GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Dominik, vse je res. Želja in dodatkov je lahko nešteto. Vse je seveda v soodvisnosti od finančnih zmožnosti gasilskih društev.
Ko daš predpogoj za GVM-1 pogon 4x4 se seznam ustreznih vozil občutno skrči. Odpadejo: Opel, Renault, Iveco, Ford, Citroen, Peugeot, Fiat, in še kakšen in ostanejo samo tisti tapravi "nemški": Volkswagen, Mercedes in zdaj tudi MAN.
Pri VW imaš na izbiro z novim T6.1 modelom sedaj Caravelle T6.1. in Transporter T6.1. Caravelle se z 4Motion pogonom začne pri 48 keur z DDV (ročni menjalnik in 150 KM), Transporter pa se začne pri 50 keur z DDV (avtomatski menjalnik, 199 KM).
MAN TGE 4x4 se začne tudi pri nekje 55 keur (ročni menjalnik) - posadka 1+8.
Je pa pri MAN-u problem da ne izdelujejo tovarniško "kombi" vozila z 9 sedeži, ampak furgona, katerega je potem potrebno predelati, vgraditi sedeže, obleči stene z tekstilom, itd.... Dodelava je možna v Nemčiji ali v Sloveniji (AS Domžale d.o.o.).
PGD-ji, ki imajo zdaj GVM-1 MAN TGE 3.180 4x4 v Sloveniji:
- PGD Železniki
- PGD Dol pri Hrastovljah (pri Črnem kalu)
- PGD Šmartno na Pohorju (se nadgrajuje v GVM-1)
Čakamo, da se pojavi tudi prvi PGD v SLO, ki bo imel nov model Transporterja ali Caravelle.
Ko daš predpogoj za GVM-1 pogon 4x4 se seznam ustreznih vozil občutno skrči. Odpadejo: Opel, Renault, Iveco, Ford, Citroen, Peugeot, Fiat, in še kakšen in ostanejo samo tisti tapravi "nemški": Volkswagen, Mercedes in zdaj tudi MAN.
Pri VW imaš na izbiro z novim T6.1 modelom sedaj Caravelle T6.1. in Transporter T6.1. Caravelle se z 4Motion pogonom začne pri 48 keur z DDV (ročni menjalnik in 150 KM), Transporter pa se začne pri 50 keur z DDV (avtomatski menjalnik, 199 KM).
MAN TGE 4x4 se začne tudi pri nekje 55 keur (ročni menjalnik) - posadka 1+8.
Je pa pri MAN-u problem da ne izdelujejo tovarniško "kombi" vozila z 9 sedeži, ampak furgona, katerega je potem potrebno predelati, vgraditi sedeže, obleči stene z tekstilom, itd.... Dodelava je možna v Nemčiji ali v Sloveniji (AS Domžale d.o.o.).
PGD-ji, ki imajo zdaj GVM-1 MAN TGE 3.180 4x4 v Sloveniji:
- PGD Železniki
- PGD Dol pri Hrastovljah (pri Črnem kalu)
- PGD Šmartno na Pohorju (se nadgrajuje v GVM-1)
Čakamo, da se pojavi tudi prvi PGD v SLO, ki bo imel nov model Transporterja ali Caravelle.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Peogeot in Citroen imata možnost 4x4 in sicer predelava Dangel. Naročiš pri pooblaščenem, gre navaden nov v predelavo 4x4.Matej B. napisal/-a:Odpadejo: Opel, Renault, Iveco, Ford, Citroen, Peugeot, Fiat, in še kakšen
Prav tako se da dobiti Opel Vivaro (novi od PSA grupe) z 4x4 pogonom in tudi za Fiat Ducato bi po logiki Jumperja in Boxerja morala obstajati 4x4 naknadna predelava. (tukaj nisem 100%)
Za Forda nevem kako je na slovenskem tržišču, a po Evropi obstaja možnost dobiti Tranzita z 4x4,
Le Renault in Iveco tukaj res odpadeta. Možnosti pa vsekakor so, a je potrebno stvar raziskati.
Lp, Luka
Kjer je problem, je tudi rešitev.
Kjer je problem, je tudi rešitev.
- man 14.284
- Prispevkov: 1001
- Pridružen: 8. Januar 2003, 23:25
- Kraj: Zgornja Bistrica
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
50.0000€ in več se mi zdi pretirano za GVM. Če že mora bit 4x4 zakaj ne nabavite rabljeno vozilo?! Ponudba transporterjev je velika sploh v tujini. Cene pa cca 35.000€. Tudi če se nekaj izgubi pri sofinanciranju je še vedno velika razlika.
