben z praznim prtljažnikom kot gasilsko vozilo, ki je bilo namenjeno za prevoz oseb.To je še iz časov, ko GVM ni imel take opreme po tipizaciji , kot sedaj.
di-du-di-du
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: Nadgradnja GV-1
Denis Trstenjak:
- glede na vaš GVM-1/PV-1 Mercedes Sprinter 208D, ki je star preko 20 let, je vprašanje kaj je z vidika financ smotrno vlagat vanj.
Jaz sam osebno v tak star kombi ne bi vlagal preveč. Namestil bi le tisto nujno opremo, ki je po Tipizaciji gasilskih vozil za GVM-1 + 6x prometne stožce. To se da spravit morda tudi v manjši kovček ali pa 3 ali 4 plastične zaboje pod sedeže.
Zdaj ste verjetno že dodobra opremili AC 7000 litrov, ki ste jo kupili lani od Oplotnice.
Če bi res radi neko kombinacijo GV-1, je morda smiselno da si na kombi vgradite vlečno napravo/ priklop, cena je okrog 200 - 300 eur, potem nabavite kakšno novo avtoprikolico (TPV na Ptuju izdeluje avtoprikolice in za gasilce dajo še večje popuste in tudi v rdeči barvi je), cena okrog 500 eur - 600 eur, pa si sami malce uredite pritrdišča za motorno brizgalno, sesalne cevi, tlačne cevi in ostale vodne armature. S tem prihranite ogromno financ.
Pa vam tako ostane kombi le za posadko, pa se v njem ne smeti, ne izliva se voda iz tlačnih cevi, ne rjavi potem v notranjosti, ne nabira se vlaga, ipd....
Mi smo tudi imeli 19 let MB Sprinterja (od julija 2001 do oktobra 2020). Od 2001 - 2009 je bil čist goli, samo za posadko. Potem smo nanj leta 2009 montirali vlečno kljuko, prtljažni prostor pa sami dodelali z rost-frei pločevino, dvema stranskima predalnikoma, leseno steno na kateri je bilo: hidrantni nastavek 2xC, ključ za nadzemni hidrant, ključ za podzemni hidrant, sekira, lopata štiharica, žaga lokarica. Pri ALPOSU smo nabavili tudi večji alu zaboj v katerega smo dali mislim da 4x B cev, 6x C cev, 1x trojak, 1x prehodno spojko B/C, 2x ročnik z zasunom, pa vez vode. Na straneh ob vratih so bila montirana pritrdišča za 2x gasilnik S6 in 2x gasilnik CO2. Pa pod 3.sedežno klop smo montirali 2x lesen zaboj za manjšo opremo (prva pomoč, žarnice, varnostni trikotnik, verige za kolesa, kabli za vžig).
Iz občinskega režijskega obrata Občine Videm pa smo takrat leta 2009 dobili v dar rabljen lahki priklopnik TPV (750 kg NDM), katerega smo sami preuredili v PMB, z izvlečnimi sankami za MB. Ta priklopnik je samo za opremo za delo z MB 8/8 (MB, sesalni koš, 4x sesalna cev A, 4x B cev, 6x C cev, 2x trojak, 3x ročnik, spojni ključi, prehodna spojka A/B, prehodnja spojka B/C), mrežica za sesalni koš, vezalna in ventilna vrv v torbici.
V praksi je pa tako, da opreme iz takratnega Sprinterja skoraj nikoli nismo uporabili na intervencijah, ker smo vse cevi in armature itak imeli v GVC-16/24 in GVC-16/25. PMB pa smo samo uporabljali po raznih neurjih ko so bile zalite kleti, do zdaj še nikoli na požarni intervenciji. V letu 2017 smo od firme TPV na Ptuju kupili tudi dodatno novo avtoprikolico, z stranicami v rdeči barvi (cena okrog 400 eur z DDV). To dodatno avtoprikolico pa imamo namenjeno za splošen prevoz tovora, po potrebi nanj naložimo opremo za intervencijo, še največkrat pa po raznih intervencijah da smo odpeljali umazane cevi in dodatno opremo. Do zdaj se je izkazala za zelo dobro. S tem ne mažemo prtljažnega prostora v kombiju. Lani pa smo po 19 letih starega Sprinterja prodali in ga zamenjali z novim VW Caravelle, ki pa je striktno samo GVM-1. Vso ostalo opremo imamo v GVC-16/25 in GVC-24/50.
Nekaj fotk:
prikolica https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 8185674469
https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 0193405949
https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 0426739259
in pa dodelava tovornega dela Sprinterja, ki smo ga tudi opravili sami ter s pomočjo lokalnega varilca:
https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 9310072704
- glede na vaš GVM-1/PV-1 Mercedes Sprinter 208D, ki je star preko 20 let, je vprašanje kaj je z vidika financ smotrno vlagat vanj.
