GVC 16-25 1+8

Gasilska vozila in zaščitna ter reševalna oprema

Moderator: Janez Tratnik

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Odgovori
gasilec36
Prispevkov: 54
Pridružen: 2. December 2012, 10:41
GE: Kozje

GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a gasilec36 »

Mene zanima ali ima katero društvo v Sloveniji v svojem voznem parku vozilo gvc 16-25 1+8 posadko na podvozju man tgm,kar je tudi po tipizaciji GZS mogoče,sprašujem zato,ker nikjer ne najdem podvozja man tgm z tako kabino 1+2, ali pa nadgraditelj vgradi dodaten sedež spredaj tako kot pri vozilo gvc 24-50? Ali je sploh smiselno vgrajevanje takšne kabine,ker ima večina društev "doma" tudi gvm-1?(v mislih imam novo vozilo euro 5 motor še :) )


lp martin
Uporabniški avatar
Primoz
Prispevkov: 1025
Pridružen: 25. Februar 2003, 17:08
GE: Sečovlje

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a Primoz »

mi imamo GVC 16-25 1 - 8 na podvozju MB Atego. Ne Atego in tudi Man ne ponujajo kabine, ki bi bila primerna za tako izvedbo. Kabino oz. prostor za posadko izdela nadgraditelj v skladu z vsemi standardi. Tako izgleda kabina - prostor za posadko v eni izmed Zieglerjevih izvedb.

razporeditev sedežev pa je (povečini) 2-3-4

Slika
Vrsho
moderator
moderator
Prispevkov: 1729
Pridružen: 11. Junij 2003, 2:08
GE: PGD Šentvid
Kraj: Šentvid pri Ljubljani

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a Vrsho »

gasilec36 napisal/-a:Mene zanima ali ima katero društvo v Sloveniji v svojem voznem parku vozilo gvc 16-25 1+8 posadko na podvozju man tgm,kar je tudi po tipizaciji GZS mogoče,sprašujem zato,ker nikjer ne najdem podvozja man tgm z tako kabino 1+2, ali pa nadgraditelj vgradi dodaten sedež spredaj tako kot pri vozilo gvc 24-50? Ali je sploh smiselno vgrajevanje takšne kabine,ker ima večina društev "doma" tudi gvm-1?(v mislih imam novo vozilo euro 5 motor še :) )


lp martin
Tako vozilo ima PGD Podgorica - Šentjakob. slike si lahko ogledaš tukaj - http://www.mistar.si/dogodki/gvc-1625-podgorica.html

Res je to vozilo narejeno na 18-tonskem podvozju, ne vidim pa problema, zakaj ne bi bilo tako tudi na npr. 13-tonskem podvozju.

Podvozje je bilo že serijsko opremljeno s tretjim sedežem spredaj tako da je razpored sedežev 3+2+4.
Zadnjič spremenil Vrsho, dne 23. Februar 2015, 18:29, skupaj popravljeno 1 krat.
napadalec_2
Prispevkov: 63
Pridružen: 24. Oktober 2011, 17:29

Re: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a napadalec_2 »

PGD Cerkvenjak ima posadko 1+8 na podvozju MAN TGM 13.290, letnik pa mislim da je 2012, tretji sedež spredaj pa je po moje vgrajen ob izdelavi nadgradnje

link https://www.youtube.com/watch?v=A55guwIazRQ
Kjer je sloga, tam je moč, v dobro ljudstva na pomoč!
Uporabniški avatar
Primoz
Prispevkov: 1025
Pridružen: 25. Februar 2003, 17:08
GE: Sečovlje

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a Primoz »

trije sedeži spredaj so plod slovenskega 'znanja'. Sem videl veliko tujih (beri nemških) vozil in nobeno ni imelo 3 sedežev v kabini spredaj. Zakaj bi jih le imelo? zadaj imaš velik prostor za posadko in ni potrebe po tem da se spredj gužva. Tako imaš lahko na prostoru med voznikom in 'poveljnikom' kako torbo (defibrlilator), račulanik, ali pa kako drugo opremo. Pa tudi v prostoru za posadko je najbolj komot razporeditev 3-4 saj se bodo tako noge gasilcev 'prekrivale' in ne tolkle. Samo pozoren moraš biti ob naročanju podvozja, da pravi tip naročiš.
Vrsho
moderator
moderator
Prispevkov: 1729
Pridružen: 11. Junij 2003, 2:08
GE: PGD Šentvid
Kraj: Šentvid pri Ljubljani