- gasilec dejan
- Prispevkov: 265
- Pridružen: 4. Junij 2005, 22:20
- Kraj: Pobrežje-Malečnik
- Kontakt:
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Jaz bi se vozil renault, opel, fiat, citroen, peugeot z predelavo dangel 4x4 močno ognil, sem vozo par let te vizualno slične znamke in sem imel zaradi dela in terena željo po predelavi na 4x4, kamor koli sem prišel so mi svetovali, da ne ker pri nas ni pravega servisa za dangel, in v primeru težav, ki se tudi tam baje rade pojavijo pride do problema kako in kdo bo znal to uredit ker tudi ni kadra ki bi kdaj to varianto popravljal. Tako da moj nasvet če kdo išče 4x4 it tja kjer to že majo in je del stalne ponudbe (mercedez, vw in sedaj tudi man)
Za tiste ki ne veste so man tge in vw crafter ista vozila dela jih vw.
Trenutno vozim novega vw crafter-ja 180km 4motion, ročni menjalnik, in ne morem prehvalit, sploh novi ''šoferski'' (pnevmatski sedež) mi je bomba, ko sem mogo presest nazaj v trafica sem videl kaka je razlika v udobju in še bi lahko našteval.
Za tiste ki ne veste so man tge in vw crafter ista vozila dela jih vw.
Trenutno vozim novega vw crafter-ja 180km 4motion, ročni menjalnik, in ne morem prehvalit, sploh novi ''šoferski'' (pnevmatski sedež) mi je bomba, ko sem mogo presest nazaj v trafica sem videl kaka je razlika v udobju in še bi lahko našteval.
Lep pozdrav Dejan






- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
PGD Šmartno na Pohorju je minuli vikend dobilo v uporabo nov GVM-1 MAN TGE 3.180 4x4. Predelavo v GVM-1 je uredilo podjetje Gasilska vozila Pušnik d.o.o. iz Slovenske Bistrice.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Ali kakšen PGD namerava v naslednjih mesecih, vse tja do konca tega leta naročiti/kupiti podvozje Volkswagen Transporter 4Motion, avtomatski menjalnik, 199 KM za predelavo v GVM-1???
Rabil bi nekaj dodatnih informacij, javite mi prosim v ZS.
Rabil bi nekaj dodatnih informacij, javite mi prosim v ZS.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Bom spet ponovil vprašanje vendar malo drugače: ali je kdo v zadnjem pol leta izdobavil VW Caravelle 4Motion, 150 KM in ročnim menjalnikom, letnik 2020?
Bi rabil nekaj dodatnih informacij od teh, ki ste ta podvozja nabavili ali kar celotno vozilo GVM-1 na tem podvozju.
Bi rabil nekaj dodatnih informacij od teh, ki ste ta podvozja nabavili ali kar celotno vozilo GVM-1 na tem podvozju.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Zdravo...tudi mi kupujemo VW transporter 4x4 za GVM..vendar z rocnim menjalnikom to več ni mogoče...caravella je edino....zanima pa me od tistih ki ste kupili za GVMja Man TGE 4x4 če lahko podate kakšno sliko avtomobila oz nadgradnje...da vidimo kolko je to kaj prostora...predvidevam zelo veliko. Mogoce se da tudi notri sedeže v tak način da se obrnejo in imas avto kot komunikacijsko vozilo oz za vodenje vecjih intervencij?
Hvala na odgovoru že vnaprej!
V službi ljudstva, NA POMOČ!
Hvala na odgovoru že vnaprej!
V službi ljudstva, NA POMOČ!
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Zdravo
Nam je lani oktobra uspelo realizirati nabavo novega GVM-1.
Podvozje: Volkswagen Caravelle 4Motion, 2.0 TDI, 110 kw/ 150 KM, ročni menjalnik, veliko opreme (original vlečna kljuka, kamera za vzvratno vožnjo, LED luči spredaj in zadaj, drsno okno v potniškem prostoru - levo, gumijasta obloga tal v potniškem in tovornem prostoru, zapora diferenciala na zadnji osi, 9 sedežev, povišana NDM na 3.200 kg, zatemnjena stekla v potniškem prostoru, itd.....). Cena: 43.000 eur z DDV (dali 30.000 eur pologa, za 13.000 eur pa vzeli leasing. Obresti iz leasinga bodo dodatnih 1.400 eur).