Jaz sam osebno v tak star kombi ne bi vlagal preveč. Namestil bi le tisto nujno opremo, ki je po Tipizaciji gasilskih vozil za GVM-1 + 6x prometne stožce. To se da spravit morda tudi v manjši kovček ali pa 3 ali 4 plastične zaboje pod sedeže.
Zdaj ste verjetno že dodobra opremili AC 7000 litrov, ki ste jo kupili lani od Oplotnice.
Če bi res radi neko kombinacijo GV-1, je morda smiselno da si na kombi vgradite vlečno napravo/ priklop, cena je okrog 200 - 300 eur, potem nabavite kakšno novo avtoprikolico (TPV na Ptuju izdeluje avtoprikolice in za gasilce dajo še večje popuste in tudi v rdeči barvi je), cena okrog 500 eur - 600 eur, pa si sami malce uredite pritrdišča za motorno brizgalno, sesalne cevi, tlačne cevi in ostale vodne armature. S tem prihranite ogromno financ.
Pa vam tako ostane kombi le za posadko, pa se v njem ne smeti, ne izliva se voda iz tlačnih cevi, ne rjavi potem v notranjosti, ne nabira se vlaga, ipd....
Mi smo tudi imeli 19 let MB Sprinterja (od julija 2001 do oktobra 2020). Od 2001 - 2009 je bil čist goli, samo za posadko. Potem smo nanj leta 2009 montirali vlečno kljuko, prtljažni prostor pa sami dodelali z rost-frei pločevino, dvema stranskima predalnikoma, leseno steno na kateri je bilo: hidrantni nastavek 2xC, ključ za nadzemni hidrant, ključ za podzemni hidrant, sekira, lopata štiharica, žaga lokarica. Pri ALPOSU smo nabavili tudi večji alu zaboj v katerega smo dali mislim da 4x B cev, 6x C cev, 1x trojak, 1x prehodno spojko B/C, 2x ročnik z zasunom, pa vez vode. Na straneh ob vratih so bila montirana pritrdišča za 2x gasilnik S6 in 2x gasilnik CO2. Pa pod 3.sedežno klop smo montirali 2x lesen zaboj za manjšo opremo (prva pomoč, žarnice, varnostni trikotnik, verige za kolesa, kabli za vžig).
Iz občinskega režijskega obrata Občine Videm pa smo takrat leta 2009 dobili v dar rabljen lahki priklopnik TPV (750 kg NDM), katerega smo sami preuredili v PMB, z izvlečnimi sankami za MB. Ta priklopnik je samo za opremo za delo z MB 8/8 (MB, sesalni koš, 4x sesalna cev A, 4x B cev, 6x C cev, 2x trojak, 3x ročnik, spojni ključi, prehodna spojka A/B, prehodnja spojka B/C), mrežica za sesalni koš, vezalna in ventilna vrv v torbici.
V praksi je pa tako, da opreme iz takratnega Sprinterja skoraj nikoli nismo uporabili na intervencijah, ker smo vse cevi in armature itak imeli v GVC-16/24 in GVC-16/25. PMB pa smo samo uporabljali po raznih neurjih ko so bile zalite kleti, do zdaj še nikoli na požarni intervenciji. V letu 2017 smo od firme TPV na Ptuju kupili tudi dodatno novo avtoprikolico, z stranicami v rdeči barvi (cena okrog 400 eur z DDV). To dodatno avtoprikolico pa imamo namenjeno za splošen prevoz tovora, po potrebi nanj naložimo opremo za intervencijo, še največkrat pa po raznih intervencijah da smo odpeljali umazane cevi in dodatno opremo. Do zdaj se je izkazala za zelo dobro. S tem ne mažemo prtljažnega prostora v kombiju. Lani pa smo po 19 letih starega Sprinterja prodali in ga zamenjali z novim VW Caravelle, ki pa je striktno samo GVM-1. Vso ostalo opremo imamo v GVC-16/25 in GVC-24/50.
Nekaj fotk:
prikolica https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 8185674469
https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 0193405949
https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 0426739259
in pa dodelava tovornega dela Sprinterja, ki smo ga tudi opravili sami ter s pomočjo lokalnega varilca:
https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 9310072704
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: Nadgradnja GV-1
in pa na skupni fotki voznega parka, sta tudi obe avtoprikolici: PMB namenjena samo za prevoz MB 8/8 in tadruga kot nek PL (priklopnik za logistiko) za prevoz raznovrstnega tovora ali opreme https://www.facebook.com/www.pgd.trzec/ ... 2618095008
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"