Še 2 primera od različnih izdelovalcev nadgradenj...
(foto: gasilci.org)
Moderator: Janez Tratnik


Tako vsak proizvajalec (Ziegler ali Rosenbauer) kot tudi sleherni nadgraditelj teži k temu, da bi čim bolj izpopolnil svoje vozilo namenjeno zaščiti in reševanju. Prav zaradi tega se ogromno truda posveča inovacijam na tem področju. Pri vozilih se to predvsem odraža v logičnosti razporeditve, razporeditvi obtežitve vozila, dostopnosti itn.comendatore napisal/-a:a kašnega kataloga kako naj bi bila razporejena oprema ni, da se vsakič odkriva toplo vodo?


predvidevam da zato, ker je to komunalna kabina in je nekolio manjša in ni glih primerna za 4x IDA. Rekel bi, da sta 2 v nadgradnji, 2 pa v 'nahrbtniku' kabine oz. prostora za posadko. Se motim?Gost napisal/-a:Pozdravljeni,
Malo sem si ogldal slike Gornje radgone, pa me je malo zmotilo to da imate dvojno kabino pa imate zunaj IDA. Zaradi česa ste se tako odločili?
LP
V osnovi je kabina malenkost kratka (ni tragično) in ima pecej visoka tla glede na okolico, kar je nekaterim bilo najbolj pomembno pri odločanju kje bodo IDAji. Kot je Tomaž povedal pa imamo v planu zadevo porihtat ko pač bomo imeli "višek" denarja. Je pa varianta tudi v obdelavi, da so IDAji med 1 in 2 vrsto sedežev.jmiro napisal/-a:Verjetno je kabina bolj primerna za pritrditev IDA-ov, manj prahu, prostor za ostalo opremo v nadgradnji!? Ali ste mogoče razmišljali, da bi imeli pritrjene za sprednjimi sedeži, nasproti zadnje klopi, obrnjene z ventilom navzgor. Tako da IDA (sede) primeš z obema rokama za hrbtni del, se nagneš naprej, namestiš na hrbet, zategneš pasove, vzameš masko in potem izstopiš iz kabine? Zadnjih sedežev ne bi bilo potrebno preurejati. Verjetno se opremljajo gasilci z IDA na 1.-3. oz. 2.-4. sedežu-nosilcu. Predlagam, ugibam, ker pri nas tega ne moremo preizkusiti, imamo pa podobno rešitev v TAM-čku, samo da je predal v nadgradnji za zadnjimi sedeži (2 kosa IDA). Ali boste preuredili nadgradnjo (katera mi je všeč) in dodali vpihovalec?
L.p. Miro