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a Vrsho »

Primoz napisal/-a:trije sedeži spredaj so plod slovenskega 'znanja'. Sem videl veliko tujih (beri nemških) vozil in nobeno ni imelo 3 sedežev v kabini spredaj. Zakaj bi jih le imelo? zadaj imaš velik prostor za posadko in ni potrebe po tem da se spredj gužva. Tako imaš lahko na prostoru med voznikom in 'poveljnikom' kako torbo (defibrlilator), račulanik, ali pa kako drugo opremo. Pa tudi v prostoru za posadko je najbolj komot razporeditev 3-4 saj se bodo tako noge gasilcev 'prekrivale' in ne tolkle. Samo pozoren moraš biti ob naročanju podvozja, da pravi tip naročiš.
Se strinjam. Trije sedeži spredaj pa so po mojem mnenju še ostanki tipizacije, ki je na začetku omogočala samo posadki 1+5 ali 1+6. Istočasno je bilo napisano, da morajo biti vsi sedeži obrnjeni v smeri vožnje. Torej če si želel imeti posadko 1+6 si bil primoran v 3 sedeže spredaj in 4 zadaj.

Je pa to stvar posamezne enote in zelo subjektivna odločitev. Če bi jaz še enkrat sodeloval pri nakupu GVC 16/25 v naši enoti bi zagovarjal za postavitev 2+2+4. Sedeži z IDA pa bi bili 2 v drugi vrsti (v nasprotni smeri vožnje) in sredinska dva v 3 vrsti (v smeri vožnje). Žal pa nam tega ob nakupu našega vozila tipizacija še ni omogočala.
Uporabniški avatar
gapi
Prispevkov: 1822
Pridružen: 31. December 2004, 20:51
GE: Lukovica
Kraj: Lukovica
Kontakt:

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a gapi »

Vrsho napisal/-a: Je pa to stvar posamezne enote in zelo subjektivna odločitev. Če bi jaz še enkrat sodeloval pri nakupu GVC 16/25 v naši enoti bi zagovarjal za postavitev 2+2+4. Sedeži z IDA pa bi bili 2 v drugi vrsti (v nasprotni smeri vožnje) in sredinska dva v 3 vrsti (v smeri vožnje). Žal pa nam tega ob nakupu našega vozila tipizacija še ni omogočala.
Ja se strinjam, to je subjektivna odločitev posamezne enote. Če že govorimo o razporedu 2+2+4, potem je po mojem mnenju za razliko od zgornje razporeditve bolje, da sta IDA v drugi vrsti (v nasprotni smeri) na zunanjih sedežih. Tako napadalci ne ovirajo eden drugega ob opremljanju. Tako razporeditev npr ima nova 6-tka v GBL, pa 2-jka mislim da tudi? Je pa v tem primeru ravno sedež premalo, pomeni da sela pustimo doma, kar pomeni, da v primeru da je potrebno vzpostaviti IPS sistem, da nam ravno on manjka, ki bi nekako moral prevzeti naloge onega iz prvega desnega sedeža. Seveda je lahko to kdo iz posadke zadaj, a to takoj pomeni, da na ta način okrnimo eno skupino (napadalno, vodarsko, cevarsko). Morda je ravno iz tega razloga bolj smiselna posadka 1+6. Ja pa tako posadko umetnost dati v primeren sedežni red, npr. 3+4 ali 2+1+4.
_____________

Lep pozdrav!