Podvozje je bilo prvotno bele barve (Planica program pri Porsche Inter Auto d.o.o. v Ljubljani), zato smo ga pri lokalnem avtoličarju prebarvali iz bele v rdečo (strošek cca. 1.000 eur z ddv). Preobuli smo tudi kolesa, iz letnih na zimske pnevmatike (strošek cca. 300 eur), v Ptuju. Vseh 9 sedežev smo preoblekli v umetno usnje skaj (strošek dobrih 500 eur), v Ptuju.
Nadgradnja: odločili smo se za uveljavljenega nadgraditelja Premier Adria d.o.o. iz Škofljice (pri Ljubljani). Strošek 8.000 eur z DDV.
Nakup manjše dodatne opreme: (mobilna radijska postaja Motorola DM 4601e, 2x svetilka Stremlight Survivor LED; prometni stožci, gumi tepihi, gumijasto korito prtljažnega prostora, prometni stožci, opozorilni trak, prva pomoč A komplet, itd...) cca. 1.400 eur.
Pri nadgradnji smo se odločili, da čim bolj pustimo prtljažni prostor za prevoz raznega tovora ali osebne prtljage. Vgradili smo dodatne USB vtičnice in vtičnice 12 V, pravtako smo dodali vtičnico za elektriko 220 V, vzeli smo max. konfiguracijo svetlobnega bloka Code 3 Solex. Pritrdišča za opremo po tipizaciji + 6 x prometni stožec višine 30 cm. Pod 2. in 3. sedežno klop smo dali 4 plastične zaboje v katerih je drobna oprema.
Skupni strošek celotnega vozila: cca. 55.700 eur z DDV + kasko zavarovanje
Nekaj dodatnih fotk in opis: https://www.facebook.com/media/set?vani ... 6331818970
Nam je lani oktobra uspelo realizirati nabavo novega GVM-1.
Podvozje: Volkswagen Caravelle 4Motion, 2.0 TDI, 110 kw/ 150 KM, ročni menjalnik, veliko opreme (original vlečna kljuka, kamera za vzvratno vožnjo, LED luči spredaj in zadaj, drsno okno v potniškem prostoru - levo, gumijasta obloga tal v potniškem in tovornem prostoru, zapora diferenciala na zadnji osi, 9 sedežev, povišana NDM na 3.200 kg, zatemnjena stekla v potniškem prostoru, itd.....). Cena: 43.000 eur z DDV (dali 30.000 eur pologa, za 13.000 eur pa vzeli leasing. Obresti iz leasinga bodo dodatnih 1.400 eur).
Podvozje je bilo prvotno bele barve (Planica program pri Porsche Inter Auto d.o.o. v Ljubljani), zato smo ga pri lokalnem avtoličarju prebarvali iz bele v rdečo (strošek cca. 1.000 eur z ddv). Preobuli smo tudi kolesa, iz letnih na zimske pnevmatike (strošek cca. 300 eur), v Ptuju. Vseh 9 sedežev smo preoblekli v umetno usnje skaj (strošek dobrih 500 eur), v Ptuju.
Nadgradnja: odločili smo se za uveljavljenega nadgraditelja Premier Adria d.o.o. iz Škofljice (pri Ljubljani). Strošek 8.000 eur z DDV.
Nakup manjše dodatne opreme: (mobilna radijska postaja Motorola DM 4601e, 2x svetilka Stremlight Survivor LED; prometni stožci, gumi tepihi, gumijasto korito prtljažnega prostora, prometni stožci, opozorilni trak, prva pomoč A komplet, itd...) cca. 1.400 eur.
Pri nadgradnji smo se odločili, da čim bolj pustimo prtljažni prostor za prevoz raznega tovora ali osebne prtljage. Vgradili smo dodatne USB vtičnice in vtičnice 12 V, pravtako smo dodali vtičnico za elektriko 220 V, vzeli smo max. konfiguracijo svetlobnega bloka Code 3 Solex. Pritrdišča za opremo po tipizaciji + 6 x prometni stožec višine 30 cm. Pod 2. in 3. sedežno klop smo dali 4 plastične zaboje v katerih je drobna oprema.
Skupni strošek celotnega vozila: cca. 55.700 eur z DDV + kasko zavarovanje
Nekaj dodatnih fotk in opis: https://www.facebook.com/media/set?vani ... 6331818970
Zadnjič spremenil Matej B., dne 27. Februar 2021, 23:23, skupaj popravljeno 1 krat.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
Odg: GVM VW Transporter ali Renault Trafic
Cena pa skoraj za dva Renault Trafica
Drugače pa lepo vozilo...
Drugače pa lepo vozilo...