Gašper Mav
http://www.gasilci-lukovica.si
Uporabniški avatar
Primoz
Prispevkov: 1025
Pridružen: 25. Februar 2003, 17:08
GE: Sečovlje

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a Primoz »

Vrsho napisal/-a:Je pa to stvar posamezne enote in zelo subjektivna odločitev. Če bi jaz še enkrat sodeloval pri nakupu GVC 16/25 v naši enoti bi zagovarjal za postavitev 2+2+4. Sedeži z IDA pa bi bili 2 v drugi vrsti (v nasprotni smeri vožnje) in sredinska dva v 3 vrsti (v smeri vožnje). Žal pa nam tega ob nakupu našega vozila tipizacija še ni omogočala.
Ko smo mi naročali naše vozilo, tipizacija še ni predvidela vrjante z 1-8 sedeži. Pa imamo tako vozilo. Kako smo to izvedli? Na komisijo za tehniko smo podali argumentirano vlogo in je šlo skozi. Malo po prevzemu našega vozila so to omejitev iz tipizacije izvzeli in so jo prilagodili tej rešitvi. Kar je navsezadnje zelo smiselna rešitev.

No mi imamo 3x IDA v kabini v kontra smeri vožnje (zaradi boljše varnosti) in še 2x IDA v nadgradnji. Odločili smo se, da ne potrebujemo toliko IDA v kabini.
gasilec36
Prispevkov: 54
Pridružen: 2. December 2012, 10:41
GE: Kozje

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a gasilec36 »

Hvala vsem za izčrpne informacije,kot vidim imate vsi podaljšano kabino izdelano v nadgradnji,ali ima pa kdo kakšne "informacije",če ima katero društvo podaljšano kabino iz original kabine,da se ne dotika nadgradnje,tako kot jo ima PGD TURJAK,samo,da je posadka 1+8,če je sploh izvedljivo. :-k

hvala za odgovore


lp martin
Uporabniški avatar
Primoz
Prispevkov: 1025
Pridružen: 25. Februar 2003, 17:08
GE: Sečovlje

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a Primoz »

gasilec36 napisal/-a:Hvala vsem za izčrpne informacije,kot vidim imate vsi podaljšano kabino izdelano v nadgradnji,ali ima pa kdo kakšne "informacije",če ima katero društvo podaljšano kabino iz original kabine,da se ne dotika nadgradnje,tako kot jo ima PGD TURJAK,samo,da je posadka 1+8,če je sploh izvedljivo. :-k

hvala za odgovore


lp martin
ne, mi nimamo prostora za posadko v nadgradnji, imamo podaljšano kabino. Ma naš je MB Atego.
Hren
Prispevkov: 1
Pridružen: 7. December 2015, 8:07
GE: PGD Turjak

Re: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a Hren »

Stara tema, ampak, da ne boste mel napačne informacije... PGD TURJAK ima Mana 13.290 4x4 z enojno kabino (GVP je naredil nadgradnjo na enojno kabino in zadaj sam ločil od kesona.....)
#-o =D>
robit
Prispevkov: 209
Pridružen: 1. Februar 2013, 10:09

Re: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a robit »

A ima kdo še kakšne bodrobnejše slike o notranjosti kabine in opremi novega vozila PGD Preddvor
https://www.facebook.com/51789001503990 ... =3&theater
Uporabniški avatar
lipe
Prispevkov: 445
Pridružen: 15. Marec 2003, 17:20
GE: Preddvor

Odg: Re: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a lipe »

robit napisal/-a:A ima kdo še kakšne bodrobnejše slike o notranjosti kabine in opremi novega vozila PGD Preddvor
https://www.facebook.com/51789001503990 ... =3&theater
Lp!

Več slik lahko najdeš na http://www.pgd-preddvor.si.
Stran je sicer šele v fazi izdelave, se pa počasi polni in je na njej vedno kaj novega.
Vozilo ima sicer posadko 1+7, tako da ne sodi ravno v tole temo. Nam zadošča, ker imamo dovolj prostora v drugih vozilih.
robit
Prispevkov: 209
Pridružen: 1. Februar 2013, 10:09

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a robit »

Hvala za info. oz. povezavo do slik. Kolikšna je bila cena vozila če ni skrivnost? (lahko tudi na zs)
Zanima me še malo več info. o konzoli poleg voznika kaj se uprevlja z njo itd.

ps. vozilo zgleda super
Uporabniški avatar
lipe
Prispevkov: 445
Pridružen: 15. Marec 2003, 17:20
GE: Preddvor

Odg: GVC 16-25 1+8

Odgovor Napisal/-a lipe »

Da ne smetimo teme, je o vozilu, po katerm sprašuješ odprta nova tema:
viewtopic.php?f=9&t=13117#p187606
Odgovori